Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, June 2, 2014

LUAHAN HATI ISTERI ANGGOTA POLIS TRAFIK DIGELAR "ANJING SAPU JALAN"... @PDRMsia

Tabik la brooo...! Thumb ups!
Saya betul-betul tak faham. Kenapa ada pihak yang ramai sangat marah kat polis trafik. Asal jumpa depa kat tepi jalan, macam-macam depa kutuk. Macam-macam depa kata... Depa seranah tak cukup tanah.. tak tau la apa dosa polis trafik tu...

Herannya, polis trafik tu tak buat apa pun kat depa... siap tolong jaga trafik bagi depa perjalanan lancar...Tapi depa selamba maki hamun... apa punya jenis mentaliti begitu? Islam suruh buat lagu tu ka?

Terbaru, ni ada kes pasal seorang anggota trafik ni...


Nak tau cerita polis trafik tu, sila klik kat sini...baca sendiri luahan hati seorang isteri anggota polis trafik tu... kesian bebbbb...

Saya ni bukan apa... saya heran dengan rakyat Malaysia suka dok kutuk polis trafik. Bukan setakat polis trafik, polis lain pun selalu kena. Tapi kalau jadi apa-apa... polis yang depa kutuk tu la yang depa dok cari... betoi tak? Heh!

Memang la ada segelintir polis dan polis trafik yang tak boleh pakai. Tapi tak semua... sekarang ni golongan tu makin kecik sebab kalau depa kantoi, maka memang makan tak abih la lepas tuuu... 

Tapi kita ni sampai bila nak ada persepsi buruk kat polis atau polis trafik? Kalau tak maki depa tak boleh ka? 

Bayangkan kalau polis trafik tu ayah kita kaaa... mak kita ka... anak kita ka.. adik atau abang kita.. apa kita rasa agaknya? Kalau kita sendiri yang jadi polis trafik tu apa perasaan kita? Kita buat kerja betul pun kena maki hamun jugakkk..??? Hmmm... tak tau laa... jawab la dalam kubur masing-masing nanti...

4 comments:

Anonymous said...

Puncanya Dari anwar yang berdendam ngan pihak polis maka ujudlah siri ceramah makin hamun disana sini oleh peliwat Negara tersebut.

Anonymous said...

Mula2 budaya terima kasih di kecam oleh puak bulan hijau kerana mereka dapat banyak nikmat dari kerajaan BN tapi tetap memburuk-buruk kan kerajaan. Kemudian dating pula budaya demonstrasi dan huru-hara jalanan dan juga samseng jalanan yang diajar dan sokong oleh puak Nuar brahim dan anjing2 dia. Sekarang budaya itu sudah menjadi kehidupan penyokong pembangkan sehingga gemar membuat huru-hara, kebencian melampau, memfitnah, sehingga semua orang buat betul jadi tidak betul. Kena batang hidung apabila pemilhan mereka sendiri menjadi huru-hara dengan penipuan dna pergaduhan. Sekarang perlawanan bola rata-rata berakhir dengan huru-hara oleh penyokong. Apa dah jadi? Salah sapa? Rasa-rasa nya kalau enforcement undang-undang di buat sepenuhnya perkara songsang seperti tidak terjadi.

Anonymous said...

Yg kutuk2 polis trafik tu kalau bwk keta lg la mcm anjing..

Anonymous said...

Mungkin banyak sangt minum susu tepong(lembu) masa bayi.Tak tahu yang mana satu baik dan buruk.Kapada Ibu-ibu susulah anak-anak anda selama 2tahu dengan susu badan,moga anak-anak menjadi manusia.Hanya pandangan saja.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!