Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, June 8, 2014

BILA "SETAN" SURUH "SETAN" CERMIN DIRI...

Tu laaaa... Kawan lagi dengan "setan"... Ni.. Tengok kat bawah ni apa dah jadi...

Orang dah sebut dah dulu jangan kawan dengan "setan".. tapi degil...

Lepas ni tak heran la kalau PAS jadi lagi "setan" dari "setan"...kan? Cuba baca kat bawah ni...

Alor Setar - DAP Kedah membidas DAP Pusat dan beberapa pemimpin Pusat DAP supaya "cermin diri sendiri" sebelum menuduh pihak lain atas kekalahan parti itu pada Pilihanraya Kecil (PRK) Parlimen Teluk Intan baru-baru ini. 
Katanya, DAP tidak sepatutnya menuding jari pada PAS atau hukum hudud ekoran kekalahan yang memalukan parti itu. 
 "Inilah akibat campur tangan dari pihak atasan..jangan la nak tuding jari pada pihak lain.. tentang hudud la.. tentang ini la.. jangan salahkan orang lain, ambil cermin tengok sendiri dulu," katanya menghentam tindakan DAP Pusat yang disifatkan "autokratik" ber"kuku besi" itu. 
Sambung baca kat Sini 

 

2 comments:

Anonymous said...

FreeBSD bukan setan, PAS dan ahli ahli tongong diorang tu yg setan.

freebsd said...

adoi... kesian Beastie FreeBSD tu... dia tu deamon baik... bukan jenis setan yang jahat....

jangan la guna gambar dia bila merujuk pada kejahatan..
hahaha..

Bila Kak Su Bersuara... Heh!