Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, June 27, 2014

BILA ORANG TANYA SAYA PASAL BENDA YANG MUKHRIZ NAK BUAT NI...


Lebih dari setahun saya tahan telinga pedih bila orang sindir macam ni...

"Bro... bila hang punya Mukhriz nak buat Litar Lumba 1Kedah tu?..."

Masa tu, saya hanya mampu menjawab...


"Mana la aku tau... tapi apa yang aku dengar kawan-kawan dok kata Mukhriz tengah cari tapak yang sesuai... jangan takut... dia mesti tunaikan janji tu...insyaAllah"

Lepas dua tiga bulan lepas tu depa dok sindir saya...

"Aiiii... Mukhriz hang tu cari tapak tak jumpa-jumpa lagi???"

Saya jawab...

"Ishhhh.. mana la aku tau.. aku bukan Mukhriz.. dulu mudah la nak jumpa dia masa nak bertanding Ketua Pemuda dulu.. dulu dia takdak jawatan.. la ni dia MB Kedah... busy memanjang.. aku Whatapps pun dia dah tak terlayan dah....tapi aku yakin, dia mesti buat punya Litar Lumba tu..."

Itu antara jawapan yang saya berikan pada sahabat-sahabat yang bertanya...

Tapi baru ni saya lega... Mukhriz dah umum dah jumpa tapak dan nak mula buat Litar Lumba tu... 50 ekar tanah kat Sungai Petani... tu jawapannya selepas ni... harap semua puas hati...and stop asking me the same "stupid" question again... heh!

So.. tunggu je la litar tu siap... heh!

2 comments:

Anonymous said...

Yang sibuk sibuk tu nak tanya projek lah 2. Biarlah bagi kepada yang tulus amanah dan bersedia dan bukan yang nak kaya cepat. Ya YB

KZSO said...

Bila pembinaan litar lumba itu nak start?

Bila Kak Su Bersuara... Heh!