Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, June 4, 2014

AMARAN KERAS DARI "PRESIDEN AMARAN"...!!! HEH..!

Wow! Lepas ni jangan sesapa pun cuba kacau pemilihan PKR tauuu..!! Sapa kacau I cubit-cubit dia nanti... ingattt... cubitan I ni berbisa tauuuuu... 

Takut betul saya dengar amaran "keras" Kak Wan. Memang takut giler... heh!

Apa yang kita tahu, selama ni tak pernah la proses pemilihan PKR ni berjalan dengan aman, damai atau  tenang... tak pernah pun... tapi kalau dirujuk pada "amaran" Kak Wan kat bawah ni... betul-betul saya rasa "takut"...

 

"Takut" nak termuntah la brooo...!

Bukan apa.. dah banyak kali dah Presiden PKR ni beri amaran. Tiap kali ada pemilihan.. amaran yang serupa dia keluarkan... Amaran..amaran..amaran... dah jadi "Presiden Amaran" pulak dah Kak Wan sekarang ni...heh!

Ni cuba baca cerita kat sini... heh! 

Agak-agak korang, ada ke ahli PKR dengar cakap ke cakap Kak Wan? Heh! Kalau cakap Anwar Berahim un depa bolayan... apatah lagi bini dia...kan? kan? kan? Heh!

3 comments:

Anonymous said...

huii....takutnya aku...!!!

Anonymous said...

spesis umno. perangai buruk dalam umno dibawa ke PAKATAN.

kah kah kah said...

Pi jaga laki hang lagi baguih.. dia dah nak masuk ke penjara pun.. pi la pelepaih rindu.. kah kah kah kiok!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!