Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, June 23, 2014

ALERT..!!! PUAK AVENGELIS PELAMPAU KRISTIAN AKAN SERANG KITA HABIS-HABISAN..???

Merujuk laporan di sini, kita dapat simpulkan keputusan Mahkamah Persekutuan memang selaras dengan Perlembagaan Malaysia yang memberikan hak dan keistimewaan kepada Islam di Malaysia yang TAK BOLEH DIPERTIKAI KEDUDUKANNYA OLEH MANA-MANA PIHAK...

Saya percaya, majoriti umat Islam di Malaysia menganggap keputusan mahkamah tu adalah hadiah terbaik untuk kita semua sempena menyambut Ramadhan Al-Mubarak tidak lama lagi...

Tapi pada saya, keputusan mahkamah tu hanyalah permulaan. Kita masih di garisan permulaan dan saya percaya lepas ni akan muncul ramai pihak dari puak avengelis pelampau Kristian yang tak reti hormat perlembagaan dan ketetapan di Malaysia...

 

Bukan setakat tu saja.. saya jangka lepas ni puak-puak pembangkang yang sememangnya menyokong agenda mencemarkan kalimah "Allah" di Malaysia ni akan melancarkan pelbagai serangan dan provokasi menjelang Ramadhan nanti...

Saya yakin, kita semua akan bersatu hati mempertahankan kalimah "Allah" tanpa batas sempadan politik. Tak kira UMNO atau PAS, kita umat Islam akan bersatu demi terus mempertahankan Islam dan perlembagaan dari terus dicabar puak-puak kurang ajar ni...

Anggaplah perjuangan itu sebagai jihad. Meskipun tanpa mengangkat senjata, saya yakin dengan izinNya, kita mampu memastikan kesucian dan kepentingan Islam terus terpelihara dari bajingan-bajingan ini...

Apapun.. kita perlu bersedia dengan serangan lebih hebat lepas ni. Sediakah kita bersatu demi Islam? Atau masih nak letakkan politik di atas Islam? Sampai bila?

3 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah dgn kehendak Allah kita menang jugak akhirnya. Kejayaan itu bererti kita tidak hanya berjaya mempertahankan kalimah Allah tetapi yang lebih tepat kita berjaya mempertahankan akidah daripada di pengaruhi olih pihak gereja Keristian yang mengatakan bahawa Allah pun bolih ada anak seperti manusia dan haiwan. Satu pegangan yang terang2 SYIRIK yang pernah dipersetujui olih pemimpin tertinggi PAS dan masih lagi tidak di nafikan lagi sehngga kini olih pemimpin PKR khususnya Anwar Ibrahim. NAUZUBILLAH !!! Kaedah menggunakan "undang-undang" penghakiman manusia untuk memutuskan mana pihak yang benar atau sebaliknya di dalam isu kalimah Allah yg sangat berat ini memang akan mengundang ketidak puasan hati yg kronik kepada mana-mana pihak yang kalah. Buktinya pihak Keristian dan parti pembangkang sudah mula merancang untuk melaksanakan tunjuk perasaan yang bodoh-bodoh. Diharap kali ini janganla ada pengikut PAS dan PKR (Melayu Islam) terikut-ikut dgn gelagat pemimpin mereka yang sekiranya masih lagi buta dgn ajaran Islam yang sebenar.

Mengikut fakta sejarah juga apakah para ulamak kita sudah lupa bahawa Rasulullah sendiri pernah didatangi olih pendita Keristian Najran yang telah mencabar baginda untuk berdebat bagi menentukan agama mana yang benar diantara Islam dan Keristian? Kedegilan mereka yang dengan sombongnya menolak kesemua jawapan dan penjelasan yang telah diberi olih Baginda Rasulullah sendiri telah mengundang campur tangan Allah sebagaimana firmannya di dalam surah Ali Imran ayat 61:" Siapa yang membantahmu tentang kisah Isa sesudah datang ilmu (yang meyakinkan kamu), maka katakanlah (kepadanya): “Marilah kita memanggil anak-anak kami dan anak-anak kamu, isteri-isteri kami dan isteri-isteri kamu, diri kami dan diri kamu; kemudian marilah kita bermubahalah kepada Allah dan kita minta supaya la’nat Allah ditimpakan kepada orang-orang yang dusta.”

Apakah kita sudah lupa dengan pesanan baginda Rasulullah SAW yg mengingatkan kita sebelum wafatnya baginda supaya kita harus kembali untuk merujuk kepada sunnah Nabi dan Al Quran sekiranya wujud unsur-unsur kekeliruan di dalam ugama kita? Bukan kah ayat 61 di atas sudah menunjukkan contoh bagaimana untuk menangani kerenah orang bukan Islam yang kurang ajar terhadap ajaran ugama Islam?

Di sebabkan orang Keristian masih lagi tidak berpuas hati dan menyangka mereka di pihak yang benar. Maka para ULAMAK kita yang bijak pandai patut mengajak paderi-paderi Keristian ini dan juga semua pemimpin Cina DAP untuk melakukan MUBAHALAH. Biarlah Allah sendiri yang menentukan siapa kah yang benar. Kita sangat yakin dan percaya mereka ini sudah tentu tidak akan berani untuk melakukan MUBAHALAH itu kerana mereka tahu bahawa mereka MEMANG telah melakukan pembohongan BESAR apabila mereka menyatakan bahawa Allah pun bolih ada anak juga serupa manusia dan haiwan. NAUZUBILLAH !!!

Apa macam ada berani ke, Dr. Eu Hong Seng, Padre Pakiam? Tidak kah berani kerana benar ? Kalau pengikut Buddha, Sikh, Hindu nak join sekali di bawah K.Sudhagaran Stanley pengerusi NGO pro Kristian seperti Lawyers For Liberty untuk mendapatkan tempias laknat dari Allah silakan lah. !!! Biar seluruh dunia menyaksikan peristiwa bersejarah Malaysia yang bakal mendapat liputan peringkat antara bangsa.

Anonymous said...

Alhamdulillah dgn kehendak Allah kita menang jugak akhirnya. Kejayaan itu bererti kita tidak hanya berjaya mempertahankan kalimah Allah tetapi yang lebih tepat kita berjaya mempertahankan akidah daripada di pengaruhi olih pihak gereja Keristian yang mengatakan bahawa Allah pun bolih ada anak seperti manusia dan haiwan. Satu pegangan yang terang2 SYIRIK yang pernah dipersetujui olih pemimpin tertinggi PAS dan masih lagi tidak di nafikan lagi sehngga kini olih pemimpin PKR khususnya Anwar Ibrahim. NAUZUBILLAH !!! Kaedah menggunakan "undang-undang" penghakiman manusia untuk memutuskan mana pihak yang benar atau sebaliknya di dalam isu kalimah Allah yg sangat berat ini memang akan mengundang ketidak puasan hati yg kronik kepada mana-mana pihak yang kalah. Buktinya pihak Keristian dan parti pembangkang sudah mula merancang untuk melaksanakan tunjuk perasaan yang bodoh-bodoh. Diharap kali ini janganla ada pengikut PAS dan PKR (Melayu Islam) terikut-ikut dgn gelagat pemimpin mereka yang sekiranya masih lagi buta dgn ajaran Islam yang sebenar.

Mengikut fakta sejarah juga apakah para ulamak kita sudah lupa bahawa Rasulullah sendiri pernah didatangi olih pendita Keristian Najran yang telah mencabar baginda untuk berdebat bagi menentukan agama mana yang benar diantara Islam dan Keristian? Kedegilan mereka yang dengan sombongnya menolak kesemua jawapan dan penjelasan yang telah diberi olih Baginda Rasulullah sendiri telah mengundang campur tangan Allah sebagaimana firmannya di dalam surah Ali Imran ayat 61:" Siapa yang membantahmu tentang kisah Isa sesudah datang ilmu (yang meyakinkan kamu), maka katakanlah (kepadanya): “Marilah kita memanggil anak-anak kami dan anak-anak kamu, isteri-isteri kami dan isteri-isteri kamu, diri kami dan diri kamu; kemudian marilah kita bermubahalah kepada Allah dan kita minta supaya la’nat Allah ditimpakan kepada orang-orang yang dusta.”

Apakah kita sudah lupa dengan pesanan baginda Rasulullah SAW yg mengingatkan kita sebelum wafatnya baginda supaya kita harus kembali untuk merujuk kepada sunnah Nabi dan Al Quran sekiranya wujud unsur-unsur kekeliruan di dalam ugama kita? Bukan kah ayat 61 di atas sudah menunjukkan contoh bagaimana untuk menangani kerenah orang bukan Islam yang kurang ajar terhadap ajaran ugama Islam?

Di sebabkan orang Keristian masih lagi tidak berpuas hati dan menyangka mereka di pihak yang benar. Maka para ULAMAK kita yang bijak pandai patut mengajak paderi-paderi Keristian ini dan juga semua pemimpin Cina DAP untuk melakukan MUBAHALAH. Biarlah Allah sendiri yang menentukan siapa kah yang benar. Kita sangat yakin dan percaya mereka ini sudah tentu tidak akan berani untuk melakukan MUBAHALAH itu kerana mereka tahu bahawa mereka MEMANG telah melakukan pembohongan BESAR apabila mereka menyatakan bahawa Allah pun bolih ada anak juga serupa manusia dan haiwan. NAUZUBILLAH !!!

Apa macam ada berani ke, Dr. Eu Hong Seng, Padri Pakiam Murti? Tidak kah berani kerana benar ? Kalau pengikut Buddha, Sikh, Hindu nak join sekali di bawah K.Sudhagaran Stanley pengerusi NGO pro Kristian seperti Lawyers For Liberty untuk mendapatkan tempias laknat dari Allah silakan lah. !!! Kepada orang bukan Islam jangan lupa ajak Khalid Samad dan Anwar Ibrahim sekali untuk bermubahalah bersama anda semua !!! Biar seluruh dunia menyaksikan peristiwa bersejarah Malaysia yang bakal mendapat liputan peringkat antara bangsa.

Anonymous said...

Alhamdulillah dgn kehendak Allah kita menang jugak akhirnya. Kejayaan itu bererti kita tidak hanya berjaya mempertahankan kalimah Allah tetapi yang lebih tepat kita berjaya mempertahankan akidah daripada di pengaruhi olih pihak gereja Keristian yang mengatakan bahawa Allah pun bolih ada anak seperti manusia dan haiwan. Satu pegangan yang terang2 SYIRIK yang pernah dipersetujui olih pemimpin tertinggi PAS dan masih lagi tidak di nafikan lagi sehngga kini olih pemimpin PKR khususnya Anwar Ibrahim. NAUZUBILLAH !!! Kaedah menggunakan "undang-undang" penghakiman manusia untuk memutuskan mana pihak yang benar atau sebaliknya di dalam isu kalimah Allah yg sangat berat ini memang akan mengundang ketidak puasan hati yg kronik kepada mana-mana pihak yang kalah. Buktinya pihak Keristian dan parti pembangkang sudah mula merancang untuk melaksanakan tunjuk perasaan yang bodoh-bodoh. Diharap kali ini janganla ada pengikut PAS dan PKR (Melayu Islam) terikut-ikut dgn gelagat pemimpin mereka yang sekiranya masih lagi buta dgn ajaran Islam yang sebenar.

Mengikut fakta sejarah juga apakah para ulamak kita sudah lupa bahawa Rasulullah sendiri pernah didatangi olih pendita Keristian Najran yang telah mencabar baginda untuk berdebat bagi menentukan agama mana yang benar diantara Islam dan Keristian? Kedegilan mereka yang dengan sombongnya menolak kesemua jawapan dan penjelasan yang telah diberi olih Baginda Rasulullah sendiri telah mengundang campur tangan Allah sebagaimana firmannya di dalam surah Ali Imran ayat 61:" Siapa yang membantahmu tentang kisah Isa sesudah datang ilmu (yang meyakinkan kamu), maka katakanlah (kepadanya): “Marilah kita memanggil anak-anak kami dan anak-anak kamu, isteri-isteri kami dan isteri-isteri kamu, diri kami dan diri kamu; kemudian marilah kita bermubahalah kepada Allah dan kita minta supaya la’nat Allah ditimpakan kepada orang-orang yang dusta.”

Apakah kita sudah lupa dengan pesanan baginda Rasulullah SAW yg mengingatkan kita sebelum wafatnya baginda supaya kita harus kembali untuk merujuk kepada sunnah Nabi dan Al Quran sekiranya wujud unsur-unsur kekeliruan di dalam ugama kita? Bukan kah ayat 61 di atas sudah menunjukkan contoh bagaimana untuk menangani kerenah orang bukan Islam yang kurang ajar terhadap ajaran ugama Islam?

Di sebabkan orang Keristian masih lagi tidak berpuas hati dan menyangka mereka di pihak yang benar. Maka para ULAMAK kita yang bijak pandai patut mengajak paderi-paderi Keristian ini dan juga semua pemimpin Cina DAP untuk melakukan MUBAHALAH. Biarlah Allah sendiri yang menentukan siapa kah yang benar. Kita sangat yakin dan percaya mereka ini sudah tentu tidak akan berani untuk melakukan MUBAHALAH itu kerana mereka tahu bahawa mereka MEMANG telah melakukan pembohongan BESAR apabila mereka menyatakan bahawa Allah pun bolih ada anak juga serupa manusia dan haiwan. NAUZUBILLAH !!!

Apa macam ada berani ke, Dr. Eu Hong Seng, Paderi Pakiam Murthi? Tidak kah berani kerana benar ? Kalau pengikut Buddha, Sikh, Hindu nak join sekali di bawah K.Sudhagaran Stanley pengerusi NGO pro Kristian seperti Lawyers For Liberty untuk mendapatkan tempias laknat dari Allah silakan lah. !!! Kepada orang bukan Islam jangan lupa ajak Khalid Samad, Anwar Ibrahim dan kesemua Hakim yang sependapat dgn mereka sekali !!! Biar seluruh dunia menyaksikan peristiwa bersejarah Malaysia yang bakal mendapat liputan peringkat antara bangsa.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!