Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, May 19, 2014

URGENT: YA ALLAH.. SELAMATKANLAH IBU DAN ANAK INI... MOHON DOAKAN SEMUA...

Saya benar-benar tersentuh. Benar-benar terkesan. Ya Allah, Maha Pencipta seluruh makhluk dan sekelian alam, berilah rahmat Mu kepada Intan Maizura dan hamba Mu yang bakal dilahirkan itu, ya Allah. Selamatkanlah mereka dan kurniakanlah nikmat kesihatan yang baik bagi keduanya...

Saya mengerti erti jerih dan payah seorang ibu yang melahirkan anak. Saya pernah saksikan sendiri dengan mata kepala saya sendiri betapa seorang ibu bertarung nyawa ketika proses melahirkan anak...

Siapakah Intan Maizura dan mengapa saya mohon agar kita semua rakyat Malaysia supaya memanjatkan doa kepada Allah SWT untuk ibu tersebut?
 
Nak tahu jawapannya, sila klik dan baca di sini...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!