Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, May 25, 2014

Final Piala Thomas: Lepas kena "hentak" baru ASTRO nak bagi? Ikhlas ke ni?


Alhamdulillah. Setelah didesak bertubi-tubi. Digesa bertali arus. akhirnya Astro mengalah jugak! RTM akhirnya dapat hak penyiaran pertandingan akhir Piala Thomas pada jam 5.30 petang.

Untuk mengesahkan laporan ni, sila rujuk KAT SINI...

Hmmm.. nak appreciate ke tidak? Saya bagi sikit je credit pada Astro... Sebab?

Lepas kena "hentak" baru nak bagi hak penyiaran tu? Nampak sangat tak ikhlas... kalau ikhlas, tak payah mintak pun, Astro akan sedar sendiri dan beri hak penyiaran tu pada RTM... kan?

Nak kena hentam dulu baru nak bagi ni namanya tak ikhlassss... tak boleh pakai jugak la sebab tak ikhlas... sebab tu la saya bagi sikit je credit kat Astro...

Apapun, petang ni kita sama-sama saksikan Chong Wei dengan rakan-rakannya berjuang untuk bawa pulang Piala Thomas tu ke negara kita... hiyyaaahhh...!!! 

1 comment:

Anonymous said...

Belasan tahun saya menjadi pelanggan Astro. Tiada pilihan lain.
Bulan Feb 2014 talian Astro telah saya berhentikan.
Sekarang saya melanggan Hypp tv.
Fikirlah sendiri.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!