Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, March 19, 2014

#PRAYOFMH370: TAK KISAH KAPTEN ZAHARIE SOKONG PKR, CUMA...

Saya tak kisah langsung pilot MH370, Kapten Zaharie tu penyokong tegar PKR. Betul saya tak kisah. Malaysia ni amalkan demokrasi, kan? Nak sokong parti mana pun, ikut suka dan selera masing-masing la, kan? Itu hak Kapten Zaharie...

Kalau ada kawan-kawan yang nak kutuk Kapten Zaharie, saya tak boleh nak buat apa-apa. Saya tak hentam dia pun dan saya hormati pilihan pilot hebat tu. Kalau pilot tu ada kena mengena dengan keluarga Anwar Berahim dan sokong PKR, apa salahnya?

Cuma yang saya nak cakap ialah berkenaan...


Kenyataan isteri Anwar Berahim, Wan Azizah dalam kenyataannya dalam satu ceramahnya di PRK Kajang sebelum ni menafikan suaminya kenal Kapten Zaharie. Kononnya depa takde kena mengena langsung...

Kenapa Kak Wan nak sembunyikan hal ni? Mengapa perlu nafikan saudara sendiri? Kapten Zaharie tu bapa saudara menantu Kak Wan, kan? Kenapa perlu rahsiakan tali silaturrahim yang terjalin? Apa salah dan apa dosa Kapten Zaharie pada Wan Azizah sekeluarga? Sampai hati...

Mengaku sajalah ada pertalian dengan Kapten Zaharie. Ini tidak. Lepas "kantoi" baru Kak Wan nak suruh Anwar cover balik penafian tu? Kak Wan ingat rakyat Kajang mudah lupa dengan "dosa" Kak Wan menipu tu?


Kak Wan, cukup-cukup la suami Kak Wan keliling dunia menipu sana sini. Kak Wan tak payah ikut la tabi'at semulajadi suami Kak Wan tu... Kalau Kak Wan sakit hati sebab selalu kena tipu dengan suami Kak Wan sekalipun, jangan la balas pada rakyat... naya jer rakyat kena tipu..!

Bila dah kantoi begini, baru la Anwar Berahim datang mengaku depan media? Sorry la... dah terlambattt...nasi tu dah jadi bubur...dah basi pun... kalau rakyat makan "nasi basi" tu nanti sakit perut pulak, kan? Heh!

P/s: Macam tu ke calon PKR? Menipu macam suami dia jer kerjanya...Heh!

6 comments:

Anonymous said...

kalau dah kaki merapu dan penipu, tobat dan insaf hanya seketika saja. Nanti dia buat lagi..tak caye, tengoklah.

Anonymous said...

Mmg hak individu cuma nak selamatkan diri nya dari kehancuran masa depan kerana terlalu tabsud blh membawa padah jika tidak dapat dikawal akan dipergunakan oleh yg berkepentingan. Lebih baik fokus kepada kerjaya dgn menyumvang bakti kepada bangsa.

manjung said...

anak beranak kaki pembohong.

Anonymous said...

Walau apapun, penyokong tetap akan menyokong.

Anonymous said...

Penglibatan Zaharie dengan PKR menyebabkan satu wayar di kepalanya putus....ini yang menjadi masaalah..

Anonymous said...

Dia orang anak beranak ni kalau pasal menipu, buat muka selamba je..
yang tak bestnya, macai2 pecaya je.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!