Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, March 14, 2014

#MH370: HIMPUNAN PARODY BOMOH "DO-RE-MI".. SILA TAHAN KETAWA ANDA...

Ni video rakaman sebenar ritual bomoh tu.. kat bawah tudia punya parody...

Saya tak tahu la nak cakap apa. Tapi bomoh kat KLIA yang naik "tikar terbang Do-Re-Mi" tu memang dapat perhatian dari seluruh dunia. Maksudnya, depa berjaya la dapat publisiti untuk "promote" diri depa...kan?

Saya tak sure dari mana bomoh-bomoh ni dapat idea untuk promote diri depa bersempena insiden MH370 ni. Depa ambil kesempatan dan berjaya raih publisiti... tapi publisiti yang "makan diri" la kannn?

Hasilnya? Satu dunia kutuk depa... Pedih bebbb..! Kat bawah ni saya siarkan himpunan parody-parody yang cukup kelakar membabitkan bomoh "Do-Re-Mi" ni.. memang kelakar habis dan kalau saya jadi abang-abang bomoh ni, confirm saya pencen jadi bomoh..heh!

Tengok kat bawah ni...dan kontrol buah pinggang anda bila ketawa...






Yang ni memang kelakar habis... saya beri 5 bintang!


Kategori pekerja asing pun ada... adehhhh...



Ni ada lagi...



2 orang jer? Sorang lagi MC ke?



Adehhhh... haru aihhh...



Kat gym pun boleh jadi kerja... hahahaaaa...



hadoi laaaa...



Bro.. nak buat parody buat je la...tapi jangan la maki hamun abang-abang bomoh tu.. percuma je dapat dosa... matlamat tak menghalalkan cara bro...






Ni budak-budak bujang punya versi parody?


Sampai "jatuh" dari tikar terbang? Hampehhhh... 

*Harap abang-abang bomoh kita tak marah atau tersinggung... adik-adik kita ni sekadar bergurau dan mohon ambil iktibar di sebalik parody ni... jangan la sampai bomoh kan depa pulak... adehhh...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!