Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, February 19, 2014

MALAYSIA TERBUKTI NO.1 DI DUNIA..!!! SEBARKAN...

Malaysia terbaik di dunia...
Rasanya, kalau kita beritahu geng Pakatan Haram pasal benda ni, depa tak peduli pun. Jauh sekali nak memuji. Rasanya, kalau PAS tahu pun, depa akan mintak izin pada DAP dan Anwar nak puji Najib.. Tapi rasanya DAP dan Anwar akan izinkan PAS puji Najib ke?

Saya tak reti bodek. Mana yang betul, maka setuju dan puji pendekatan tu. Mana yang tak betul dan salah, maka saya akan tegur depa, tak kira UMNO atau Pakatan Haram. Kalau pandangan saya salah atau tersasar, tolong maafkan saya dan saya rela betulkan kalau terbukti saya terkhilaf.. saya bukan malaikat..

Tapi perkara di bawah ni memang membanggakan saya. Selaku umat Islam yang mengaku Allah itu Tuhan saya, dan Muhammad SAW itu Rasulullah dan kekasihNya, saya bersyukur menjadi rakyat Malaysia merujuk pada perkara di bawah... 

Sila tengok dibawah.. anda bangga seperti saya? Atau memang Kerajaan sekarang ni masih dianggap tidak mementingkan dasar Islam? Sesungguhnya Islam itu rahmat pada seluruh alam...




Crescent Rating adalah :
A globally recognized rating standard for Halal friendly travel services. Members can better serve the needs of Muslim travelers and tap into the largest niche market in the travel industry today. Rujuk sini

1 comment:

Anonymous said...

Terima kasih menerbitkan logo halal original untuk pengetahuan umat Islam. Sama-samalah kita sebar dan kongsikan dengan kawan-kawan dan sanak-saudara logo halal original ni. Selama ini kita tak ambil pusing pun. Kita mesti ingat halal itu fardhu. Terima kasih sekali lagi kepada saudara admin.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!