Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, February 7, 2014

GEMPARRR..!!! TANGAN CIKGU PUTUS DITETAK KERANA PULAS TELINGA MURID..!!!

tangan 1 
Woooooww..!!! Woooo... Amaran kepada guru-guru kita kat Malaysia ni. Hati-hati kalau nak marah anak murid. Jangankan pukul... nak tarik telinga pun tak boleh wooo.. Kalau nak rasa tangan putus kena tetak dengan parang, try la tarik telinga anak murid...

Ngeri betul tengok tangan seorang guru yang dikatakan telah ditetak hanya kerana cikgu tu pulas telinga anak murid dia. Ye laaa.. mungkin murid dia tu "pekak" atau takmau dengar kata.. guru tu hilang sabar dan tarik telinga dia...kan?

Saya yakin, telinga anak murid tu tak putus pun. Tapi tangan guru tu yang putus! Cuba tengok kat bawah ni... patut pun budak-budak sekarang ni kurang-kurang ajar belaka, kan? Semuanya dah tak boleh diajar dahhhh... 

PANAS!!!… Tangan Guru Ditetak Putus Hanya Kerana Pulas Telinga Anak Murid?


tangan 1

Gambar di atas dan di bawah diberikan oleh salah seorang pembaca Mynewshub melalui Whatsapp di nombor 013 2329971.
Kesahihan kisah ini belum dapat disahkan sepenuhnya tetapi menurut maklumat yang diberikan, ia melibatkan satu kejadian melibatkan seorang yang ditetak tangan sehingga putus semata-mata kerana memulas telinga anak muridnya.
Jika benar, maka amatlah malang nasib guru berkenaan kerana terpaksa membayar harga yang tinggi hanya kerana mendidik anak muridnya.
Apa pun, sesiapa yang mempunyai sebarang maklumat tambahan, diharap dapat menyalurkan kepada kami melalui nombor di atas sekiranya tidak keberatan…
tangan 2

1 comment:

ajaibkorea said...

khabar ini lebih kepada memburukkan golongan pendidik sedangkan kejadian kepada seorang penagih hutang di sarawak

Bila Kak Su Bersuara... Heh!