Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, February 13, 2014

GEGARRR..!!! TUN M DEDAH LAGI "RAHSIA" ANWAR..!!!

Saya dah sebutkan pandangan saya sebelum ni bahawa Anwar sememangnya takut pada Datuk Shafee Abdullah, peguam yang bakal dia hadapi dalam kes rayuan liwat Saiful Bukhari tu... 

Saya ingat, saya saja yang berpandangan macam tu. Tapi rupanya ayahanda Tun M pun mempunyai pandangan yang agak mirip dengan saya...Tun M pun percaya Anwar takut pada Datuk Shafee..!

Malah lebih mengejutkan, Tun M turut mendedahkan rahsia "mengapa Anwar takut sangat kat Datuk Shafee Abdullah" tu... heh! Cuba baca apa Tun M kata kat bawah...


Mengulas mengenai kegagalan Anwar menyingkir peguam kanan kerajaan Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah dalam kes rayuan Liwat II itu.

Mahathir berkata, Ketua Pembangkang itu menggunakan segala cara bagi melewatkan perjalanan kes beliau.

"Anwar mahu lewatkan selama mungkin sebab itu dia bawa usul untuk singkir Shafee, kerana dia takut dibicara sebab dia buat salah.

"Tetapi saya juga percaya dia takut pada Shafee, sebab Shafee menang banyak kes yang rumit. Sebab itu Anwar gentar jugalah," katanya.
Anwar ni boleh dikatakan "anak didik" Tun M dulu... "anak emas" bapa kepada MB Kedah, Mukhriz Mahathir... Dah tentulah Tun M kenal sangat budak yang beliau "diasuh" dulu... 
 
Siapa? Rafizi? Alaaahhh... budak tu baru kenal Anwar setahun jagung je tu... nanti lepas "terkena" dengan Anwar baru la nak "mengelupoq" sakan... Biaq pi la kat dia dulu... kan? Heh!
 
 

1 comment:

Anonymous said...

Baru bang non ada akai. Kote terjuloq keluaq tak sedaq. La ni orang mai nak pulaih peliaq,pandai pulak mengeletaq.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!