Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, February 6, 2014

ABIH LAAA..!!! MUKHRIZ DAH BUAT MAHFUZ JADI KALER HIJAU..!!! @MukhrizMahathir @MukhrizOfficial @Berusgigi

Tu diaaaa... kan saya dah kata... Jangan bagi Mahfuz marah. Kalau Mahfuz jadi kaler hijau.. habis dia balun nanti... salah ke betul ke, dia hentam kromo serupa saja nanti... hadoi laaa.. Tu la DS Mukhriz... jangan ugut-ugut PAS Kedah tu...kan Mahfuz dah nak jadi hijau tuuu...heh!

Apa Mahfuz? SPRM tak pernah masuk siasat kes di Kedah sepanjang penjajahan PAS selama 5 tahun? Betoi ka Mahfuz ni? SPRM tak pernah siasat pentadbiran PAS Kedah? Tu diaaaa... hebat betoi info Mahfuz...!!! Mana dia dapat agaknya? Sanusi? Atau "Pak Menakan" saya?

Mahfuz tau tak hukum menipu dalam Islam? Nak ke saya sebut? Nak saya beritahu berapa kali SPRM masuk siasat kes dalam pentadbiran PAS Kedah dulu? Berapa fail yang dah diselak SPRM? Nak tahu?



Biar betul Mahfuz??? Betoi ka nihhhhh..? Sebulan sekali pun payah nak balik Kedah... mentang-mentang la Mahfuz jarang ada kat sini... hangpa buhong dia nooooo... kesian Mahfuz... kena auta orang keliling dia... heh!
Opssss..! Saya tak mahu beritahu la... Kita bagi Mahfuz chance untuk siasat dulu sejarah pentadbiran PAS Kedah selama 5 tahun tu... sebab saya rasa Mahfuz dapat info yang salah...kita bagi dia peluang untuk betulkan kenyataan.. atau lebih tepat, mintak maaf atas penipuan secara terang-terangan...

Mahfuz perlu tahu hukum menipu dalam Islam. Saya tak mahu tahu hukum menipu dalam PAS. Mungkin dalam PAS menipu tu hukumnya harus, sunat atau wajib, bergantung pada fatwa Mursyidul Am depa laaa...kan? 

Tapi dalam Islam, menipu tu hukumnya berdosa, fitnah pulak hukumnya dosa besaq!

Takpalah... Mahfuz check dulu. Dapatkan dari sumber yang adil dan benar. Jangan la dapatkan info dari tukang bodek atau dari pihak yang nak duduk dalam "payung" Mahfuz... Dapatkan info sebenar dulu..boleh Mahfuz?

Mahfuz... relax laaaa... jangan cepat melatah bila jadi "boss" ni.. Dulu Ustaz Azizan relax jer masa lead Kedah... paling best, arwah tahu eja "lunch".. Mahfuz... "lunch" laaa.. bukan "launch"... dah betulkan ke ejaan tu? Heh! 

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!