Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, January 20, 2014

VIDEO GEGARRR..!!! CINA NYARIS MATI DIBALUN KATA "MELAYU BODOH!"..!!!


Saya dah kata dah... jangan jolok sarang tebuan.. Ni baru kata "Melayu bodoh"... dah kena ligan tumbuk bagai... mujur la ada abang-abang SB kita yang pantau.. kalau tidak, renyuk la Ah Chai ni jadi "lauk"...heh!

Orang tengah hangat hati pasal isu kalimah "Allah" dan PM dihina dengan hinaan yang tidak matang, tiba-tiba cari pasal? Haaa... jolok la lagi... jolok la... tu baru sikit je tu...

Ni cuba tengok video kat bawah ni. Saya tak sokong keganasan. Tapi macam saya kata la.. orang Melayu ni ada batas kesabaran... dah banyak kali bertolak ansur, tapi degil jugak nak pijak kepala... nah ambik hang sebiji dua dulu... nak lagi? Cuba la di lain episod.. kan? Heh!



4 comments:

Anonymous said...

Nper arr x d lanyak sampai hilang gigi ke...tarik lidah ke....baru brbaloi...stkt cam2 je...bagi minum kencing baguih jgak....aperarr...

Anonymous said...

Org melayu dh lama sgt bersabar dgn bangsa pemakan babi tegar nie...sekali kau jolok sarang tebuan nie la jd nya...nasib baik tk mampus..malah polis melayu yg PR dok panggil anjing kerajaan tuh lah yg cover kau dari mampus di belasah...muka sah2 mcm babi cina tuh...ptuiii...

Anonymous said...

Setakat boleh tersenyum buat penat saja...Nak hentam bagi kaw-kaw sampai masuk ICU baru dia ingat sampai mati, jangan cuba-cuba kurang ajar kat bangsa Melayu...Kalau dapat gunting Lidah dia biar tidak dapat bercakap lagi....Bangsat punya cina...

Anonymous said...

X luke punnn???!!! Elok lanyak jer dulu sampai lunyai babi gemokk tu..nasib baik polis (yang cina DAPigs ni dok gelar anjing) selamat kan ko..klu tak dah lamer lunyai dah jadi babi kisarrr...dasar cina babi haramjadahhh...
Cina sekarang ni dah lama x merasa penangan Melayu tu yang naik segala lemak babi yang terkumpul selama ni tu...
Elok lunyaikan ajer cina kurang ajar mcm ni... ptuuuihhhh...dasar harammm..!!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!