Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, January 28, 2014

PRK DUN KAJANG: MUSLIHAT ANWAR DI SELANGOR TERBONGKAR..???!!!

Memang kecoh semalam bila ADUN (PKR) Kajang letak jawatan. Lee Chin Cheh dikatakan meletak jawatan untuk beri laluan kat Anwar Berahim atau Rafizi bertanding kat situ, sekaligus jadi ADUN kat Selangor...

Betul ke alasan macam tu? Suka-suka hati saja letak jawatan, lepas tu SPR kena buat pilihanraya kecil kat situ? Baru je jadi ADUN selama 6-7 bulan, suka-suka hati letak jawatan? Dia tahu tak kos harga yang perlu ditanggung Kerajaan bagi sesebuah PRK? 

Buang masa dan buang duit betul laaaa... Menyusahkan orang! Suka-suka hati letak jawatan. Kalau macam tu kenapa dia bertanding pada PRU ke-13 hari tu? Kenapa tak suruh Anwar atau Rafizi saja yang bertanding kat DUN Kajang?



Lagipun, betul ke Anwar nak bertanding kat situ? Anwar ada rumah dalam Parlimen tu tak? Anwar pakai alamat rumah sapa untuk bertanding di DUN Kajang? Anwar mengundi kawasan mana? Atau Anwar baru beli rumah kat sana?


Sejak bila Anwar jadi "orang Kajang" pulak?

Sam Ketot awal-awal lagi nak bodek Anwar. Kononnya AMK tak mahu calon lain selain Anwar? Hahahaaa... bodek gila mamat ni. Poyo! Tuu... kes bodek Anwar depan Kedutaan Jepun pun belum habis kena marah... kali ni bodek nak kasi reda marah Anwar pulak ke? Heh!

Kalau betul Anwar nak lawan di DUN Kajang, saya berpandangan keadaan ini adalah "malapetaka" besar bagi MB Selangor, Khalid Ibrahim. Kalau Anwar menang, berkemungkinan besar Anwar akan campur tangan dalam hal pentadbiran Negeri Selangor...

Dalam ertikata lain, saya yakin Anwar akan lobi Azmin sebagai MB Selangor dan gulingkan Khalid pada bila-bila masa saja. Anwar boleh buat "undi tak percaya" kat sidang DUN dan siapa berani ingkar usul Anwar tu? Khalid berani sanggah Anwar? Heh! Nak kena "liwat"? Heh!

4 comments:

Anonymous said...


Tutup
Pratonton

Edit Tanpa Nama berkata...

harap puak umno buat ops dgn pas + beberapa adun myu pkr nafikan Nuar dari jadi mb sgor. sokong adun pas jadi mb, baru padan muka menganga cinabeng dalam pkr dan dap :) umno 12 adun + pas 15 adun = dah 27 adun myu beb, tu tak campur lg adun2 myu pkr kem kakwan mcm kaled berahim and the gang yg bengang kena singkir tu hehehe




Anonymous said...

Kesian orang Selangor tak layak jadi MB terpaksa ambil peliwat, penzina dan pembohong dari P.Pinang sebagai MB...

Anonymous said...

Apa pun pengundi Melayu Selangor asyik dok kena tipu oleh Anwar & PR lagi dan lagi dan depa suka.

Ghazali said...

Bukan kesihan.... padan muka mereka sbb mereka mudah ditipu pendatang... samaada pendatang spt Peliwat itu, atau orang Melayu dari tempat lain (luar Selangor) yang cuba menguasai Selangor... atau pun dari Pendatang...(ehmm...tau kan)

Bila Kak Su Bersuara... Heh!