Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, January 17, 2014

PEDASSS..!!! CUBA TEKA, UST KAZIM SINDIR SIAPA AGAKNYA?

Pedihhh..! Memang pedih dengar dan tengok gelagat Ustaz Kazim ni. Pedas sungguh..! Siap "kecek" pelat "Kelate" abe weiii..! Kalau saya jadi "hamba Allah" tu, rasanya memang saya akan malu semalu-malunya depan anak murid dan pengikut saya...

Tak tahulah mana saya nak letak muka kalau "tembelang" saya pecah dan Ustaz Kazim "kantoi"kan fahaman Islam saya yang cetek..!

Kalau saya jadi "hamba Allah" tu, sanggup saya buang gelaran "Tok Guru" yang orang beri pada "ambo"... malu benar abe Kazim weiii...jange la pecoh rahsio amboo...

Menonton video kat bawah ni memang pedas.. tapi kenapa saya tersengih-sengih ek? Heh! Tak caya? Cuba tengok...heh! 



Kalau saya, confirm saya letak jawatan "Mursyidul Am PAS".. lebih rela jadi tok siak masjid jer..!!! Heh!

6 comments:

Anonymous said...

aku ada member cerita hal ini.. pening aku nak jawab hal ni.. nasib baik ada video ni.. terjawab sudah.. lega aku.. boleh berdebat semula selepas nie.. info dah dapat....

Anonymous said...

aku ada member cerita hal ini.. pening aku nak jawab hal ni.. nasib baik ada video ni.. terjawab sudah.. lega aku.. boleh berdebat semula selepas nie.. info dah dapat....

Anonymous said...

aku ada member cerita hal ini.. pening aku nak jawab hal ni.. nasib baik ada video ni.. terjawab sudah.. lega aku.. boleh berdebat semula selepas nie.. info dah dapat....

Anonymous said...

aku ada member cerita hal ini.. pening aku nak jawab hal ni.. nasib baik ada video ni.. terjawab sudah.. lega aku.. boleh berdebat semula selepas nie.. info dah dapat....

Anonymous said...

dia sindir nik aziz.
kenapa?
nik aziz tak boleh disindir ke?

Anonymous said...

Syukurrr ....kerajannn perlu ilmuan islam macam ustazkazim dan lontarkan pandamgan mereka dalam tv...banyakkan programm macam ini....lawan cara tafsiran pluralisme mujahid pas dan kalid samad...tahniah ustaz kazim dah lama tak setuju dengan tok guru pakar mengkafir yang sealiran dengan ajaran syiah ini...toghut dan kafirmengkafir dan sembelihan,sembahyang orang lain tidak sah sudah dibudayakan dalam syiah sejak zaman khalifah lagi...harap banyakkan program melawan fikiran libral ini dan siri jelajah islam di masjid dan surau...biro ugama islam perlu kehadapan melawan fitnah jahat puak syiah ini

Bila Kak Su Bersuara... Heh!