Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, January 23, 2014

LAWAK SERIUS PAGI NI...

13 Mei 1969 dulu puak pelampau Cina chauvinis ultra kiasu buat hal...

Kali ni puak Kristian + Cina chauvinis ultra kiasu pulak yang buat hal...

Nak tahu apa pulak terjadi pada 11 September? Sila google...

Kartun kat atas ni cuma beri amaran jer... 

Bukan apa... takut lebih teruk dari 11 September dan 13 Mei nanti bro...

Cuba la ingat balik asal-usul RUKUNEGARA tuuu....

Takkan nak ungkit balik kot? Korang pun tak suka..kan?

Saya ulang... JANGAN JOLOK SARANG TEBUAN... buruk padahnya!

1 comment:

usin said...

untuk ingatan, zaman tu huru hara secara konvensyenal. parang terbang, keris terbang & kepala terbang. kalau tebuan mengamuk kali ini dek kerana sarang dah banyak pecah dijolok, tak taulah apa yg akan terbang. jangan sampai tragedi 13 mei berulang. kalau tidak disekat awal, kerajaan buat 'dek' je dan biarkan puak2 chauvanis ni seronok berkokok, takut tak terlayan nanti. elok2 ada isa pegi mansuh. bila dah mansuh, tengoklah apa puak chauvanis ni mampu buat. masih tak nampak lagi?

Bila Kak Su Bersuara... Heh!