Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, January 13, 2014

LAWAK KANTOI..!!! RED BEAN ARMY MEMANG PENIPU..!!!

Kenal dengan kartoon kat atas tu? Kenal RBA? Reb Bean Army, tahu? Bukan Mr Bean, bukan ice cream kacang merah dan bukan sejenis kuih raya. Red Bean Army...alaaa... satu geng Cytroops DAP yang beroperasi secara terancang dan tersembunyi tuuu...

Kalau tanya DAP, sampai mati pun depa tak ngaku. Tapi saya difahamkan, RBA mempunyai dua tingkat pejabat di bangunan Komtar.. Rakan-rakan bloggers pro-UMNO/BN di Penang tahu dan maklum tentang perkara ni...

Dan... cuba tengok pula gambar yang dipercayai datangnya dari RBA... tujuannya nak serang MB Pahang, Tok Nan...Tapi kantoi la pulakkkk... kah! kah! kah! Tu laaa... kalau nak buat isu, pastinya yang benar-benar tulen dan benar saja... bila dah jadi macam ni siapa yang malu? Heh!



Haaaaa...!!! Kan dah kantoi... kan dah malu... heh! Lepas ni mesti kena marah dengan "Khalifah PAS"... heh! Tipu tak menjadi..heh!

1 comment:

Anonymous said...

Dulu ada gambar jambatan gantung di Sumatera yang dikatakan jambatan di malaysia yang diabaikan oleh Kerajaan UMNO...Bila mereka kantoi mereka akan salahkan UMNO kononnya fitnah mereka.

Apalah punya bodoh cina-cina cybertroopers DAP ni. Itulah banyak sangat makan babi tu bodoh tu.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!