Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, January 12, 2014

KALIMAH "ALLAH": POPE KRISTIAN PUN MENGAKU..!!!


Cuba tafsir sendiri kata-kata Pope Emeritus Benedict XVI dari Vatican ni. Ni bukan kenyataan lama... kenyataan baru...

Malaysia ni negara Islam...kan? Korang faham-faham sendiri la apa tujuan depa nak guna kalimah "Allah" kat negara kita ni...

Malangnya, ada jugak yang tak faham-faham... contohnya cuba tengok kat bawah ni... memalukan!




Baca kenyataan Pope kat atas tu dan tengok sendiri kenyataan PAS dan Mujahid... Kerajaan tak kasi guna.. mahkamah pun tak kasi...tapi PAS dan Mujahid tetap seirama dengan Pope... macam tu pejuang Islam?

1 comment:

Anonymous said...

dunia akhir zaman... mereka yg mengaku ustaz/ulama/tok guru, lengkap dgn kopiah dan berjanggut atau bertudung labuh, golongan itulah sebenarnya yg lebih banyak menyesatkan ummah...tak caya, tengoklah PAS... lebih kafir dari org2 kafir...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!