Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, January 1, 2014

GEGARRR..!!! UST. AZHAR IDRUS PULA JADI MANGSA HINA KHALID ISMATH..!!!


Ni apa cerita ni? Rasa diri tu hebat sangat? Rasa macam Syiah tu hebat sangat? Sampai hina Ustaz Azhar Idrus?

Sambutan malam ambang tahun baru dengan ceramah agama adalah sambutan yang paling hina? Gila ke apa? Patutnya, sambutan dengan majlis ilmu agamalah antara cara sambutan yang paling mulia...

Siapa ajar mamat ni berfikiran macam tu? Mak bapak dia?  Mat Sabu? Anwar Ibrahim? Siapa? Rakyat Malaysia yang suruh dia berfikiran macam tu? Cuba tengok kat bawah ni apa yang mamat Syiah ni kata...

 


Saya tak mau komen banyak... tapi cuba tengok sikap Khalid Ismath kat atas ni...apa nak jadi ni? Macam ni ke pemimpin "anak muda" PAS ni?

11 comments:

Awangliku said...

Pemimpin PAS dari dahulu sampailah sekarang masih bodoh lagi dan akan terus bodoh dan bodoh dan bodoh..

Anonymous said...

Nak kater ape lg dgn puak2 ni.....klu dah biol tu x leh nak dibetulkan dah....inilah hasil tarbiah kununnya parti Islam... Kununnyaaa laaa...puiiiii...

wasatiah said...

apabila politik menjadi rebutan dan fanatik....

Anonymous said...

Lancang benar mulut syiah babi ni/
Mana sdh penyokong tegar UAI dari kalangan Pas.
Takan kecut telur dgn syiah babi sekor ni.
Kata hebat sangat.
Buang sj la barang kamu bg makan babi.
Syiah laknat sekor ni pun tak terurus.
Dasar pencacai DAYUS

Anonymous said...

Selagi ada ahli Syiah spt Mat Sabu dan pengikut2nya di dalam PAS, maka selagi itu lah Parti PAS jadi bodoh.

Anonymous said...

Jgn kata dgn BN, PAShit sesame diorg pun gaduh hahahaha.

Salleh said...

Perjuangan utk tegakkan islam adalah dituntut bgi kita sbg umat islam. Cuma cara nk tegakkn ia berbeza2. Ada cara syiah... ada cara bijak dan berhemah ada cara bodoh. Matlamat PAS utk tegakkn islam patut disokong oleh umat islam. Cuma cara PAS utk mencapai matlamat tu nmpk sgt tidak bijak...atau dlm bahasa kasarnya ..BODOH. Dh tu plak elemen syiah menular dlm PAS....dan pemimpin tertinggi mcm buat2 x kisah je. In the end.... PAS x ke mana sebenarnya....sekadar slogan je.

Anonymous said...

Ini le contoh umat malang d muka bumi ni, yang telah di pesong kan oleh parti yang telah melacurkn agama dan mamat ini adalah antara umat pendek akal dan buta hati yang berjaya di bodohkan oleh puak puak iblis dan syaitan bertopengkan ahli agama.

Anonymous said...

Dan bodoh dan bodoh dan bodoh.....................

usin said...

tak nak kata apa dah....cuma..khalid ismath ulam raja...tak lama lagi ko akan jadi ulam ulat mayat. masa tu taulah nasib ko dan jawab apa kejahatan ko buat masa ko hidup..

Anonymous said...

budak syiah ini patut dihentak cukup-cukup baru dia akan diam daripada menulis perkara-perkara bodoh tuuu

Bila Kak Su Bersuara... Heh!