Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, January 14, 2014

GEGARRR..!!! KDN TANGKAP PENGHINA ISLAM, PENGUTUK RASULULLAH NI..???

Apa cerita ni budak ni? Dia mengaku Islam, tapi sanggup hina Islam dan Rasulullah SAW? Saya tak tahu siapa budak ni. Anak siapa? Dari mana budak ni belajar tentang fahaman Islam? Saya tak tahu...

Apa yang saya tahu, dia ni mungkin penyokong Pakatan Haram. Sebab? Sebab dia pakai baju bertulis "Democracy". Mungkin, tidak semestinya. Cuma pada saya, hanya mereka yang mendakwa Malaysia tak amal demokrasi saja yang suka pakai baju macam tu... kononnya dia "pejuang demokrasi" la tu...

Lepas tu dia kutuk Hasan Ali dan Ibrahim Ali. Selalunya puak Pakatan Haram ni tak suka kat Hasan Ali dan Ibrahim Ali ni, kan?

Demokrasi apa ke jadah kalau sampai hina Islam dan Rasulullah SAW? Dia sebut fakta? Betul ke fakta dia? Cuba tonton rakaman kat bawah ni sampai habis...




Cuma satu pesan saya pada KDN.. sila tangkap budak ni dengan kadar segera..!!!

2 comments:

Anonymous said...

Perusuh dan anarkis yang pukul polis dan rosak harta benda semasa BERSIH 1,2 dan 3 pun tak tertangkap lagi!

alfie

Anonymous said...

Bodoh mamat ni dan tak faham apa yg dia ckp

Bila Kak Su Bersuara... Heh!