Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, January 10, 2014

GEGARRR..!!! CONTOH PETIKAN DARI BIBLE BAHASA MELAYU GUNA KALIMAH "ALLAH"...

Gambar kat bawah nanti para pembaca semua akan dapat lihat dan baca beberapa petikan ayat dari chapter Yohanes "Bible Berbahasa Melayu" yang cuba disebarkan pada umat Islam kat negara kita ni...

Tapi jangan terkejut atau cepat melatah. Tolong jaga ketenteraman awam dan jangan bertindak melulu. Jangan wujudkan ketegangan agama di negara kita...

Cuba baca dulu petikan tu. Lepas tu suruh anak kita baca dan jangan cakap dari sumber mana..Sembunyikan dulu tulisan "Yohanes" tu dulu.. lepas tu... cuba suruh anak kita baca terjemahan surah Al-Ikhlas...



Baca yang ni dulu...
Petikan dari "Yohanes"
Lepas baca surah Al-Ikhlas tu, cuba tanya anak kita apa yang dia faham dari apa yang dia baca dan tengok reaksinya...

Dan cuba bayangkan kalau anak anda hanya baca petikan dari Yohanes tu tanpa membaca terjemahan surah Al-Ikhlas... apa akan jadi pada anak kita? Apa yang dia akan faham? Mudah untuk aqidah dan fahaman anak-anak kita diseleweng kalau tak di monitor, kan?

Tapi itulah yang disokong oleh pemimpin PAS macam Khalid Samad, Mujahid dan konco-konconya... diorang takpa la sebab terpelajar sikit.. tapi macamana dengan mereka-mereka yang mentah, senang terpengaruh dan kurang ilmu... senang-senang je jahanam aqidah, kan?

Fikir la sendiri...

2 comments:

Anonymous said...

Bila anak anak mereka terpengaruh barulah khalid dan mujahid nak sedar

Anonymous said...

Setahu saya, antara helaian kedua hingga keempat, dalam bible tu tertulis "UNTUK ORANG BUKAN ISLAM SAHAJA"....bila masa pula bible tu diedarkan untuk org muslim? jangan nak menabur fitnah

Bila Kak Su Bersuara... Heh!