Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, January 7, 2014

BERANI TANGGUNG DOSA BESAR SEMATA-MATA KERANA POLITIK? @MukhrizMahathir

Saya nak tanya blogger-blogger pro Pakatan... takut tak pada balasan dari Allah SWT? Takut tak berdepan dengan neraca Allah di hari kiamat nanti? Takut tak pada dosa besar? Dan soalan utama, TAKUT TAK PADA DOSA FITNAH?

Baru-baru ni khabarnya ada pihak mendakwa Mukhriz Mahathir beli kereta mewah..Mercedes Benz! Dia beli guna duit Kerajaan Negeri? Mukhriz guna duit rakyat untuk beli kereta mewah?

Betul ke dakwaan tu? Dah check ke? Betul? Ada pasti? Muktamad? Oooo... Ye ke..???



Bukan apa... saya mohon supaya check balik cerita tu benar atau tidak. Kalau dibuktikan cerita tu sebagai FITNAH macamana?

Takut kat Allah, kan? Percaya pada hari kiamat, kan? Percaya pada soal kubur, kan? Beriman pada hari pengadilan depan Allah nanti, kan? 

Dosa pada Allah mungkin diampunkanNya, tapi kalau dosa pada sesama hamba Allah? Kalau orang tu tak ampun macamana? Berani tanggung?

Berani tanggung dosa besar hanya kerana POLITIK? Bro... Islam dulu bro...lepas tu baru la hal-hal lain.. Islam tetap teratas..!!! Muktamad....

P/s: Saya nak tengok siapa yang nak mengaku dan mintak maaf dulu kat Mukhriz...

4 comments:

Anonymous said...

Ana nak highlight sikit. Bukan kah orang PAS dan sekutu telah dijanjikan syorga oleh tuan guru? Bukan kah tuan guru dah fatwa yang sapa pangkah PAS masuk syorga? Dah dapat syorga, jadi buat fitnah pun tak apa.

Anonymous said...

Blogger pro-pakatan kalau buat fitnah membohong mengadu-domba dsbnya kena mintak maaf ke?

Kan ke mrk semua telah disahkan oleh PAS sbg 'ahli syurga dunia'?

Ahli syurga dunia ada dosa ke?

Pencerahan pleeeaaaaasssseeeee !!!

ZanSala said...

Salam tuan blog.
Sejak bila pulak pencacai pakatan haram atau macai PAS takut dgn dosa? mereka ni golongan yg serupa dgn Yahudi Bani Israel.. dgn Tuhan pun mereka boleh buat main2.. tgk isu besar kalimah Allah..mereka pusing main sepuas2 habis..

Bg mereka macai mereka perlu dihasut dan tumpu pd fitnah naik harga barg utk jatuhkan krn..dr tumpu kpd isu besar Aqidah-kejahatan Gereja Kristian yg cari pasal dgn Agama Islam

Jika mereka takut dosa dan takut dgn Allah sudah tentu mereka keluar dr Pakatan.. apatah lg terang2 skrg Pakatan ditunggang oleh DAP-Kristian-LGBT-Pluralism-Syiah..

jd setakat kutuk Najib hari2 xde ape bg mereka.. apatah lg utk fitnah org yg lebih kecik dr Najib..mcm Mukriz.. itulah perangai sebenar Pakatan Haram.. menipu selama2nya..

PAS tu elok buang shj nama Islam pd parti mereka.. jd pencemar terbesar Agama Islam.

Anonymous said...

Ahli PAS atau PKR buat dosa jumpa N.ajis atau lihat mukanya saja dah terhapus dosa, di jamin masuk syurga.

Puak evangelist kalau berdosa jumpa paderi bayar wang tebus dosa dah dijamin masuk syurga.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!