Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, May 4, 2013

PANASSS!!! NANTIKAN LAPORAN KEMPEN TUN M YANG TERAKHIR....

Aku sebenarnya sedang berada di Jerlun..sedang bersama lebih 5,000 warga di sini yang menyaksikan kempen terakhir BN Kedah di sini...

Paling istimewa, Tun M ada dan menyampaikan ceramah kempen terakhir sebelum tempoh berkrmpen tamat pada jam 12 tengahmalam ni...

Pada usia 87 tahun..aku dapat rasa ini adalah kempen PRU terakhir beliau. Bayangkan, pada PRU ke-14 nanti umur Tun M dah lebih dari 90 tahun dah. Takkan kita nak mintak Tun M berkempen lagi kot?

Kesian la kat Tun M...dah lama kita pinjam hidupnya..

InsyaAllah, aku akan ceritakan lebih lanjut nanti malam ni...nantikan..aku akan laporkan malam/pagi ni jugak...

Korang nak tengok gambar2 menarik tak? Teruskan setia bersama blog aku ni..heheheheheeee...

TERKINI..!!! DUN AYER HITAM SUDAH JATUH KE TANGAN BN..!!!???

Perrgghhh!!! Apa dah jadi ni PAS Kedah? Cerita terbaru yang aku dengar dari penyokong PAS di Ayer Hitam memberitahu bahawa mereka sebulat suara akan berikan undi pada Datuk Mukhriz..!!! Tu diaaaa..!!! 

Cerita terbaru ni akan buat puak PAS di Kedah garu kepala. Korang pegi check balik kat DUN Ayer Hitam sekarang jugak... begini ceritanya...

Cerita terbaru, aku dengar Ghani ditolak bulat-bulat oleh penyokong PAS kat sana. Ghani ada turun padang berkempen jumpa orang Ayer Hitam. Tapi, depa tak mau bagi undi kat dia sebab sepanjang dia jadi ADUN dia langsung tak tolong depa...

GEMPARRR..!!! PESANAN PENTING DARI BLOGGERS UNTUK RAKYAT KEDAH SEBELUM MENGUNDI ESOK..!!!


Tengok dan baca betul-betul poster kat atas ni. Kalau kecik, klik untuk besarkan poster tu. Pesanan tu sangat penting bagi para pengundi di Kedah esok. Hati-hati dengan puak-puak pelampau politik tu.. Depa bukan kira apa tu.. depa kira nak menang saja...

Depa sanggup buat apa saja untuk menang. Ingat. Pangkah kali ni biar betul-betul. Jangan pilih parti yang tak boleh dan tak mampu tadbir Kedah ni. Cukup la 5 tahun Kedah derita dan diratah puak-puak PAS tu...

Kali ni, PAS Kedah sendiri nak diratah PKR dan DAP. Depa bergaduh sakan. UMNO/BN pulak makin kuat sebab depa dah belajar dari kesilapan lalu. UMNO dan BN takkan buat kesilapan kali kedua atau depa akan berdepan kami para bloggers pulak lepas PRU ni..

GEMPARRR..!! 2008 KHALID GAGAP HADIAH KRISIS AIR, 2013 DIA NAK HADIAH APA PULAK?

1231
Sungguh malang nasib rakyat Selangor di dalam tempoh lima tahun sebelum ini apabila mereka dianugerahkan seorang Menteri Besar yang bukan saja “gagap”, malah boleh dikategorikan sebagai “tak faham bahasa” di dalam menangani masalah rakyat.

Media melaporkan baru-baru ini mengenai “ketidakwarasan” Khalid Ibrahim baru-baru ini yang dikatakan telah mengurniakan sebuah projek tenaga solar, yang dikenali sebagai Solar Photovaltaic Power Plant, kepada salah satu syarikat kroni DAP yang dikaitkan dengan Teresa Kok.

Sebagaimana maklum, tenaga solar adalah sumber tenaga yang berkaitan dengan tenaga elektrik. Nak tahu berapa harga projek tersebut? Harga projek “hadiah untuk DAP” sempena pembubaran DUN Selangor” tersebut dianggarkan mencecah RM1 bilion!!!

Menurut sumber, dana peruntukan projek tersebut “dikorek” dari tabung Yayasan Selangor. Ketika BN memerintah Selangor dulu, “tabung” di Yayasan Selangor selalu dipastikan “penuh”. Namun lima tahun Khalid memerintah, “tabung” tersebut hampir kosong dikerjakannya…

Paling menghairankan, rakyat Selangor tidak pernah merungut tentang masalah gangguan bekalan elektrik sebelum ini. Seingat saya, tiada sebarang isu pun mengenai gangguan bekalan elektrik selama lima tahun Khalid mentadbir Selangor.

Jadi, kenapa dia tiba-tiba “menganugerahkan” projek mega untuk kroni DAP? Ada apa-apa perjanjian “syaitan” dengan Teresa Kok, kah? Mentang-mentanglah Teresa Kok itu berstatus “anak dara”, senang-senang dikurniakan projek mewah?

Padahal sampai menitik air mata rakyat Selangor berteriak mengenai masalah gangguan bekalan air yang mereka hadapi selama lima tahun Khalid berkuasa di negeri paling maju itu. Rakyat fikir, Khalid akan mendengar rayuan mereka. Tapi lain yang diharapkan, lain yang Khalid buat…

Khalid awal-awal lagi sudah dimaklumkan tentang jangkaan pakar-pakar industri air dan Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) bahawa negeri pimpinannya itu akan dilanda krisis air yang kronik pada tahun 2014 sekiranya Kerajaan Negeri Selangor tidak menyediakan sumber air mentah yang baru.

Kajian-kajian sebelum ini telah menyediakan pelan mendapatkan sumber air mentah baru dari Pahang yang akan disalurkan ke loji rawatan air baru, Langat 2, sebelum disalurkan kepada rakyat ekoran permintaan yang tinggi dan meningkat setiap tahun.

Malangnya, mungkin “tak faham bahasa”, Khalid enggan menerima nasihat pakar-pakar air itu dan lebih gemar mengikut nasihat “pakar ekonomi”nya, Anwar Ibrahim sehingga tergamak menghalang projek holistik yang dicadangkan demi kepentingan rakyat itu.

Hasilnya, rakyat Selangor menderita selama lima tahun! Boleh dikatakan hampir setiap minggu rakyat di negeri termaju dan sekitar Lembah Klang mengalami masalah gangguan bekalan air. Sampai malu rakyat Selangor nak mengaku mereka tinggal di “negeri termaju”. “Negeri maju” jenis apa kalau selalu tak ada air?

Disitu terserlah sekali lagi “kebebalan” Khalid sebagai Menteri Besar. Dia kurniakan projek mega yang tidak ada kena mengena dengan masalah rakyat, tapi penderitaan rakyat mengenai masalah air dibiarkan meruncing sehingga tamat tempoh penggal penjajahannya di Selangor.

Itulah “bahana”nya bila membiarkan seorang yang bukan “ahli” mentadbir dan diberikan kuasa. Kalau negeri termaju seperti Selangor itupun hampir jahanam dikerjakan, apatah lagi negeri mundur seperti Kelantan. Rasanya rakyat di Kelantan sudah loya tekak minum air karat!

Patut pun media melaporkan bahawa ramai pelabur dari dalam dan luar negara “lari” dan enggan melabur di Selangor selagi tampuk kerajaan negeri itu ditukar kembali kepada BN. Lebih 100,000 projek tidak dapat dilaksanakan dan mengakibatkan kerugian berjumlah hampir RM8 bilion!

Itulah hasil kerja seorang “CEO tersohor” yang memuji diri di dalam buku yang ditulisnya sendiri. Bukan saja “masuk bakul angkat sendiri”, saya yakin rakyat Selangor akan “membakul sampahkan” Khalid pada PRU ke-13 kali ini. Harap Khalid jangan pula kecil hati ya…

Sumber: Mykmu.net

GEMPARRR..!!! VIDEO ANWAR DIPECAT DARI GELARAN "KHALIFAH" OLEH WARIS DATO' MEOR..!!!



Gayung..!!! Gayung sedia..!!! Kita hentam Anwar..!!! Zaaaassssss...!!! 

Nah!!! Sekali lagi Anwar kena pecat..!!! Dulu dia dipecat dari kerajaan sebab kurang ajar, khianat, dan tak bermoral... Dan kali ni dia dipecat pulak oleh perguruan persilatan Melayu terbesar tanahair, Pertubuhan Seni Silat Gayung Malaysia (PSSGM)...

Korang tengok sendiri.. petikan video Anwar dipecat sekali lagi..heh!

P/s: Dah berapa kali dah dia kena pecat.. kalau dia jadi PM, silap-silap DAP pulak yang pecat dia..!!! Heh! Bukti-bukti liwat dia ada dalam beg Karpal, kan? Heh!



GEMPAR..!!! PENYOKONG PAS LEMPAR ANAK BABI DALAM MASJID DI BALING, KEDAH..???

Ni apa cerita ni bebbb? Nak provoke UMNO/BN sampai tergamak lempar anak babi hutan kat masjid ke? Lu kurang ajar sangat ke bebbb? Lu nak cari pasal dengan kitorang ke?

Menyirap darah aku bila rumah Allah diperlakukan macam ni. Lu nak politik lu politik la.. Apahal sampai tergamak lu cemar kesucian masjid ni?

Aku difahamkan seekor anak khinzir (Babi) di letakan di kawasan Masjid Ar-Rahmaniah, Bt 48, Bongor, Baling, Kedah baru-baru ni. Begini ceritanya...

GEMPARRR..!!! BUKTI DAP ANGGAP AZAN DI MASJID MENGGANGU HIDUP MEREKA..!!!

Bila aku sebut DAP ni anti Islam...rasis..PAS marah kat aku. Tapi aku ada bukti yang menunjukkan DAP ni memang biadap, kurang ajar dan tak reti hormat hak orang Islam di Malaysia ni...

Macam tu ke golongan yang dibela oleh PAS? Apaaa? Ulang sekali lagi? Azan di masjid tu ganggu orang bukan Islam? Eiiii.. memang nak kena ni..!!! Mujur la aku takde depan pemimpin DAP ni. Kalau tidak...memang makan tanah dah diaaa...

Kurang ajar! Biadap! Ini ke hasil tarbiyah PAS pada DAP? DAP lebih Islamik kepala torak hangpa! Tu diaaa.. kan dah kena dah sebiji.. Dengan saudara seagama korang kafirkan. Tapi dengan DAP yang anti-Islam, hina Islam dan tebal sifat perkauman, PAS sanggup bela?

Aku ada bukti yang terang dan jelas! Cuba tengok rakaman bukti di bawah.. hanya yang "buta hati" dan "pekak iman" saja yang tak boleh terima bukti ni...

GEMPARRR..!!! DAP TUDUH PAS KHIANAT PAKATAN HARAM DI HARI TERAKHIR SEBELUM #PRU13..???

Tu diaaaa..!!! Guan Eng dah bersuara dahhh!!! Abih la PAS lepas ni... Kecut abih..!!! PAS berani jawab ke? Korang rasa PAS berani jawab ke? Puiiiii...!!! Aku rasa depa mesti tunduk kepala balik kat DAP lepas ni...kan?

Lepas ni PAS abis laaa.. Majlis Syura ke mana, Dewan Ulama ke mana. Semua tak boleh pakai. Yang boleh pakai hanyalah MAJLIS SYURA DAP..DEWAN ULAMA GUAN ENG..dan ikut perintah Mursyidul Am baru, Lim Kit Siang.. bapak Guan Eng la tu..!!!

So camana? PAS boleh jawab ke apa yang DAP mintak tu? "Betrayal"? PAS dianggap pengkhianat Pakatan Haram???

Aku nak tanya PAS laaaa.. mana satu dia pilih.. Khianati Islam atau khianati Pakatan Haram? Mana satu? Tak payah banyak soalan.. satu soalan tu je...heh! Amacam? Boleh jawab? Jangan harap la depa nak jawabbbb...kan? kan? kan? Heh!

DAP Penang dah bagi respon pada surat PAS Pusat kat bawah ni...cuba baca sekali lagi...heh!

GEMPARRR..!!! PERUTUSAN DARI MAJLIS SYURA PAS SEBELUM MENGUNDI 5 MEI NI..!!!

Aku tak tahu la sama ada seluruh penyokong PAS dah baca atau belum surat ni. Tapi kalau la aku ni orang PAS, tak payah keluar surat pun aku confirm 100% takkan undi DAP mahupun PKR..!!! Takkan sesekali seumur hidup aku...

Tapi aku syorkan kepada seluruh AJK PAS Kawasan supaya tampal surat ni kat semua UPU dan diedarkan pada seluruh penyokong PAS sebelum depa mengundi pada 5 Mei ni...Aku rasa, "pak menakan" aku, Zul Ya, boleh tolong edarkan surat dari PAS Pusat tu...

Aku harap semua calon PKR dan DAP dapat terima dengan hati yang terbuka. Semua tu arahan dari PAS Pusat dan Majlis Syura, bukan calang-calang tu. Jadi PKR dan DAP kena hormat la keputusan PAS tu...kan?

Friday, May 3, 2013

GEMPARRR..!!! VIDEO SERAM YANG BUAT PAS KEDAH GIGIL DOK CELAH KETIAK BINI..!!!



Aku jangka ramai puak-puak PAS akan menyorok ketakutan bawah ketiak bini masing-masing bila tengok video kat atas ni, terutamanya mereka-mereka yang buat buku mengarut pasal pencapaian Kerajaan PAS Kedah sepanjang 5 tahun...

Depa boleh tipu pak-pak lebai PAS yang tak reti apa tu. Tapi depa tak boleh tipu majoriti rakyat Kedah yang lebih celik dan sayangkan Islam berbanding PAS yang menjual agama sendiri pada DAP dan PKR...

GEMPARRR..!!! ABBY DAH ADA SKANDAL DENGAN LELAKI HEBAT DALAM PAKATAN HARAM...???

Oppss.. ni skandal lama... skang ni dah ada taste baru...?! Heh!
Aku rasa kalau pak-pak lebai PAS tengok gambar kat bawah ni, mesti depa jeles habis..! Melepas la peluang nak tackle mak janda bergetah ni. Dah ada 3 orang bini pun masih lagi nak try tackle Abby ke? Heh! Nafsu kuda betul...

Aku rasa ramai yang tak kenal lelaki yang dirakam mesra bersama Abby ni. Dia ni katanya memang hebat! Terlalu hebat bagaikan dewa...!!!

Nak tahu sapa? Cuba tengok gambar kat bawah ni. Cuma aku pesan, jangan jeles lebih-lebih la... mamat ni dah ditahan polis pun atas dakwaan kesalahan cyber pun...heh! Cuba tengok.. mana la tahu korang kenal...heh!

GEMPARRR..!!! WAN AZIZAH DEDAH NURUL IZZAH DI DALAM VIDEO SKANDAL PENSYARAH TU..???!!!

Sebenarnya aku berpendirian bahawa UMNO atau BN langsung tidak memerlukan menimbulkan isu salah laku moral pemimpin pembangkang khususnya berkenaan salah laku seks mereka. Lantak la depa nak tunggang terbalik macamana pun, kita peduli apa?

Namun kenyataan terbaru Presiden PKR, Datin Seri Wang Azizah, berhubung skandal video seks yang dikatakan mirip anaknya, Nurul Izzah, di blog miliknya begitu mengejutkan aku..!!!

Cuba tengok dan baca print screen yang sempat aku rakam di blognya. Betul-betul mengejutkan aku. Kak Wan marah pensyarah tu dan tuduh UMNO pulak yang jadi dalang penyebaran video tu?

Kak Wan kata dia nak saman pensyarah tu sebab telah memanipulasi Nurul Izzah yang ketika itu masih mentah dan tak tahu berfikir secara waras. Cuba baca betul-betul kenyataannya di bawah...

PANASSS..!!! INILAH MUSUH PERANG KAMI SELAMA BERTAHUN DI ALAM CYBER..!!!


Haaaa... besar punya gambar..!!! Saja aku publish besar-besar supaya terang sikit korang nak tengok lambang "askar-askar upahan DAP" yang selama ni dok bersembunyi di sebalik laptop, PC dan sebagainya..bertindak sebagai cybertroopers DAP yang terlatih...

Khabarnya, depa ni dibayar setiap bulan dengan harga yang mahal. Lebih RM3,000 sebulan. Tak tahu la mana DAP dapat duit. Mungkin dari rumah-rumah urut, pusat hiburan dan judi haram yang banyak kat Selangor dan di negeri-negeri jajahan Pakatan Haram kot..?

Jeles jugak aku dengar depa dibayar mahal begitu. Errr.. ada kerja kosong lagi tak? Aku nak join "Red Bean Army", boleh? 

GEMPARRR..!!! BERITA BURUK BUAT MAT SABUNNN..!!! HARAP DIA TAK BERASAP TELINGA...

Perghhhh..!!! Aku rasa perkara kat bawah ni la penyebab utama Mat Sabun dikatakan kurang bergerak berkempen di Pendang. Aku dapat tahu Abang Mat seolah-olah merajuk dan "mandom" kurang berkempen.. tak macam dulu...

Camana nak menang ni Abang Mat? Awat Normah tak bagi cukup "inspirasi" ke? Nak "majun" yang lebih kuat? Atau Abang Mat tak jumpa Normah baru kat Pendang? Heh!

Cuba Abang Mat berpijak di bumi yang nyata sikit. Parlimen Pendang tu memang tak mau kat Abang Mat, yang Abang Mat terhegeh-hegeh jugak tu apahal? Tak malu ka? Cuba baca kat bawah ni.. jangan berasap telinga dah la noooooo... heh!

PANASSS..!!! MAAFKAN SAYA CIKGU STOPPA.. SAYA TERPAKSA DEDAH KEBENARAN INI...



Assalamualaikum WW Saudara Admin blog, Mohon disiarkan di blog saudara untuk sedarkan umat Islam di negara kita ini. Terima kasih.

Video Seks Mustapha Ali sudah sebulan lebih berada di alam maya, sehingga ke hari ini Setiausaha Agong PAS, Mustapha Ali tidak dapat mempertahankan dirinya, parti PAS dan keluarganya. Dia berdiam diri, maknanya jika berdiam benarlah berlaku perbuatan Zina itu.

Semakin hari kami ahli PAS semakin malu hati kami untuk mempertahan PAS, bagaimana hendak Istiqamah jika video SUA PAS Mustapha Ali ini sedemikian rupa, amat memalukan.

GEMPARRR..!!! BENDERA SYI'AH MEGAH BERKIBAR DI PENDANG MENYAMBUT MAT SABUNNN..!!!

Perghhh..!!! Nampaknya bendera Syiah dah megah terpacak di Parlimen Pendang. Terpacak macam Mat Sabun "pacak" Normah-Normah yang menjadi isteri-isterinya. Bender Syi'ah megah berkibar di bumi Pendang menyambut kedatangan Mat Sabun...

Aku yakin, Mat Sabun puas hati dengan sambutan hangat yang dipercayai di dalangi oleh gerakan Syi'ah yang sekian lama bersarang di Pendang. Patut pun Mat Sabun sanggup buat apa saja untuk bertanding di parlimen tu...heh!

Walaupun dia berhadapan dengan Azizan Razak yang memang dari dulu tak berapa suka kat dia, dia tetap buat muka tebal untuk calonkan diri sendiri kat Pendang. Berhajat benar dia nak kuasai Pendang...

Cuba tengok gambar panas kat bawah ni..!!! Bendera Syi'ah kat Pendang tu brooo..!!!

TERBAIK DARI LADANG..!!! KENYATAAN DS NAJIB YANG BUAT AKU TERSENTUH...

Terus terang aku cakap, sebelum ni aku tak berapa kenal betul dengan PM kita, Datuk Seri Najib Tun Razak. DS Najib baru je naik jadi PM pada 3 April 2009, kira-kira 4 tahun yang lalu. Singkat sangat tempohnya, tak sampai sepenggal pun...

Tapi mungkin jiwanya sama dan mungkin lebih hebat dari Allahyarham bapanya, Tun Abdul Razak, DS Najib memiliki jiwa yang sangat mementingkan rakyat berbanding kepentingan diri sendiri, mahupun karier politiknya.

Ada beberapa potong ayat yang membuat aku tersentuh yang terbit dari mulut PM kita.. Antaranya ialah...  

LAWAK PAGI #PRU13... HADI LUKAKAN HATI CIKGU PA..!!!


Ishhhhh..!!! Boleh pulak Hadi buat lawak kat Cikgu Pa...

Cikgu Pa tu tengah pening...dia berani buat lawak..?

Nak kena penampar jepun ke?

Ada ke patut dia kata Cikgu Pa "punya" tu kecik..!!! 

Hadoiiii..!!! Agak-agak la Ayoh Chik weiii...!!!

Tau la Cikgu Pa tu "punya" kecik jer...

Tapi tak payah la sebut depan dia...

Kecik ati wooo..!!! Cisssss..!!!

Thursday, May 2, 2013

VIDEO RAKAMAN BULI TERBARU..!!! KALAU AKU DAPAT..MEMANG TAKDE MAAF PUNYA..!!!



Memang menyirap aku tengok video kat atas ni. Kalau la aku dapat budak-budak ni yang buli budak tu, memang aku pijak-pijak kepala diorang atas lantai toilet..!!! Memang celaka laaa..!!!

Aku tak tahu la anak sapa yang jadi mangsa dalam video kat atas tu. Tapi kalau la aku kenal, memang sah budak-budak yang buli budak tu kena punya.. memang takde maaf punya..

Anak sapa pulak la yang buli budak pompuan tu? Tak reti jaga anak ke sampai hati tu hitam takde sifat manusia lagi. Anak sapa? Mana satu mak bapaknya? Kalau mak bapaknya terbaca entry ni, tolong la ajar anak masing-masing sebelum public ajar anak korang tu...

GEMPARRR..!!! TIMBALAN PENGERUSI DAP KEDAH LARI BERTENGKAR DENGAN "TAIKO-TAIKO" CINA..!!!

Baru-baru ni aku dapat tahu tentang satu pertemuan di antara Timbalan Pengerusi DAP Negeri Kedah/Perlis dengan beberapa individu berpengaruh di kalangan masyarakat Cina di Kedah. Lokasinya terpaksa dirahsiakan...

Untuk makluman, individu-individu berkenaan bukan dari parti komponen BN. Depa golongan atas pagar yang kebanyakkannya berniaga dan bekerja sendiri dan DAP diwakili oleh Timbalan Pengerusi DAP Negeri dan konco-konconya...

Memang hangat pertemuan tu. Depa berbincang pasal politik dan pihak manakah yang akan diundi masyarakat Cina di Kedah pada PRU ke-13 ni...

PANASSS..!!! PAS KEDAH TERTINGGAL SEKOTAK "TAIK" DI WISMA DARULAMAN..?!!!

Aku difahamkan, puak-puak PAS dah angkut barang-barang depa di Wisma Darulaman. Berkotak-kotak depa bawak keluar. Aku cuma nak ingatkan, angkut barang-barang hak milik peribadi sahaja tauuuu..!!!

Bukan apa, aku risau jugak kalau depa angkut habih apa yang ada dalam Wisma Darulaman tu. Silap-silap kerusi meja pun depa nak angkut sekali bawak balik rumah depa. Ingat la, semua tu hak milik kerajaan negeri... bukan harta meredak depa...

Paling penting, aku nak ingatkan puak-puak PAS kat Wisma tu supaya jangan lupa angkut sekali dokumen-dokumen projek yang depa sapu tu. Terutamanya Perbadanan Menteri Besar Kedah (PMBKed). Banyak sangat "lubang" yang nak kena tutup tu...heh!

GEMPARRR..!!! USTAZ AZIZAN MASUK ICU DISEBABKAN VIDEO NI..???!!!

Astaghfirullahil'azimmmm..!!! Siapa punya kerja buat naya kat Ustaz Azizan ni? Tergamak dia curi-curi rakam video Ustaz Azizan dalam aksi macam ni? Korang tak kesian ke kat diaaa..?

Ustaz Azizan tu seorang MB yang "buat kerja cara Islam". Dia takkan makan gaji buta. Dia buat kerja sebagai MB dengan "cemerlang" bangat dehhhh..!!! Tak patut la korang tuduh dia "MB tidur tak tau apa"...

Ustaz Azizan ni mungkin terlalu letih. Maklum la.. macam Phahrolrazi kata la.. dia berjalan pun pakai 3 silinder saja... Puak-puak blogger PAS Kedah pun sokong kenyataan Phahrolrazi tu...depa tak pernah bela Ustaz Azizan pun dalam isu ni...kan?

Cuba tengok video yang pedajal Ustaz Azizan kat bawah ni.. Kesian la kat Ustaz Azizan... video ni superimpose ke? Err. setahu aku, video mana boleh superimpose..!!! Adehhhh.. abih tu camana ni? Betul ke video ni? Aku risau Ustaz Azizan masuk ICU lagi laaa... ishhhh..!!!

LAWAK PAGI #PRU13... CIKGU PA BUAT LAPORAN POLIS..?!!!

Apa nak jadi dua orang mamat ni...

Orang suruh buat kerja... depa dok tengok video Cikgu Pa pulak...

Makan gaji buta ka?

Dah la makan gaji buta.. tengok video tak senonoh pulak tu...

Ishhhh..!!! Ni semua "salah UMNO" la ni...

Err.. bila Cikgu Pa nak buat laporan polis niii..?

Aku tak sabar nak tahu kebenaran ni...

"Looks like me, sounds like me, but it's NOT ME..!!!" Heh!

Betul-betul putar alammmm... Kah! Kah! Kah!

Wednesday, May 1, 2013

GEMPARRR..!!! SIAPA AHLI POLITIK YANG "DI TIBAI" MUKHRIZ MAHATHIR "NIHHH..???

"Sekadar gambar hiasan sajaaaaa.." Heh!
Adehhhh..!!! Sapa pulak yang Datuk Mukhriz "balun" ni? Pemimpin Syi'ah mana yang bertanding Parlimen di Kedah ni? Korang kenal tak sapa pemimpin tu?

Datuk Mukhriz tak sebut nama pemimpin Syi'ah tu. Tapi rasanya, orang Kedah khususnya di Pendang tahu dan kenal siapa gerangan ahli politik yang dimaksudkan Datuk Mukhriz tu...

Tok-Tok Guru di Kedah ni dah lama bising. Cuma depa bising kat belakang saja la sebab depa nak jaga kepentingan parti. Depa ni Tok-Tok Guru yang sokong PAS dulu. Tapi bila puak Syi'ah ni makin berani sampai bawak mai "ayatollah" depa ke Pendang, maka golongan ulama tu dah tak boleh tahan!

Dengan nama Allah SWT dan ajaran Rasulullah SAW, golongan Tok-Tok Guru PAS ini memberontak menentang kedatangan "ayatollah Syi'ah" ni di bumi yang mereka pijak. Depa sanggup derhaka pada PAS pada PRU kali ni semata-mata tak mahu "ayatollah" tu menang di tempat depa..

Korang tahu tak sapa yang dimaksudkan? Boleh cerita sikit? Ceciter...ceciter...heh!

PANASSS..!!! PERKARA "MENARIK" YANG AKAN BERLAKU JIKA ANWAR JADI PM..!!!

Sebenarnya aku tak sabar nak tunggu 6 Mei nanti. 5 Mei kita mengundi dan andainya 6 Mei ditakdirkan Anwar Berahim berjaya menjajah negara kita, maka perkara-perkara ajaib di bawah akan berlaku..!!! Mesti best punyaaaa..!!!

Gaji minimum kita semua akan jadi RM1,100..!!! Maknanya semua pekerja kat negara kita ni akan dinaikkan gaji jadi RM1,100. Penjaga tandas awam pun akan naik gaji jadi RM1,100 dan begitu juga dengan tukang basuh pinggan, pekerja 7 Eleven, KFC, Mcdonalds dan sebagainya...

Cuma aku risau time tu nak masuk toilet pun kena bayar sampai RM3..!!! Nasi ayam sepinggan RM30, air mineral jadi RM12 sebotol kecil, snack plate KFC berharga RM60 dan Prosperity Burger harganya RM70 satu set..!

Tu belum menarik lagi.. paling best ialah perkara kat bawah ni..!!!

DEMI ISLAM, BANGSA DAN TANAHAIR... DENGARKANLAH LAGU KERAMAT INI BUAT PEMBAKAR JIWA..!!!



Hari ni dah 1 Mei 2013. Lebih kurang 3 hari lagi masa berbaki untuk kita "all out" memastikan BN terus kekal selama 5 tahun lagi mempertahankan kedaulatan negara dari dijajah tangan-tangan rakus agen Yahudi, golongan chauvinis ultra kiasu dan penjual maruah Islam...

Aku termenung panjang semalam. Memikirkan tentang masa depan Islam, anak bangsa dan bumi Malaysia yang suatu ketika dahulu dikenali sebagai "Tanah Melayu"...

Tiba-tiba hati aku tergerak untuk mendengar lagu keramat ni. Seperti biasa, bulu roma aku meremang dan darah aku mengalir pantas di dalam tubuh. Tiba-tiba kekuatan mental dan fizikal itu meledak di dalam diri...walaupun aku tengah demam agak teruk sekarang ni...

Aku tak tahu apa yang korang semua rasa bila dengar lagu "Warisan" kat atas tu. "Anak kecil main api"... siapa anak kecil tu? Mengapa cuba bermain dengan "api"? "Terbakar" tangan sendiri nanti siapa yang akan susah?

FAKTA YANG PERLU CALON #PRU13 TAHU UNTUK JADI PEMIMPIN ALAF BARU...

Pengaruh Besar Media Baru Dalam PRU-13

Pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) menyaksikan pertarungan sengit antara dua pemain utama politik negara Barisan Nasional (BN) dan pakatan pembangkang dalam media sosial.

Trend terbaru menunjukkan hampir semua parti dan calon yang bertanding membentangkan wadah sendiri menggunakan Internet melalui laman sesawang, blog, serta akaun media sosial seperti Facebook, Twitter atau YouTube.

GEMPARRR..!!! SPR "KANTOI" MENIPU DAKWAT KEKAL..!!! KALI NI AKU "SURRENDER"... ADEHHH..!!!

Ni baru sikit je "kantoi" nihhh...ada lagi kat bawah tuuu...heh!
Aku rasa aku tak perlu cakap banyak dah. Tengok kat atas tu pun dah boleh tahu dah. Tu baru sikit jer bukti SPR dah "kantoi" dengan dakwat kekal...

Aku nak pesan kat SPR.. Kalau nak bukak pusat mengundi awal pagi, bagi tahu la awal-awal. Ni semalam dia bukak pusat mengundi betul-betul "lepas orang azan subuh", pukul 7.55 pagi dakwat tu boleh dipadam dengan air... boleh undi sekali lagi..kan? Heh! "Bijak" tak?

Aku memang "marah" kat SPR.. Ada ke patut diorang beli "water colour" untuk jadi dakwat kekal??? Basuh dengan air..hilang la "water colour" tuuuu... ishh!!!

Kalau korang tak puas hati jugak, cuba tengok kat bawah ni.. lagi real punya SPR "tipu" rakyat dengan "water colour" tu... ishhh..!!! Cuci dengan air pun boleh hilang laaa.. ni semua "salah BN" jugak la niiihhh...!!! Adehh!!! 

GEMPARRR..!!! UMAT ISLAM DI MALAYSIA SANGGUP LUPAKAN AL-QURAN DEMI ANWAR..!!!???

Ini adalah antara bukti utama..ada lagi bukti menggemparkan di bawah..!!!
Bila kami kata Anwar disokong penuh dan dibiaya rejim zionis Yahudi Israel, ramai puak-puak PAS yang tak percaya. Kononnya kami fitnah Anwar. UMNO dan BN dipersalahkan kononnya memfitnah Anwar...

Bila pengakuan Anwar menyokong rejim zionis Yahudi Israel untuk menyerang negara dan umat Islam di Palestin kami siarkan pada rakyat umum, kami dikutuk dan dihina kononnya kami menabur fitnah pada Anwar lagi...

Padahal, terang-terang Anwar sendiri kata, dia sokong Israel menyerang Palestin sekiranya ada cubaan dari umat Islam untuk menyerang Israel. Kalau Israel ada maklumat yang mengatakan umat Islam nak serang Israel, maka Anwar "halalkan" Israel menyerang Palestin...

Cuba tengok video kat bawah ni sebagai bukti terbaru rahsia Anwar yang didedahkan Yahudi Israel sendiri baru-baru ni... Perhatikan dan dengar baik-baik pada minit 13.05...!!!

GEMPARRR..!!! ANWAR AKAN PASTIKAN CHEGUBARD KALAH PADA #PRU13 NI..!!!???

Aku yakin, Chegu Bard masih "suci" dan dia belum lagi diliwat Anwar. Dari sudut rupa paras, aku yakin Chegu Bard tu bukan Anwar punya taste. Anwar suka yang jambu dan seksi macam Sam Ketot...

Aku tahu, ramai yang tahu bahawa Chegu Bard masuk PKR bukan kerana Anwar. Dia dikatakan lebih kepada golongan yang bersimpati pada isteri Anwar, Wan Azizah, yang selalu dizalimi suaminya tuuuu...

Sebab tu Chegu Bard disisihkan Anwar dari kepimpinan utama. Bayangkan, Chegu Bard lawan dengan Sam Kemetot tu pun dia kalah masa bertanding Ketua AMK dulu? Padahal Chegu Bard ni boleh dikatakan lebih ada otak berbanding Sam Kemetot tuuu...

Cuba tengok bukti kat bawah ni betapa Chegu Bard tu menyampah kat Anwar. Dia buktikan Anwar tu takde kreadibiliti..heh! Aku rasa, Chegu Bard kalah awal.. belum sempat hari mengundi dia dah kalah dahhh... tak caya tengok kat bawah ni...

LAWAK PAGI #PRU13... KISAH SEPAGI ANWAR BERSAMA SPR...HEH!


Betul ke SPR tu "anjing" BN?

Siapa yang kata? Anwar? 

Anwar Berahim yang sokong Yahudi Israel tu?

Anwar Berahim yang videonya disiarkan dalam web porno kat Jepun tu?

Anwar Berahim yang tertinggal jam tangan OMEGA kat bilik China Doll tu?

SPR tak adil? Oooo.. Pakatan Haram kena menang semua negeri dan kerusi parlimen baru boleh dikatakan SPR adil..?

Oooo.. begitu rupanya... gila la sapa yang caya kat Anwar Berahim ni...heh!

Tuesday, April 30, 2013

PANASSS..!!! KENYATAAN BALAS TUN M PADA KARPAL MEMANG MANTOPPPP..!!! HEH!

Korang tahu Karpal Singh kata dia akan tangkap Tun M kalau Pakatan Haram berjaya jajah Malaysia ni, kan? Itu Karpal Singh kata... kalau Pakatan Haram kalah macamana?

Tun M ni bukan jenis takdak teloq laa.. Tun M ni jenis berani punya orang. Kalau rejim zionis Yahudi Israel yang jadi kawan baik Anwar tu pun dia selamba saja sound... inikan pulak "Koperal Singh".. Heh!

Cuba baca kat bawah ni apa yang Tun M sound Karpal... heh!

GEMPARR..!!! GAMBAR TERBARU ABDULLAH SAAMAH DISERANG STROKE AKIBAT KUTUK NIK AZIZ...!!!???

Ni bukan Ustaz Abdullah Saamah.. Ni Ustaz Taib Azamuddin Ahli Parlimen PAS di Baling tuuu...
Perghhhhh..!!! Akibat mengutuk, mengecam dan menentang "nabi PAS", Pok Nik Ajis Nik Mat, pengasas Pondok Geting, Ustaz Abdullah Sa'amah dikatakan jatuh sakit terkena "stroke" dan dijangka lumpuh seluruh badan..!!!

Gambar terbaru Tok Guru Pondok paling dibenci Pok Nik Ajis ini sempat aku rakam semalam sebagai bukti menunjukkan dia telah "ditimpa bala" dari Allah SWT kerana mengecam "Mursyidul Am" yang "maksum itu...

Cuba tengok gambar dia kat bawah ni... kesian beb! Ni gambar terbaru Ustaz Abdullah Saamah ni. Baru semalam aku rakam...

GEMPARRR..!!! PAS HALALKAN PENGANUTNYA TUMBUK ORANG PAKAI BAJU BN..!!!

Aku nasihatkan pada seluruh orang UMNO dan penyokong BN kat Kedah ni supaya berhati-hati kalau nak pakai baju UMNO atau BN di tempat awam menjelang PRU ke-13 ni. Amaran keras ni, hati-hati..!!!

Bukan apa... baru-baru ni ada yang dah kena belasah hanya semata-mata kerana dia pakai baju BN. Kejadian tu berlaku di Tanjung Dawai... Begini lebih kurang ceritanya...

PANASSS..!!! SKANDAL CALON PAS DIKANTOIKAN PENYOKONG PAS SENDIRI..!!!

Sikit punya hensem kaaa.. bagi la chance dia nak berchentaaaa....
Astagfirullahil 'Azim... Aku ingat PAS ni semuanya baik-baik akhlaknya. Rupanya teruk-teruk belaka... entah dari mana depa belajar pun aku tak tau. Mungkin dari Mat Sabu, Mahfuz atau Phahrolrazi la kotttt...

Khabarnya, calon PAS di DUN Guar Chempedak, Brader Mussoddak dah jadi mangsa cantas mencantas PAS Kedah. Ada yang tak puas hati dia jadi calon kat Guaq ka?

Member aku bagitau, Musoddak ada hubungan cintan-cintun dengan seorang gadis bernama Hasnita. Memang dah kecoh dah kisah "chenta" Musoddak ni kat Guaq... Hangat macam kisah cinta Rozita Che Wan dengan Zain tuuuu...! Heh!

AKU MINTA MAAF... MAAFKANLAH AKU...#PRU13

Maafkan aku sebab aku tersalah faham mengenai DAP. Memang benar, aku tersilap. Dan kalian betul DAP memang sebuah parti yang sangat-sangat Islamik, mentauhidkan Allah SWT dan mengutamakan perjuangan Islam di negara kita ni...

Aku rasa, UMNO pun tak boleh lawan tahap Islam DAP ni... Bayangkan, DAP tu dah berpuluh-puluh tahun sejak merdeka lagi memperjuangkan Islam di Malaysia...

DAP la yang wajibkan Islam diberikan keistimewaan dan tak boleh dipersoalkan dalam perlembagaan. DAP lah yang menjamin kepentingan Islam dengan meletakkan agama Allah itu dibawah DYMM Yang DiPertuan Agung yang juga merupakan Pemerintah tertinggi ATM...

EKSKLUSIF..!!! TOK GURU PONDOK SAHKAN MAT SABU PENGANUT SYI'AH..!!!

Dah ramai orang dah aku tanya dan boleh dikatakan semuanya kata "Ya". Betul ke kat Pendang tu ada Syi'ah? Depa kata, bukan setakat Syi'ah saja yang ada kat situ, malah Pendang tu dah jadi macam pusat fahaman Syi'ah untuk nothern region...

Patut pun Mat Sabu mati-mati nak bertanding kat situ, Belum penamaan calon lagi pun dia dah pindah dok kat Pendang. Nampaknya macam ada agenda...

Kalau korang nak tahu, seorang Tok Guru dari fahaman Sunni baru saja mengesahkan bahawa Mat Sabu itu penganut fahaman Syi'ah. Dia bukan ahli sunni dan bukan Wahabi. Betul-betul Syi'ah? "Ya, sah Syi'ah!", katanya pada aku...
Nak tahu kenapa dia kata Mat Sabu Syi'ah? Apa buktinya?

LAWAK PAGI #PRU13... MACAM-MACAM "KUDA" ADA DALAM PKR, TERMASUK "KUDA" PAS..!!!


Kaki pil kuda....

Kaki mesin kuda...

Kaki kuda takde ke dalam PKR, Hadi?

Aku rasa...macam-maca "kuda" ada dalam PKR...

Termasuk la puak-puak PAS yang diper"kuda"kan...

Hadi jadi kuda kayu ke kuda papan? Heh!

Monday, April 29, 2013

GEMPARRR..!!! ANWAR BERAHIM TAK BAYAR DUIT SEWA PADANG RM100..???

Aku takmau la tuduh Eekmal rembat duit sebagaimana yang dikatakan oleh member-member maya aku tu. Bukan apa, aku takde bukti nak katakan dia rembat duit rakyat... 

Tapi, memang kuat kedengaran di kalangan kawan-kawan PKR yang mendakwa calon PKR DUN Bakar Bata ni "kebas" duit ceramah masa Anwar turun kat padang KUIN hari tu. Aku cuma nak tanya, betul ke Eekmal? Betul ke hang rembat duit berkarung-karung tu?

Kalau tak betul, boleh tak nafikan? Boleh kasi bukti tak berapa jumlah duit rakyat yang hangpa kutip malam tu? Bukan apa... ramai yang datang tu...lebih kurang 5,000 orang. Bayangkan kalau purata seorang derma RM10..dah berapa dah tu?

GEMPARRR..!!! VIDEO TERKINI YANG PALING DITAKUTI PAS KEDAH TERBONGKAR LAGI..!!!

Aku hairan sangat, kenapa puak-puak PAS Kedah ni takut sangat dengan video ni? Awat? Depa takut bila kami bongkar kebenaran? Ingat video boleh di "superimpose"? Come on laaa... tolong la matang sikit... bila dah salah tu mengaku saja laaa...

Ini kali kedua video ni terpaksa di muat naik di laman Youtube TMKvideo1. Video yang sama diupload sebelum ni dah di"flag" oleh pihak-pihak tertentu dipercayai puak-puak cybertroopers PAS Kedah.. ishhhh..!

Depa dah checkmate, tak boleh nak jawab kekejaman puak-puak depa, depa cuba tutup isu? Depa ingat kami tak boleh upload lagi ka? Kami ada mastercopy la broooo... silap besar la... Heh!

Ingatlah! Perjuangan kami takkan padam. Aku hanya cakap yang benar. Kalau ada silap, korang boleh tegur aku dan aku sedia minta maaf secara terbuka. Tapi kalau perkara betul pun korang sembunyikan...maka salah la tindakan tu, kan? Salah tetap salah, bro...

Cuba tengok kat bawah ni... betul ke salah cara macam ni? Awat depa takut sangat?

MENARIKKK..!!! NOSTALGIA BOSS UMNO KEDAH DI TELUK YAN...

Pak Majid... pengasas UMNO di Kg Teluk Yan..UMNO selamanya hingga ke hujung nyawa...
Memang betul kata member aku. Lawatan calon BN di N12 DUN Bakar Bata lebih menarik dan ada "sentimental value", penuh nostalgia di zaman muda-muda Tok Bashah di situ...

Tadi aku dapat komen pasal lawatan Tok Bashah di Seberang Terus. Katanya, dekat nak mengundi baru Tok Bashah turun padang. Heh! Betul ke? Silap besar la beb kalau dia kata macam tu. Memang confirm dia bukan orang DUN Bakar Bata...

Orang ramai di DUN Bakar Bata sendiri yang cerita kat kami. Tok Bashah selalu turun tempat depa. Bukan di satu-satu tempat saja, seluruh Bakar Bata Tok Bashah turun bebbb.. Dia ambil tahu dan buat kerja betul-betul...orang Bakar Bata tau la... 

Cuma biasa la... Orang PAS yang jeles dengan "personal touch" Tok Bashah ni dah tentu akan nafikan. Biasa laaa.. takkan tak kenal puak-puak tu, kan? Heh!

Member aku kata, Tok Bashah ni dulu rapat dengan seorang aktivis UMNO di Kg Teluk Yan. Masa tu Tok Bashah jadi Ketua Pemuda UMNO Bahagian Alor Setar. Katanya time tu rambut Tok Bashah "kembang" ala-ala 70'an.. Heheheee.. Aku tak tau.. Aku tak pernah tengok... Hahahaaa..

Tapi memang betul pun. Itu la yang diceritakan oleh seorang makcik warga emas pada member aku. Katanya, suami makcik tu namanya Pak Majid dan dialah pengasas UMNO di Kg Teluk Yan. Bayangkan, Tok Bashah panggil Pak Majid tu sebagai "boss"! Perghhhhh..!!!

Berikut adalah sketsa "photojournalisme"nya....
 

PEDASSS..!!! ORANG SURUH TARIK PELABUR, DIA TARIK BINI ORANG??? ADEHHHH...!!!

Orang suruh tambah pelaburan kat Kedah...tapi dia tambah bini pulak dahhhhh..!!! Ishhhh..!!! Bini orang pulak tuuu..!!! Tu nak tiru Mat Sabu la tuuu...?
Aku rasa, PAS Kedah mungkin tak tau cara lain untuk dapatkan duit untuk Kerajaan Negeri selain dari tarah balak sampai botak licin. Habih depa tebang balak kat seluruh Kedah ni atas alasan nak buat dusun buah...

Selain balak, depa juga balun sumber-sumber mineral di seluruh Kedah. Habis hasil mahsul bumi Kedah depa "rompak"...

Paling tak malu, depa siap print buku prestasi depa sendiri. Heheheheee.. Macam budak sekolah buat dan tanda markah kat report card sendiri la tu... masuk bakul angkat sendiri. Padahal, semuanya "auta" dan putar alam politik semata-mata...

Contohnya pasal pelaburan. Dah sah dah Ustaz Azizan mengaku dan nampaknya Amiruddin gagal segagal-gagalnya... Tapi, dia nak mengaku ke dia gagal? Jangan harap laaaa... kan? Cuba bawa kat bawah ni...

EKSKLUSIF..!!! PENGERUSI PERHUBUNGAN UMNO NEGERI KEDAH JALAN KAKI..!!!

Sebab tiba lewat...member aku miss beberapa shot.. tapi dia terjumpa Tok Bashah di tengah jalan... heheeee..
Memandangkan aku tak sempat nak ikut Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Kedah untuk turun padang semalam, aku mintak tolong member aku untuk follow Dato' Paduka Ahmad Bashah. Aku busy sikit semalam dan aku terpaksa serah kamera cap ayam aku kat seorang member..adeh...

Semalam, Tok Bashah turun di Kg Seberang Terus dan Teluk Yan. Kalau korang nak tahu, Tok Bashah ada banyak nostalgia yang dikisahkan sepanjang kariernya sebagai ahli politik di Kedah...

Berikut adalah beberapa keping gambar yang member aku kirim kat aku masa dia ikut Tok Bashah semalam. Aku yakin, ada la yang nak beri komen mengusik nanti tuuu...heh! 

PANASSS..!!! DUA BEKAS SAHABAT BAIK ANWAR MENGEJUTKAN RAMAI..!!!

Aku yakin Anwar kenal benar dengan Dr. Yusri Mohamad, bekas Presiden ABIM yang dulunya agak rapat dengannya. Kita tahu Anwar menguasai ABIM suatu ketika dulu. Tapi sekarang jelas ABIM bukan lagi sebuah NGO yang menyokong Anwar...

Kenapa? Sebab ABIM sudah sedar dan tahu siapa Anwar sebenarnya. Depa dah bukak "topeng" Anwar dan jelas tentang petualang negara itu....

Terbaru, sebuah NGO Islam terbesar di negara ini, yang mewakili NGO-NGO Islam di seluruh Malaysia, PEMBELA, mengadakan forum terbuka. Apa yang anda perlu tahu, forum itu memang mampu buat telinga Pakatan Haram berasap keluar api..! Heh!

Kenapa? Tengok kat bawah... sahabat baik Anwar bersuara lagi..!!!

PANASSS..!!! VIDEO YANG BUAT GUAN ENG MENANGIS CELAH KETIAK "RAINBOW"..!!! PUEH HATI AKU..!!!

Hadoiii.. Aku rasa kalau Guan Eng tengok video ni mesti dia menangis punya. Kalau tak nangis keluar airmata, aku yakin dia menangis dalam hati. Tak pun dia lari balik menangis kat celah ketiak "Rainbow"...adehhhhh..!!!

Aku tak tau la apa yang Kit Siang rasa masa dia kena halau tu. Tebal muka? Merah muka? Atau Kit Siang tak rasa apa-apa? Kalau dia tak rasa apa-apa, rasanya dia dah takdak rasa malu... Selalunya haiwan je yang takdak rasa malu nih...

Aku rasa, Kit Siang menyumpah-nyumpah dalam hati. Dia bukan setakat menyumpah rakyat di Gelang Patah, malah dia sumpah sekali Anwar Berahim yang pedajal letak dia bertanding kat situ. Anwar sengaja je letak dia kat situ untuk matikan karier dia...heh!

Cuba korang tengok video kat bawah ni.. Sadis beb! Padan muka! Kalau aku la jadi rakyat di Gelang Patah, lebih teruk aku halau dia...!!! Nak tolong Melayu kononnnnn... Puiii..!!! Ingat 13 Mei... ingat Kit Siang..!!!

GEMPARRR..!!! HADI MENGAKU "PENING KEPALA" KERANA STOPPA ALI..???!!!

Di Kuala Kangsar baru-baru ni, Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang silap besar apabila menyentuh isu “arak” sebagai modal untuk menyerang kepimpinan dan dasar Kerajaan BN di negara ini menerusi satu sesi ceramah politiknya.

Hadi mendakwa, dia pening apabila UMNO mengatakan bahawa penjualan arak yang berlesen itu “halal”, manakala penjualan minuman keras yang dijalankan tanpa lesen adalah “haram”. Dia “pening” dengan dasar itu…

Presiden PAS itu berhujah, PAS mengatakan bahawa arak dan judi itu haram. Katanya DAP pula menganggap arak dan judi itu halal. Hadi mendakwa, DAP menghormati pendirian PAS itu…

LAWAK PAGI #PRU13... KHALID GAGAP GANTUNG GAMBAR HADI KAT OPIS DIA..!!!


Ishhhh..!!! Si Khalid Gagap ni biar betul..!!!

Ni marah sangat ke sampai sindir Presiden PAS nihhh..?

Heh! Dahsyat jugak kalau MB Gagap ni marah...

Hadi marah kat PKR sebab gantung gambar Stalin...

Protes marah Hadi punya pasal...Khalid gantung gambar Hadi kat opis dia?

Tu diaaa... "makan dalam"... betul-betul menusuk hati sindiran Gagap kali ni...

Tak padan dengan Gagap... Hadi pun dia perli..!!! Heh!

Tak takut PAS tak kasi masuk syurga ke???

Sunday, April 28, 2013

GEMPARRR..!!! TUN M & BN GEGAR PUTRAJAYA..!!! HUSAM MENANGIS HIBA...

pjaya4

Pertarungan menunjukkan kekuatan dalam pilihan raya umum ini sudah dimulakan. Pada hari jumaat Pas membuka gelanggang apabila membawa Mursyidul Am Datuk Nik Aziz Nik Mat turun ke Putrajaya. Mereka mengumpul hampir 10 ribu untuk ceramah Perdana di Precint 3, Putrajaya.

Sebelumnya pada waktu jumaat, 1000 penyokong Pas berkumpul di Masjid Tuanku Sultan Mizan, Putrajaya melaungkan laungan takbir, hidup Pas dan hidup Nik Aziz.

PANASSS..!!! GERAKAN MENGINTIP AKTIVITI TOK BASHAH..???

Semalam TPM singgah makan malam di Alor Setar lepas melawat Perlis sehari suntuk. Sebelum balik ke KL, TS Muhyiddin singgah kejap la kat Alor Setar beramah mesra dengan kaum Cina di sekitar parlimen tu...

Aku berkejar ke sekolah Keat Hwa semalam untuk dengar amanat ringkas dari Timbalan Pengerusi BN tu pada kaum Cina. Alhamdulillah, aku positif kaum Cina di Kedah takkan mengulangi kesilapan depa pada tahun 2008. Depa sendiri mengaku dah serik dengan performance PAS Kedah! Heh!

Dalam majlis tu, Tok Bashah pun ada. Ye laaa.. Kat Alor Setar, kan? Dah tentu la Tok Bashah ada. Lagipun, kalau PM atau TPM mai Kedah, dah tentu la Pengerusi BN Kedah kena ada sama. Dan Tok Bashah tak pernah lupa tanggungjawab meraikan tetamu...

Alang-alang aku terserempak dengan Tok Bashah, aku ikut la rombongan dia semalam. Aku ingat depa nak balik dah.. Aku follow..mana la tau depa ada aktiviti... Ikuti aktiviti aku mengintip Tok Bashah semalam kat bawah ni...heh!

TERKINI..!!! ANWAR SEDANG BERADA DI LAHAD DATU ZIARAH MAYAT ANAK KIRAM..???

Anwar Ibrahim hari ini dijadualkan berada dalam siri jelajahnya ke Sabah.

Beliau ke Lahad Datu hari ni, lama setelah Ops Daulat hampir berakhir.

Kalau ikut jadual,  jam 2.30 petang, beliau akan menghadiri program di Taman Gembira, Jalan Silam, Lahad Datu dalam Parlimen Silam.

Jam 4 petang, beliau akan bersama rakyat di program di Jalan Kampung Simunul, Pekan Semporna dalam Parlimen Semporna.

AMARANNN..!!! MALAYSIA DIMINTA BERJAGA-JAGA BERMULA 1 - 4 MEI..!!!

Anwar cukup suka pakai benda alah ni kat leher dia... nak cover "love bite" yang Shamsidar buat kot?
Aku minta semua rakyat Malaysia berjaga-jaga dalam masa terdekat. Hari ni 28 April. Tapi bermula pada 1 Mei hingga 4 Mei, macam-macam boleh terjadi dalam tempoh tu. Mungkin ia akan mengancam keselamatan negara...

Bukannya aku bertujuan untuk menakut-nakutkan kita semua. Tapi itulah yang dipesan oleh bekas pengasas PKR, Lum Yong. Katanya, Anwar ni kalau dah terdesak, macam-macam kekacauan yang dia boleh cetuskan...

Anwar pernah menuduh diracun kerajaan BN dengan arsenik, kuman HIV dan sebagainya. Sampai satu tahap, dia dikatakan sengaja menuduh kerajaan BN nak bunuh dia. Peliknya, dia masih hidup sampai sekarang..!

LAWAK PAGI #PRU13... HUSAM BERTANDING DI PARLIMEN PUDURAYA..???!!!


Hadoiiii.. sapa la punya kerja ni... 

Kan dah menangis si Husam tu...

Dah la muka dah masam... dia menangis.. lagilah masam...

Kesian Husam dah jadi masammmm...

Errr... biar betul?!

Takkan la Naib Presiden merangkap orang harapan Tok Guru tak reti baca surah An-Nasr?

Dah tu camana Allah nak tolong?

Surah An-Nasr tu surah mohon pertolongan...

Payah la kalau macam tu...

Gelap la masa depan Husam kat Putrajaya...

Errr... ganti tempat Din Puduraya boleh? Heh!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!