Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, March 2, 2013

GEMPARRR..!!! KHALID KOREK DUIT TABUNG RAKYAT RM2.5 BILION..???

capture-20120812-132115-horz

Sangat mengejutkan apabila Pakatan Haram Selangor tergamak “mengorek tabung” Kerajaan Negeri Selangor sebanyak RM2.5 bilion sebagai bayaran deposit untuk memaksa syarikat-syarikat konsesi air menjual segala operasi industri air di Selangor kepada mereka.

Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor, Faekah Husin dalam kenyataannya di dalam Forum Air Selangor memberitahu bahawa wang rakyat tersebut akan digunakan sebagai wang pendahuluan sebelum “boss”nya mendapatkan pinjaman dari bank tempatan dan antarabangsa.

Forum yang diadakan di Pandan Indah dan Subang baru-baru ini bagi mendengar “ceramah politik”yang berselindung di sebalik sesi pertemuan yang sepatutnya menceritakan tentang masalah gangguan bekalan air di Selangor.

Terngaga mulut hadirin apabila mendapat tahu dari Faekah bahawa wang mereka yang selama ini disimpan oleh Kerajaan Negeri Selangor akan lebur diguna bagi memuaskan hati Abdul Khalid “Gagap”membeli syarikat-syarikat tersebut.

Bukan sedikit nilai RM2.5 bilion. Macam-macam boleh dibuat dengan wang sebanyak itu. Dan wang yang selama ini menjadi jaminan rakyat Selangor di waktu-waktu getir bakal dikorbankan untuk membeli sesuatu yang belum tahu akan menyelesaikan gangguan bekalan air di negeri termaju itu.

Khalid diberitakan akan membeli keempat-empat syarikat konsesi air Selangor dengan harga RM9.65 bilion meskipun menyedari nilai sebenar operasi keseluruhan industri air di negeri itu sebenarnya bernilai RM12.1 bilion.

Dia sengaja nak rugikan syarikat orang yang dilihatkan sebagai “musuh”, sedangkan syarikat-syarikat itulah yang selama ini bertungkus lumus membekalkan air di Selangor dan terpaksa menahan maki hamun rakyat disebabkan onar yang dilakukan oleh Khalid.

Ketika SYABAS memohon kelulusan darinya untuk meminjam wang dari bank untuk membeli paip-paip dan pam air baru, mengapa Khalid tidak luluskan? SYABAS bukan minta wang dari Khalid atau rakyat.

Syarikat itu sanggup berhutang pada bank demi tanggungjawabnya membekalkan air pada rakyat, tapi Khalid sengaja tidak mahu luluskan. Dan kini Khalid mahu syarikat itu rugi berbilion ringgit? Itu penganiayaan namanya, kan?

Peliknya, Khalid boleh pula membeli syarikat kroninya, Talam Corp, yang mempunyai hutang ratusan juta dengan harga yang tinggi dari pasaran! Kononnya mahu selamatkan sebuah syarikat yang “hebat”. “Hebat” apa kalau hutang sampai beratus juta ringgit? Atau Khalid“ada udang di sebalik batu”?

Bila Faekah disoal tentang tindakan yang bakal diambil oleh Abdul Khalid bagi mengatasi masalah bekalan air yang membelenggu rakyat, “Setpol” MB Selangor itu memberitahu bahawa mereka akan “mengimport” pakar industri air dari Britain untuk menyelesaikan masalah tersebut.

Faekah mendakwa kononnya di negara ini tiada seorang pun yang pakar di dalam industri air. Benarkah fakta Faekah? Atau dia sengaja menipu bagi membolehkan “Mat Saleh”dari luar negara itu di bawa ke negara ini? “Lekeh” sangatkah negara ini sehingga tiada pakar air?

Sebenarnya di dalam Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) dan Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau Dan Air (KeTTHA) memiliki ramai pakar-pakar industri air yang diiktiraf di peringkat antarabangsa.

Di universiti-universiti tempatan dan syarikat-syarikat air terkemuka di negara ini juga terdapat ramai pakar-pakar di dalam bidang industri air yang belajar tinggi sehingga ke tahap professor, kedoktoran dan sebagainya.

Cuma Faekah saja yang tidak tahu. Atau dia sombong tidak mahu kenal dengan pakar-pakar air itu? Tak kenal maka tak cinta, kan? Cubalah kenal-kenal dengan pakar-pakar air itu, mana tahu Faekah akan bertemu jodoh dengan mereka…

Saya nak tanya sikit? Kalau Malaysia ni tak ada pakar air, selama ini kenyataan yang dikeluarkan oleh LUAS and UPEN yang mengatakan air cukup sampai tahun 2030 dan Selangor tak ada masalah air boleh digunapakai dan berkreadibiliti ke?

Lagipun, Faekah bukan pakar air. Dia tidak layak bercakap tentang masalah air di Selangor, apatah lagi mahu menyelesaikan masalah yang menghantui rakyat sejak Pakatan Haram mengambil alih negeri itu, bukan?

Mungkin sebab itu Faekah terpaksa beri ceramah politik di forum tersebut dan melalut jauh menceritakan hikayat dongeng mahu menjajah Putrajaya pada PRU ke-13 ini. Faekah bertanding di DUN mana nanti? Wangsa Maju, kah? Boleh selesaikan masalah air di situ?

Tak payahlah Faekah menuding jari sana sini menyalahkan orang lain dalam masalah air di Selangor. Dia patut bawa Khalid ke depan cermin besar dan cermin diri sendiri. Tanya Khalid mengapa dia sabotaj rakyat Selangor dan Lembah Klang?

PEDASSS..!!! BAPA RASUAH CAKAP DIA TAK SUKA RASUAH..??? HEH..!!!


Dalam ceramah-ceramah anjuran Pakatan Haram, kita sering dimomokkan dengan pelbagai fitnah yang dilemparkan para pemimpin mereka, khususnya Anwar Ibrahim, yang kononnya pemimpin BN mengamalkan budaya rasuah dan kronisme.

Ketika dipecat dari kerajaan, Anwar memulakan fitnah tersebut terhadap mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad dan isu itu masih lagi digunakan bagi memburuk-burukkan kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Kononnya, PKR dan Pakatan Haram menentang amalan rasuah dan kronisme. Kononnya mereka “berperang” dengan BN kerana parti kerajaan itu mengamalkan budaya keji itu untuk mengekalkan kuasa di negara ini.

PANASSS..!!! KHALID SURUH FAEKAH JAJA "AIR LIUR" KAT RAKYAT..???

Faekah-Setpol

Giat sungguh Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid “Gagap” mengarahkan Setiausaha Politiknya, Faekah Husin, mengelilingi Selangor menganjurkan Forum Air Selangor bagi memperjelaskan tentang isu masalah air yang menghantui rakyat.

Sejak mengambil alih Kerajaan Negeri Selangor, rakyat Selangor dan sekitar Lembah Klang tidak putus-putus menghadapi masalah gangguan air dan ia semakin meruncing dari hari ke hari hinggalah hampir tamat tempoh penjajahan Pakatan Haram di negeri termaju itu.

Sudah seminggu, Faekah menggerakkan pasukan“auta”nya ke Pandan Indah untuk bertemu rakyat tapi hadirin yang hadir boleh dikira dengan jari.

GEMPARRR..!!! PAKATAN HARAM NAFIKAN KEBENARAN KATA-KATA SAYYIDINA ALI R.A..!!!



Ilmu di zaman sekarang ni dah tak berharga. Ilmu yang ada pada guru-guru dan pensyarah kat negara ni pun dah tak berharga. Depa pun tak layak dihormati dah...

Sayyidina Ali Karramallahu Wajhah pernah berkata, ilmu itu lebih berharga dari harta. Harta tu termasuk la duit ringgit. Tapi sekarang ni harta lebih berharga dari ilmu. Tahniah Pakatan Haram sebab nafikan kata-kata Amirul Mukminin tu...


LAWAK PAGI INI... AZIZAN JERKAH WARTAWAN LAGI...!!!


Azizan Razak memang panas baran...

Pantang salah sikit, dia akan jerkah menengking...

Exco, Setpol dan ramai pemimpin PAS Kedah yang dah kena...

Termasuk la wartawan dan jurugambar...habih dia marah...

Tapi...berani ke dia marah Phahrolrazi dan Mat Sabu secara berdepan?

Heh! Jangan harap la dia berani jerkah depa tu...heh!

Thursday, February 28, 2013

GEMPARRR..!!! GAMBAR PANAS YANG AKAN BUAT ABBY MEROYAN LAGI..!!!


Masa Abby Abadi isytihar dirinya jadi ahli PAS seumur hidup, maka melompat sakan la pak-pak lebai PAS bila mak janda tu jadi geng depa. Depa sambut besar-besaran dan puji Abby macam "ostazah segera" tu dah jadi bini no.2 depa...heh!

Time tu, sapa yang hentam Abby, pak-pak lebai PAS yang gatai-gatai tu akan hentam balik. Depa bela Abby depan belakang. Abby Abadi la kononnya paling Islam dalam dunia ni...heh!

Itu la yang terjadi bila seseorang artis tu isytihar masuk PAS....kononnya itu tanda demokrasi dan kita perlu hormat keputusan Abby. WTH? Aku tak kisah pun Abby masuk PAS. Masuk la. Artis yang kurang IQ dialu-alukan masuk PAS...memang itu je level depa tu..heh!

Tapi...apa kata depa kalau tengok gambar macam kat bawah ni..? Aku rasa mau depa meroyan 9 bulan macam orang pompuan "period". Orang pompuan dah mandi wajib 3 kali pun depa dok tak habis-habis "period" lagi...


PANASSS..!!! BILA ORANG KUAT PAS SURUH AZIZAN KEMBALI BERTAQWA..!!!


Bila aku dedahkan KUIN ada masalah besar, puak-puak pencacai PAS Kedah kata aku fitnah. Bila aku bongkar Ketua BERSIH KUIN tu penyokong totok PAS, depa kata aku tipu...

Jadi sekarang, aku keluarkan bukti yang menunjukkan KUIN ada masalah besar. Boleh lingkup KUIN dikerjakan Jamil dan Azizan. Kakitangan KUIN yang dedahkan sendiri perkara ni. Depa tau la sebab depa dah lama kerja kat situ...

Cuba tengok video kat bawah ni. Betul tak apa yang aku kata...? Pegawai KUIN yang dianiaya Jamil dan Azizan ni penyokong totok PAS, kan?

PEDASSS..!!! LEMAN MARAH SALLEH YAAKOB DAN NABIL..!!!


Aku dengar, Leman Lawak Bengong sound Salleh Yaakob dan Nabil Raja Lawak... Leman tak puas hati la bila Salleh Yaakob dan Nabil balun janji-janji dalam kitab suci dia, kitab JingGay... Marah betul dia...

Leman kata...
Saya minta sahabat sy saudara nabil raja lawak dan otai lawak negara saudara saleh yaakob,meneliti dan membaca dahulu isi buku jingga dan fakta jelas dlm pentadbiran negara sblum membuat satu lawak politik,kerana jika tiada isi dan fakta ,lawak yg anda lakukan itu hanyalah ibarat diperbodohkan oleh UMNO.. 
Katanya lagi...

GEMPARRR..!!! PERISTIWA YANG SANGAT MEMALUKAN PAS..!!! WAJIB TONTON..!!!





Aku tak tahu kat mana lagi PAS nak sorok muka depa. Memang memalukan! Kah! Kahhh!!! Kahhh!!! Memang sadis bila disindir sinis macam ni... Kalau aku, memang aku malu kalau diperli macam ni...tak tau la kalau PAS takdak rasa malu dalam diri depa...


Nak tahu apa yang aku maksudkan? Cuba tengok sindiran dalam rakaman video kat bawah ni. Memang memalukan dan tepat dengan realiti apa yang berlaku pada PAS...heh!

Cuba tengok...sampai teriak PAS dikerjakan! "Bersaudara" konooooonnn...heh! 

MANA MAZLAN ALIMAN..??? DIA DAH "SASAU" KE TENGOK FAKTA NI...?


Macamana GLC "bankrap" boleh untung berbilion niihhh??? Pening Mazlan Aliman pikir...
Nampaknya makin berkerutlah dahi Presiden ANAK, Mazlan Aliman, bila dapat tahu bahawa saham FGV di Bursa Malaysia mencapai keuntungan berlipat ganda di luar jangkauan para penganalisa saham sebanyak RM904 juta.

Menurut analisa pakar pelaburan, Earnings Before Interest and Deductible Allowances (EBITDA) menjangkakan bahawa perkembangan syarikat FGV akan berkembang tinggi sehingga mencapai nilai RM1.35 bilion.

Namun, mungkin kerana selalu diburuk-burukkan Mazlan Aliman sebelum ini, maka Allah “bayar cash” dengan memalukan AJK PAS Pusat itu dengan memberikan nilai perkembangan yang lebih tinggi jumlahnya, RM1.44 bilion!

REFORMASI TULEN DAH TINGGALKAN ANWAR, PAS BILA LAGI?

liwat3
Depa semua dah tinggalkan Anwar...Tapi PAS pulak yang dok pi tebiang pi kat peliwat tegar tu..heh!

Menjelang PRU ke-13 ini, ramai rakyat Malaysia berdebar-debar menantikan pengumuman tarikh pembubaran Parlimen apabila dikatakan bahawa pilihanraya kali ini dijangka sengit apabila BN kembali bangkit sejak tsunami politik pada tahun 2008.

Pada PRU ke-13 ini juga bakal menentukan nasib Anwar Ibrahim, sama ada dia akan meneruskan kariernya sebagai ahli politik atau bertukar profesyen sebagai “guru”. Risau juga kalau dia jadi guru, takut habis pelajar-pelajar jambu “disebatnya”…

Menanti kelibat tarikh pembubaran Parlimen Malaysia, saya agak kasihan pada Anwar yang kini dilihat sebagai liabiliti atau “biawak hidup” yang perlu digalas oleh anak isterinya serta rakan-rakan opportunis yang mengejar kuasa sepertinya.

LAWAK PAGI INI... INGATKAN DIA GAGAP JE, RUPANYA...HEH..!!!


Ishhhhh..!!! Apa yang "tempias" ni Khalid weiii..???

Aku ingat dia ni cuma "gagap" jer...

Rupa-rupanya siap "tempias" merata-rata...!

Err...Lid...air liur hang tu tak laku laaa...

Rakyat Selangor nak air bersih...bukan air liurrrr..!!!

Hang ingat rakyat kebulur dengan air liur hang tu? Puii...

Asyik cakap je lebih...takde tindakan pun... 

Rakyat Selangor jugak yang jadi mangsa takde air...Puiii..!

Wednesday, February 27, 2013

GEMPARRR..!!! VIDEO RAKAMAN PAKATAN HARAM BERGADUH BESAR BEREBUT KERUSI..!!!


Dah dekat-dekat PRU ni, Pakatan Haram dok bergaduh pulak dah..!!! Semuanya pasal kerusi. Panik habis puak-puak Pakatan Haram bila tengok boss-boss depa bergaduh sakannn..!!!

Alaaa.. Kerusi punya hal pun mau gaduh ka? Bergaduh teruk pulak tu...adehhh...

Mujur la ada kawan yang sempat rakam pergaduhan Pakatan Haram berebut kerusi tu... Korang dah tengok ke blom? Tengok kat bawah ni...heh!

WAJIB TONTON..!!! CERAMAH AGAMA PALING BEST DALAM SEJARAH..!!!


Memang terbaik ceramah agama ni! Memang terbaik dan penuh dengan pengisian agama. Hidayah dari Allah boleh terus datang kalau korang dengar ceramah agama ni..silap-silap, boleh terus dapat tiket ke syurga...

Korang pernah dengar ceramah agama ni tak? Aku rasa, tentu ramai yang dah tengok dan dapat tiket masing-masing, kan? Saja je aku siarkan untuk orang-orang UMNO tengok. Bukan apa...orang UMNO belum dapat tiket lagi...heh!

Tapi yang peliknya, penganut agama PAS tak pernah pulak siarkan ceramah ni kat Harakahdaily ke.. Kat blog depa langsung takdak. Patutnya, video cam ni la yang patut depa siarkan. Bukan apa.. untuk kesedaran umat Islam jugak...kan? Heh!

Nak tengok video rakaman ceramah tu? Tengok kat bawah ni...lepas tu boleh pegi jumpa Pok Nik Ajis untuk dapatkan tiket masing-masing...heh!


BUAT 'TAIK" DI SABAH, ANWAR KANTOI LAGI..!!!

"The intrusion occurred just as former Malaysian leader Datuk Seri Anwar Ibrahim, also Pakatan Rakyat de facto leader, proposed that Sabah be granted autonomy." - Manila Post
OOooooo..Ini kerjanya Anwar Berahim masa jadi TPM dulu? Dia pergi ke Filipina dan suruh orang kat sana datang berhijrah beramai-ramai ke Sabah? Kononnya dia boleh kasi kad pengenalan dan warganegara pada depa?

Tu diaaa..!!! Kalau la Manila Post tak dedahkan, aku rasa sampai mati la rakyat kat negara ni tak tahu operasi hitam Anwar masa dia jadi TPM dulu. 

Mujurlah Allah SWT takdirkan dia kantoi "main belakang" dan dipecat dari semua jawatannya. Kalau tidak, dah tentu lebih ramai rakyat asing yang bermaharajalela kat Sabah. Dia yang buat "taik", tapi dia tuduh pulak pemimpin BN...Pui..!!!

Tuesday, February 26, 2013

AMARAN..!!! BACA BOLEH, PERCAYA JANGAN...!!! HEH..!!!


Berikut adalah ringkasan apa yang Pakatan Haram janji..opsss... err..er... err.. bukan janji nak buat kalau depa dapat jajah Malaysia pada PRU ke-13 ni. Korang baca je, tapi jangan percaya sebab depa hanya bagitau saja, tak kata janji nak buat pun...

Err..aku pun nak buat manifesto gak. Kalau aku jadi PM, aku akan bagi banglo 8 tingkat kat pembaca blog aku sorang sebijik, Porsche Cayenne sorang sebijik, petrol percuma sampai seumur hidup, gaji minimum sorang RM100,000 sebulan...err...hangpa nak apa lagi? Aku boleh bagi punyaaa..!!! Heh!

PANASSS..!!! GAMBAR TERKINI POK NIK AJIS..!!! MENGEJUTKAN..!!!

Hadoi laaa..Pok Nik pun malu nak tengok gambar dia...adehhh..!
Aku tak tau la apa yang puak-puak PAS ni akan meroyan bila tengok gambar Pok Nik Ajis ni. Tapi rasanya depa akan terus meroyan tahap gaban punya bila gambar "nabi" depa ni...heh!

Bukan senang nak tengok gambar "ajaib" lagu ni. Tapi atas permintaan ramai, aku siarkan kat blog ni jugak sebagai penghormatan pada fatwa Pok Nik Ajisss yang terbaru...

Harap puak-puak PAS dapat sabar...tahan sabar...tengok kat bawah ni...heh!

PANASSS..!!! ABANG JEM SEKOLAHKAN ANWAR BERAHIM DALAM YOUTUBE..!!!



Kelllassss la Abang Jemmm..!!! Heh! Berasap telinga puak-puak Pakatan Haram tu...heh! Amacam? Ada rasa panasss ke? Merah muka nampakkk? Muahahahahaaa....

Buku JingGay? Heh! Berani Abang Jem kondem kitab suci depa tu? Penat depa dok meeting buat buku JingGay tu. Errr...depa tau ka kesan kalau depa buat apa yang depa janji tu? Heh!

Sebab depa tau kesan dasar tu buruk, maka sebab tu la depa tak tunaikan janji. Kononnya depa dengar kemahuan rakyat. Padahal, depa auta saja...dah dapat kuasa nanti pandai-pandai la depa pusing...

GEMPARRR..!!! PUAK PAS SERANG BILIK GERAKAN UMNO..!!!


Teruk betul! Katanya PAS contohi akhlak Rasulullah SAW. Tapi sampai serang dan bergaduh dengan saudara seagama ni apahal? Oppsss...lupa...PAS memang kafirkan UMNO sejak 1981 lagi. Tapi cerita ni memang betul..PAS serang orang UMNO...

Ceritanya? Cuba baca kat laporan polis kat atas tu. Baca betul-betul. Dan jangan dok nak putar alam pulak. Fikir la cara nak satukan umat Islam dari bergaduh ni....

Aku heran. Pasal bendera pun nak bergaduh. Tapi tu laa..kalau PAS tak cari pasal, takkan la nak bertumbuk, kan? Pacak bender PAS kat pagar pejabat UMNO? Kurang ajar la tu...sengaja nak cari pasal la...provokasi murahan...

GEMPARRR..!!! ANAK ARWAH FADHIL NOOR NAK BERSATU DENGAN UMNO..!!!?

Fauwaz bakal dibenci Pok Nik Ajisss?
Korang kenal tak sapa ni? Inilah anak Allahyarham Ustaz Fadhil Noor, bekas Presiden PAS yang disegani kawan dan lawan. Namanya Ahmad Fauwaz. Dia pun sokong PAS macam ayahnya jugak.

Tapi, Fauwaz ni lain sikit fahamannya dengan PAS sekarang. Fauwaz ikut macam arwah bapanya. Prinsip yang lebih kurang sama. Dan dia dilihat cenderung menyokong Ustaz Nasharuddin Mat Isa yang Nik Aziz benci sangat tu...heh!

Nak tahu apa kata Fauwaz? Heh..! Mesti puak-puak PAS bengang punya...heh! Cuba tengok statement dia kat bawah tu...heh!

GEMPARRR..!!! PAKATAN HARAM UMUM BAKAL PM HARI NI..???

Aku dah cop dahhh..ko jangan nak buat u-turn macam PAS pulakkk..




PERSOALAN siapakah yang akan dicalonkan oleh Pakatan Rakyat sebagai Perdana Menteri jika mereka memenangi Pilihan Raya Umum (PRU) ke -13 kini semakin ‘misteri’ kerana nampaknya parti-parti yang bernaung di bawahnya mula mengambil sikap membisu.


Jika sebelum ini mereka seolah-olah sepakat mencalonkan Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk jawatan tersebut tetapi kini parti-parti berkenaan dilihat mula mengambil sikap ‘tunggu dan lihat’ .

Lebih tepat lagi, mereka mengambil pendekatan ‘kunci mulut’ daripada mengishtiharkannya secara rasmi kepada rakyat amnya dan penyokong mereka khususnya.

LAWAK PAGI INI... ANWAR BERJOGET, NAJIB ZIARAH MANGSA KAWAN BAIK ANWAR...


Amboiii...seronok betoi dia dok bergelek atas pentas...

Glamour macam MGR? Heh! Seronok sungguh....

Tapi PM tak buat benda yang kurang berfaedah tu...

Ada baiknya PM melawat umat Islam di Palestin yang dibunuh kawan baik Anwar...

Anwar sokong kalau Israel bom dan bunuh umat Islam Palestin...

Nampak sangat beza antara Najib dan Anwar...kan?

Monday, February 25, 2013

GEMPARRR..!!! BLOGGER PAS NAFIKAN FAKTA BADUT RAKYAT DAN UTUSAN...?


Aku terkejut dengan apa yang penyokong PAS tulen ni tulis kat blog ni. Ntah sapa punya. Tapi dia nafikan peranan Mahfuz yang dikatakan menjadi dalang menggulingkan Azizan Razak. 

Dia siap nafikan pulak apa yang member aku kata (badut) dan apa yang Utusan siarkan semalam...

Cuba baca apa yang dia tulis kat SINI. Ada jugak logiknya. Apa pandangan korang?

PEDASSS..!!! BILA NIK AZIZ HINA SUNNAH RASULULLAH SAW...

sedekah-dalam-islam

Kecoh diperkatakan di dada-dada akhbar tentang Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat yang mengeluarkan fatwa terbarunya yang menganggap penerima wang bantuan BR1M yang dihulurkan kerajaan Barisan Nasional seumpama “ayam” dan “lembu”.

Ekoran itu, Nik Aziz dihentam bertali arus atas keceluparan mulutnya yang ternyata menghina jutaan rakyat di negara ini yang berpusu-pusu mendapatkan BR1M bagi meringankan beban yang ditanggung dalam kehidupan seharian mereka.

Memandangkan Menteri Besar Kelantan itu sudah terlepas cakap dan tak mampu undurkan lagi fatwanya itu, maka dia sekali lagi terpaksa mempertahankan penghinaan yang dia sengaja lemparkan untuk memperlekeh pahala Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak itu.

PANASSS..!!! VIDEO POK NIK AJIS YANG BUAT RAKYAT MARAHHH..!!!


Video ni la yang buat ramai rakyat marah pada Pok Nik Ajis. Ulamak apa kata macam ni kat perkara yang baik dari sudut Islam? Korang tengok la sendiri...

Pok Nik Ajis ni ulama ke? Ulama Islam tak berakhlak macam ni...Ulama Islam tak perlekeh konsep jariah yang diajar Rasulullah SAW...Cuba tengok video kat bawah ni sebagai bukti..!

LAWAK PAGI INI... CITA-CITA SAIFUDDIN NASUTION SELEPAS PRU KE-13...



Kalau Anwar kata dia nak bersara dan jadi cikgu lepas PRU ke-13 ni...

Balaci dia Saifuddin Nasution pun ada cita-cita lepas PRU jugakkk...

Katanya, dia nak jadi pesakit wad gila kat Tanjung Rambutan tu seumur hidup...

Bukan apa...

Kat situ makan free, tidur free, semua free...siap ada orang jaga lagi...heh!

Sampai jerawat dia pun ada orang yang akan tolong picitkan...

Tu yang dia nak sangat dok kat wad gila tu...heh!

Sunday, February 24, 2013

PANASSS..!!! KENYATAAN PENUH DATUK DR. FADZILAH KAMSAH BILA KELUARGANYA DI AIB PAKATAN HARAM..!!!


Bismillahirrahmanirrahim. As salamu’alaikum shbt yg di muliakan Allah SWT. Selawat & salam ke atas junjungan Nabi Muhammad SAW. Di doakan semuga kita semua di rahmati Allah SWT.

Saya terpanggil utk memberi penjelasan krn maruah keluarga saya terjejas & utk mengelakkan salah faham & penjanaan dosa yg berterusan.

Saya tak mampu nak jawab semua isu, cuma nak sebut mana yg termampu. Mempertahankan maruah diri & keluarga adalah jihad & jika mati dlm usha mempertahankan maruah diri & keluarga, insya Allah di kira mati syahid.

SOALAN: APA JASA MAZLAN ALIMAN PADA PENEROKA DAN FELDA..?

nyah-mazlan-aliman
Siapa yang tidak kenal dengan Mazlan Aliman di negara ini. Rakyat Malaysia, khususnya warga Felda memang selalu dengar namanya memandangkan dia sering mendapat “sambutan hangat” dari para peneroka di gugusan tanah-tanah rancangan Felda.
Di dalam PAS di peringkat negeri, Mazlan Aliman merupakan Ketua Penerangan PAS Johor dan di peringkat kebangsaan pula dia yang merupakan antara salah seorang generasi kedua Felda menjawat jawatan Ahli Jawatankuasa (AJK) PAS Pusat.
Mazlan Aliman pernah bertanding sebagai calon PAS sejak tahun 1999 sehingga PRU edisi ke-12 di mana dia kalah teruk di dalam semua pertandingan merebut kerusi DUN mahupun Parlimen.
Menyedari dirinya yang telah di“TKO”kan calon BN dan nak sangat menang, dia sentiasa mencari jalan untuk memenangkan dirinya di dalam pilihanraya dan mungkin “syaitan” datang memberi “wahyu” padanya untuk memberi fokus menghuru-harakan Felda dan para peneroka.
Menurut maklumat, dia dewasa di Felda Bukit Ramun di Kulai, Johor. Ibubapanya adalah salah seorang peneroka di tanah rancangan itu. Khabarnya dia pernah masuk Universiti Pertanian Malaysia (UPM), tapi tak tahulah dia masuk ke situ sebagai pelajar atau tukang kebun…
Berbekalkan cita-cita politiknya yang tinggi, dia memilih untuk menghuru-harakan Felda yang telah banyak berjasa pada ibubapa, keluarga dan dirinya sendiri. Mungkin pada Mazlan, biarlah terkenal sebagai orang yang tidak mengenang budi, tapi berjaya menjadi YB.
Sejak itu, boleh dikatakan setiap hari dia buat bising mengenai Felda. Itu tidak kena, ini tidak betul, seolah-olah dia seorang saja yang betul. Pendek kata, Felda semuanya buruk dan yang baik itu semuanya Mazlan Aliman saja…
mazlan pengacau

Mazlan Aliman berjaya mengorak langkah dengan menubuhkan sebuah NGO, Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (ANAK) dan ia digunakan sepenuhnya untuk “menabur racun di perdu pokok kelapa sawit” di tanah-tanah rancangan Felda.

Hasil dari usaha gigihnya “menabur racun”, dia telah berjaya mengumpul lebih kurang 1,000 orang ahli dari 112,635 orang peneroka dan kira-kira 1.6 juta anak peneroka Felda. Agak-agak berapa peratus warga Felda yang berjaya “diracun” Mazlan Aliman?

Macam-macam “racun” yang Mazlan Aliman gunakan dan “racun” yang paling hebat ialah ketika dia menyerang penyenaraian saham Felda Global Ventures (FGV) di Bursa Malaysia. Macam-macam kaedah yang digunakan untuk “menabur racun”, termasuk mengheret Felda ke mahkamah.

PANASSS..!!! GAMBAR OSTAT AZHAR IDRUS MASA MUDA-MUDA TERBONGKAR..!!!?


Korang pernah tengok muka Ostat Azhar Idrus masa muda-muda tak? Heh! Macam hero hindustan! Hensem la jugak dia time tu....Heh! Tapi, wajah hidustan dia tu dicacatkan sikit dengan mata dia yang sepet. Maka kureng la sikit hindustan dia tu...

Khabarnya, dia dulu nak jadi Ahli Muzik. Tapi mungkin mak mertua dia memang "pantang" Ahli Muzik untuk jadi menantu, maka mungkin dia berjinak-jinak dengan kitab agama dan memilih untuk jadi pak lawak di masjid...heh!

Nak tengok muka Azhar Idrus masa muda-muda dulu? Cuba tengok kat bawah ni...Heh! Ensem tak?


GEMPARRR..!!! NIK AZIZ SUKA ISTERI DAN ANAK-ANAKNYA DI SIFAT SEBAGAI HAIWAN..?

Macam tambat lembu je nihhhh...!!!
ENTAH di mana nak letakkan akhlak yang diajar Rasulullah SAW yang dipelajari Nik Aziz sehingga tergamak menyamakan para penerima bantuan sara hidup, BR1M, dari pihak Kerajaan sebagai “ayam” dan “lembu”.

Setahu saya, Rasulullah SAW tidak pernah mengajar umatnya untuk berakhlak begitu dan Baginda sering mengingatkan kita supaya menjaga lidah daripada mengucapkan sesuatu yang mampu menyebabkan individu lain merasa terhina.

Namun tanpa rasa segan atau bersalah, Mursyidul Am PAS itu sekali lagi mencetus kontroversi apabila selamba menyifatkan jutaan rakyat negara ini sebagai “binatang”.

VIDEO PANASSS..!!! SAPA NAK GAJI RM4,000 SEBULAN..???



RM4,000..!!! Wowww..!!! Meniaga air liur lagi untung dari meniaga orang! Kalau macam ni, Husin Lempoyang pun boleh tutup kedai..!!! Heh! Unbelievable..!!! Orang macam ni yang patut kita undi pada PRU kali ni..? 

Korang tengok betul-betul video ni dan fikirkan, betapa puak-puak Pakatan Haram tu letakkan otak dan akal depa kat kepala lutut. Sorry to say bro...sebab tu la aku cakap IQ puak-puak ni letak kat bawah tapak kaki keldai jerrr...heh!

Nak gaji minimum tu boleh...tapi agak-agak laaa.. Bukannya cadang hari ni lepas tu esok boleh buat keputusan. Kena la kaji semua sudut. Sosio-ekonomi camana dan sebagainya, kan? 


Bila Kak Su Bersuara... Heh!