Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, December 31, 2013

TERKINI..!!! GAMBAR-GAMBAR GULING DI SEKITAR KL..!!!???

Huyyyoooo..!!! Betul-betul guling nihhhh...!!! Err.."aman damai" je kan depa guling? Nostalgia saya kat KL dulu nihhhh...
Budak-budak Melayu je yang guling nihhh.. mak bapak depa tau ke depa dok guling atas jalan ni? Tak paaa.."aman damai" guling atas jalan ni...kan? Ni pun dah kira kenangan saya kat KL dulu...
Heh! Betoi tak tau malu... macam "keldai" depa dipergunakan.. Anwar syok dok kat rumah makan karipap...heh! Teruk juga la kena tahan gelak time tu...heh!
Tu diaaa.. guling atas rumput pulak? Sebab "terlalu aman damai" la kot sampai kena guling atas rumput sambil tangan terikat kat belakang??? Saya "aman damai" je kat rumah ni... baca Al-Quran dengan family.. heh! Time ni saya takdak kat KL... balik kampung!
Haaa..!!! Ni scene "guling yang tak dapat dilupakan seumur hidup"... kah! kah! kah! Korang tergamak ke nak buat macam pak lebai ni? Nasib baik dia tutup muka.. kalau tidak dah tentu kena gelak keliling kampung..! kah! kah! kah!

5 comments:

Anonymous said...

Orang Melayu tak patut ditolong dan disenangkan. Tun M silap tolong orang Melayu. Tengok bila SEGALA dah ADA dan SENANG mereka gigit balik tangan2 yang pernah dan sedang tolong mereka. Buat macam Indonesia je...tengok macam mana pribumi mereka ditindas habis2 oleh Cina...baru Melayu Malaysia tahu langit tinggi atau rendah.

Anonymous said...

Kat Indonesia mereka dah tahu apa cina akan buat sebab itulah mereka tak beri muka dengan cina. cina tak boleh buka sekolah cina kat indon. tak boleh tinggal dalam kelompok mereka. di malaysia terdapatnya melayu yang kononnya nak tunjuk pandai. kalau dah jadi macam singapore baru padan muka. kerja sebagai tukang sapu sampah, cuci jamban dan operator je. puak-puak yang nak tunjuk teror ini mungkin lupa diluar sana ramai yang sedang memerhatikan. salah langkah kau tahulah apa akan terjadi.

Anonymous said...

Acara mengguling ni akan silih berganti selagi korang berjuang dlm sistem demokrasi pengamal ekonomi kapitalisme ni... Korang dieksploitasi tanpa sedar. Sbb tu aku x percaya langsung kalau PR terutamanya PAS naik ganti BN, masalah rakyat akan setel. Sedangkan PAS yg mengaku Islamik pun masih bermain dgn permainan ciptaan dajjal ni, mcmana nak berjaya? Inilah penyakit ekonomi dan sahsiah selagi kita tak duduk bwh sistem khilafah... Demo2 begini mmg satu sen pun tak berguna! Korang keluar mulut buaya, pastu ramai2 masuk mulut rimau...

Anonymous said...

Orang melayu sekarang dah banyak yang kaya raya.minum arak telampau banyak hingakan mabuk tergolek2 dijalan raya.Cina sedar diri dah tidak mahu minum arak lagi,india sudah berhenti minum tuak,merika semua hanya inginkan memerintah nagara Malaysia.

Anonymous said...

Yang akal pendek je nsk baring2 terguling2 mcm ni. Memalukan orang Melayu je. slalu budak2 kecik yg suka merengek yg buat mcm ni.... da besar pun nk buat lagi...cuba pikir masak2 faedahnya... takde! Cuma memalukan!!!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!