Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, December 26, 2013

PERGHHH..!!! VIDEO PALING HANGAT UNTUK MAT SABU & PENGANUT PAS..!!!


Korang semua dah tengok? Saya dah tengok dah... memang hangat kali ni.. Makin teruk PAS nampaknya. Dah semakin teruk terdedah...

Kalau yang mendedahkan itu orang UMNO, depa kata kita fitnah...kononnya kita ni tuduh depa yang bukan-bukan...macam-macam depa tuduh kita... kafirkan kita pun depa sanggup...

Tapi kali ni yang dedahkan segalanya bukan orang sembarangan... memang panas telinga... panas hati... panas segalanya kalau depa tengok video ni... 


Nak tahu? Nak terasa panas? Sila klik kat sini dan tonton video terbaru pendedahan dari KedahNews.com... terkejut saya tengok brooo...!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!