Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, December 26, 2013

GEGARRR..!!! VIDEO UNTUK TONTONAN YANG KUAT IMAN SAHAJA...


Bagi rakan-rakan UMNO dan PAS yang belum menonton video paling hangat minggu ni, saya berbesar hati untuk menjemput anda semua menonton video tersebut di bawah...

Sebelum tengok video tu, harap beristighfar panjang dan kuatkan iman di dada. Risau jugak kalau kena "heart attack" nanti...




Sekalung penghargaan bagi pihak di KedahNews.com yang bersusah payah menembual dan menyiarkan video tersebut demi menjaga aqidah umat Islam di Malaysia...

Cuma saya minta, hat-hatilah dengan "golongan tu"... makin menjadi-jadi Syiah dalam PAS ni..kan? Anda terlibat sama? Kembalilah ke jalan Allah SWT sementara pintu taubatNya masih terbuka.. sebelum ajal menjemput kita... Wallahu'alam...

2 comments:

Anonymous said...

video terbaik lawak mega, "bangkai gajah nak ditutup dengan sehelai akhbar haramkah" kelakar siot, bawa2 taubatlah orang PAS yang mana telah terlalu hampir ngan kekafiran itu.

Saya Bekas PAS, SB Bkt Damai.

Salleh said...

Sbnrnya bkn baru....tp lama dahhh. Masa sekitar tahun 1981, aku masih disekolah menengah, aku pernah berbual dgn seorg anak org PAS yg asyik2 berckp psl Iran...Iran..Iran....seolah2 itu kiblat baru dia. Aku bkn nk fitnah...tp pengalaman peribadi aku sendiri. Aku igt dia tu mungkin segelintir kecil org PAS je....tp skrg ni nmpk dh makin meluas. Itu psl nmpk corak dan tindak tanduk sebhg org PAS lain mcm je. Begitu agresif menyerang sesama islam. Dgn yg jelas kafir...dibuat kwn. Disurau2 sekitar selangor....hampir setiap ceramah agama diselitkn dgn kata kebencian terhdp parti lwn, walaupn sesama islam. Walaupn bkn masuk syiah...tpi mentaliti yg diterapkn itu adalah mentaliti syiah. Harap2 ahli2 PAS...cubalah muhasabah. Bkn itu caranya utk perjuangkn islam.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!