Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, December 22, 2013

AKU MARAH..!!! Gadis kurang ajar pada Islam di Johor..!!!

Saya rasa perkara di bawah ini tidak layak untuk kita umat Islam berkompromi. Terlalu melampau dan jijik provokasi ini. Jelas gadis ini sengaja dan melakukan provokasi itu dalam keadaan waras, tidak gila dan siuman...

Cuba lihat sendiri gambar kat bawah... anda sebagai umat Islam boleh sabar?




Dia selamba saja hisap rokok dan tunjuk perut depan Sekolah Rendah Agama Bersepadu, Taman Sri Tebrau, Johor Bahru.

Kat situ ada papan tanda besar tertulis "ZON MENUTUP AURAT DAN BERPAKAIAN SOPAN".

Jadi, apa tujuan budak pompuan tu sebenarnya? Dia tak tutup aurat dan tidak berpakaian sopan di depan papan tanda besar tu, kan? Pada saya, saya yakin dia cuba nak cabar peringatan di papan tanda tu...

Lebih jelik lagi, dia hisap rokok pulak tu! Dah la tak tutup aurat, pakaian tak sopan, habit pun langsung tak sopan! Anak sapa la budak ni? 

Saya tak tahu sama ada perempuan ni berbangsa apa. Saya pun tak tahu apa agamanya. Tak kiralah sama ada dia Melayu atau Islam sekali pun, pihak tertentu perlu ambil tindakan kat budak ni... Ada something very wrong kat budak ni yang perlu diperbetulkan...

Pada umat Islam di Sri Tebrau, JB, saya menyarankan agar kalian cari budak pompuan ni sampai ke lubang cacing..!!!

3 comments:

Anonymous said...

Dahlah Hodoh perangai pun hodoh, dia ingat dia berkuasa...

Anonymous said...

Err, rasanya bukan pompuan ni, betina.

Anonymous said...

mcm org tiga suku je...kurang siuman...ish3

Bila Kak Su Bersuara... Heh!