Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Saturday, August 24, 2013

GAMBAR-GAMBAR EKSKLUSIF FORUM PERDANA USTAZ KAZIM- USTAZ ZUL..!!! #HariKoperasi13

Mula-mula..Forum ni nampak serius... tapi lepas tu memang kelakar habis... Ustaz Kazim dan Ustaz Zul memang kelakar la bebbbb..! Berilmu dan memiliki kefahaman yang mantap... bukan merapu je macam "ostat" yang bawak keta laju tuuu...heh!

Ramai bebbb..!!! Hampir 10,000 orang... Tapi orang PAS kata 500 orang je la kottt...heh! Kalau depa yang anjur program, 10,000 pun depa kata 500,000..!!! kan? kan? kan?

Untuk dapatkan ilmu dan kefahaman agama yang sebenar, tak payah la campur aduk politik macam "ostat" tu... cuba letak ketepi kejap politik dan concentrate fokus untuk pencerahan agama..tak boleh?

Tu diaaaa... duduk atas tanah..duduk atas rumput..duduk atas besi... berdiri sampai 2 jam pun sanggup bebbb..! Orang Kedah memang superbbbb..!!!

Cuba kira... cukup tak 10 orang? Ni mujur member aku fokus setempat jer... heh!
Tu diaaa... Timbalan Menteri Koperasi...Tok Bashah kita memang suka dengar Forum Perdana dan ceramah agama yang takdak campur baur politik ni... katanya ini la fahaman Islam yang tulen!

Mak Long tu tunggu sejak lepas maghrib kata member aku... heh! Dia dok depan dengan member aku...bersila atas papan plywood!

Kita perlu kuasai semua perniagaan barang-barang keperluan asas melalui koperasi... jadi kita tak payah lagi bergantung kat "depa"... (errr..."depa" tu maksud Ustaz Kazim tu "cha ya nun alif" laaaa...) Heh!

Alunan zikir munajat Ustaz Zulkarnain semalam memang benar-benar menyentuh hati aku... jauh lebih sedap dan ikhlas zikirnya berbanding "Ostat" Badrul "tuala" Amin yang bagi kaunseling kat bini orang dalam bilik hotel tu...heh!

Khabarnya dalam masa terdekat ni ada lagi ceramah Ustaz Kazim kat Kedah lagi... kat mana? Bila? Ada sesiapa boleh kasi info tak?

Forum Perdana diselangi dengan persembahan dari kumpulan nasyid Faiz memuji-muji kebesaran Allah SWT... bukannya dengar lawak merapu tabur fitnah tak masuk akal Leman RajaTakLawak tuuuu...heh!

1 comment:

Anonymous said...

Ust yg bawak keta laju tu bukan tak berilmu, tp khilaf, ngaji pun belum berapa nak habis.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!