Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, July 22, 2013

VIDEO MENARIK KHAS UNTUK KITA YANG BERPUASA... ORANG TAK PUASA TAK PAYAH TENGOK LAA...


Aku rasa ada di antara kita yang belum tengok youtube ni. Tapi aku bagitau awal-awal, memang rugi la kalau tak tengok youtube se-creative ni... aku tabik spring..!

Youtube ni memang best dan aku tersengih-sengih macam kerang busuk dari awal sampai habis youtube ni... heh! Tapi youtube ni aku khas kan pada kita yang berpuasa saja laa... yang tak puasa tu memang merah padam la kalau tengok...heh!

Korang tengok la sendiri... best, kan? Kah! Kah! Kah! Tak caya cuba tengok kat bawah...



1 comment:

SentiasaPanas said...

Kah kah kah.. Puak Spartan puasa ke tu?

Bila Kak Su Bersuara... Heh!