Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, July 28, 2013

VIDEO MENARIK AIDILFITRI: BENAR-BENAR MENYENTUH HATI...

Aku tak tahu apa perasaan korang kalau tengok iklan Hari Raya ni. Tapi terus terang aku katakan, berkali-kali aku tengok iklan ni dan setiap kali tu la air mata aku mengalir bergenang di kelopak mata...

Mungkin aku agak "keras" di mata korang sebelum ni, tapi iklan ni betul-betul membuat aku tersentuh...dan ia membuktikan bahawa aku juga mempunyai jiwa yang sangat lembut... 

Korang tengoklah sendiri video ni kat bawah... memang menarik untuk aku kongsikan bersama korang...




Tahniah Bernas kerana berjaya menyentuh dasar hati aku yang paling dalam....

1 comment:

Anonymous said...

Koi tak mau tengok..tak pasal pasal merah mata..tapi yalah ...hanya orang yang mengalami yang memahami..koi cuma berdoa agar kanak kanak sebegini diseluruh dunia dilindungi bidadari syurga..amin

Bila Kak Su Bersuara... Heh!