Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, July 8, 2013

RUMAH MEWAH PEMIMPIN KANAN PAS KEDAH BAKAL TERBONGKAR..???

Pernah tengok gambar kat atas ni? Member maya aku, Medan Tempur Kedah sempat rakam gambar kat atas ni... katanya rumah mewah ni milik pemimpin kanan PAS Kedah... betul ke?

Aku tak sure sama ada betul atau tidak dakwaan yang member aku buat tu sebab aku sendiri belum pernah tengok geran rumah tu. Aku tak pernah tengok pun sebarang dokumen yang sah mengatakan rumah tu milik pemimpin kanan PAS Kedah...

Tapi....


Ada suara-suara dari kem Ustaz Azizan yang beri maklumat pada aku bahawa rumah tu memang betul milik pemimpin kanan PAS Kedah. Betul ke? Aku tak sure jugak sebab takut depa ni sengaja nak jatuhkan pemimpin PAS Kedah tu... maklum la... depa dari kem yang berlainan...

Mengejutkan lagi, sumber tu beritahu, khabarnya rumah tu diberikan secara percuma! Betoi ka? Kenapa pulak diberikan secara percuma? Ada apa-apa ke? Takkan la tiba-tiba saja nak beri rumah percuma kot? Tipu laaa... mesti ada apa-apa ni...kan?

Aku tak mau tuduh, tapi khabarnya perkara ni akan dikorek sampai ke lubang cacing. Betul atau tidak, kita akan tahu nanti. 

Cuma buat masa ni, aku dengar ada pemimpin PAS Kedah yang dah tidur tak lena... hadoiii.. tadi cerita pasai kereta mewah...ni pasal rumah mewah pulak dah... lepas ni apa pulak? Mewah dengan bini baru pulak? Hmmmm...entah laaa...

P/s: Macam-macam gossip pemimpin PAS Kedah sekarang ni...

1 comment:

Anonymous said...

pas ke , umno ke aku bangga kalau mereka ada rumah mewah
tapi bila cina , india ada rumah mewah kenapa senyap je orang-orang PAS atau UMNO
. NI BILA ORANG MELAYU KAYA SEMUA DIKATAKAN PECAH AMANAH , RASUAH, KORUP. PADA AKU BIAR LAH ORANG MELAYU KAYA. AKU BANGGA BILA MELAYU KAYA.
KITA SAngka BAIK ... BUKAN SEMUA ORANG KAYA MELAYU TU KEDEKUT DAN AMALKAN RASUAH, KITA PATUT SOKONG ORANG MELAYU KAYA SUPAYA BERTAMBAH ZAKAT KITA ORANG ISLAM.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!