Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, July 3, 2013

PEDAS..!!! @MAHFUZOMAR PERLU LULUS SRP KALAU NAK JADI PENGERUSI TABUNG HAJI..!!!


Aku dengar Mahfuz "Bean" Omar marah sakan bila dapat tahu Datuk Azeez Rahim dilantik jadi Chairman Tabung Haji. Melompat sakan dia... Dia pertikai dan desak kerajaan ceritakan kriteria untuk jadi Pengerusi Tabung Haji...

Dia tanya kriteria nak jadi Pengerusi Tabung Haji? Awat? Jeles ka..? Kalau nak tau kriteria yang perlu ada pada Pengerusi Tabung Haji, meh sini aku nak cerita sikit kat Mahfuz "Bean" ni...


Bro...

Untuk jadi seorang Pengerusi Tabung Haji, individu tu MESTI LULUS SRP. Kalau tak lulus, tak layak jadi Chairman la bro.. bukan setakat tak layak jadi pengerusi, nak jadi Pesuruhjaya PAS Negeri pun tak layak bro... tak caya tanya Phahrolrazi... heh!

Untuk jadi Pengerusi Tabung Haji, individu tu mesti bukan dari parti pembangkang. Kalau bro Mahfuz nak jadi Chairman Tabung Haji, kena la masuk UMNO dulu.. Tapi tak payah la masuk UMNO. Sebab kalau masuk UMNO pun, bro tak layak jugak pasal tak cukup kriteria kat atas tu...

Jadi bila dah "fail" dua kriteria tu, rasanya tak payah la aku terangkan kriteria yang seterusnya. Buang masa aku saja. Kalau aku terangkan pun, bukannya Mahfuz nak faham pun... maklum la kan... faham-faham je la IQ si Mahfuz tuuuu...

1 comment:

Anonymous said...

PMR dah tak dak......dia blh express ambik SPM. Tak pun 4 senawi.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!