Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, July 12, 2013

PANASSS..!!! HATTA RAMLI SYOR SPR TATOO PENGUNDI..???!!! #PRKKualaBesut

Aku tak tahu la sama ada Dr. Hatta Ramli ni seorang yang bodoh atau tidak. Nak kata bodoh, dia ada title "Dr.". Ada ilmu punya orang, takkan bodoh pulak, kan? Nak kata dia pandai, kenyataannya pasal dakwat kekal tu nampak dungu... abih tu macamana? 

Aku nak tanya, ada tak dakwat yang kekal selama-lamanya dalam dunia ni? Setahu aku, jangankan dakwat, cat pun boleh terkopek dan hilang kalau dibasuh betul-betul, kan? 

Atau Dr. Hatta nak SPR tatoo semua pengundi? Tatoo di jari? Ye laaa... hanya dengan cara tatoo saja yang mampu kekalkan dakwat atau apa-apa jenis pewarna kat kulit tubuh manusia, kan? Dr Hatta nak suruh pakai tatoo ke?

Cuba baca kenyataan Dr. Hatta kat bawah ni...mengarut betul laaa...!



Kalau aku kata puak-puak pembangkang ni saja buat isu, puak-puak pengikut depa tak percaya. Tapi dah terbukti dengan desakan dakwat kekal tu, kan? 

Kalau Dr. Hatta nak suruh pakai tatoo, aku bangkang! Aku bantah sekeras-kerasnya. Takkan hanya kerana nak ikut apa yang Ambiga (penyokong LGBT) tu nak, maka kita nak paksa pengundi di tatoo SPR di pusat mengundi? Gila ke apa?

Matlamat tak menghalalkan cara, brooo..! Agak-agak la sikit bila nak keluarkan kenyataan tu. Guna akal la. Kalau setakat guna otak, lembu pun ada otak, kan? Kalau guna tatoo, aku tak mengundi pun takper brooo..! Silap-silap, seluruh umat Islam kat Malaysia ni tak mengundi... kan? kan? kan?

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!