Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, July 4, 2013

NAK TENGOK GAMBAR-GAMBAR MISI PAHALA AZEEZ RAHIM DI MYANMAR...?


Ramai jugak yang hubungi aku tadi...Nak tahu kenapa? Pasal posting aku pasal Azeez Rahim kat sini. Depa mintak aku siarkan lebih banyak gambar misi Azeez dan KP1M ke Myanmar... Depa suruh aku citer pasal misi tu...

Aku jawab, misi tu dah lama dah... mungkin dah basi. Tapi depa jawab kat aku balik... perkara pahala ni mana ada basi broooo...! Hmmmm... checkmate aku dibuatnya... Aku jawab, okay laaa... esok pagi aku publish kat blog aku....

Sebenarnya, aku simpan beratus-ratus keping gambar pasal misi bantuan etnik Islam Rohingya tu. Aku buat koleksi peribadi. Cerita pasal apa yang kami buat kat sana pun banyak jugak yang aku simpan...



Korang nak tengok ke gambar-gambar tu? InsyaAllah... esok aku cuba siarkan... Eksklusif untuk korang semua. Lagipun, tak salah rasanya menceritakan perkara yang baik ni, kan? Kita bukan macam blogger Pakatan Haram yang dok asyik tabur fitnah je tiap-tiap hari....

So, nantikan esok... lebih kurang pukul 11 pagi, insyaAllah akan disiarkan di blog ni... tengkiu!

1 comment:

Anonymous said...

sudah2lah angkat bakul penuh biji pelir...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!