Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, July 8, 2013

GEMPARRR..!!! NIZAR DITAHAN POLIS DI LUAR NEGARA..!!!???


Tu diaaa..!!! Hebat betul Nizar Jamaluddin ni... Memang hebat gila..!!! Aku rasa, takdak pemimpin PAS yang boleh lawan kehebatan Nizar ni.. Paling hebat dalam sejarah sejak PAS ditubuhkan..!!! Korang boleh lawan dia ke? Heh!

Korang nak tahu kenapa aku kata Nizar ni hebat? Meh sini aku cerita sikit...heh!

Macam ni ceritanya...


Baru-baru ni aku dengar Nizar "melancong" ke luar negara. Lebih tepat lagi, Australia...Khabarnya, dia buat gila kat sana pulak dah... nak tahu dia buat apa?

Dia kata dia nak failkan saman di mahkamah Australia untuk batalkan keputusan PRU13 baru-baru ni..!!! Dia nak saman di mahkamah Adelaide? Tu diaaaa..!!! Hebat tak? Aku rasa, pemimpin Pakatan Haram lain pun tak segila Nizar ni. Hebat betul gila dia ni...hahahahahaaa..!!!

Aku nak tanya la, kalau la betul dia failkan saman kat mahkamah Australia, korang rasa mahkamah kat sana nak layan ke gila si Nizar ni? Kah! Kah! Kahhh..!!! Buang masa mahkamah kat sana je layan saman dari orang gila macam tu...kan?

Aku dengar, Nizar dok tengah sakan menghasut pelajar-pelajar Malaysia kat Australia. Heh! Aku tak tau la apa yang dia temberang student kita kat sana... habis dia auta bebudak tu...kesian... bebudak tu bukannya tahu hujung pangkal tu...

Aku harap Nizar tak kena tahan kat airport Australia tu. Kat sana undang-undang agak ketat. Silap-silap Nizar boleh ditahan dan disumbat ke hospital pakar sakit jiwa kat sana... heh! Tiba-tiba je buat kecoh kat negara orang...

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!