Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, July 31, 2013

GEMPARRR..!!! MAHFUZ KANTOI MENIPU DI BULAN RAMADHAN..!!!

Pelik tapi benar. Tapi itulah Mahfuz Omar, Pesuruhjaya PAS Kedah yang baru. Dialah insan terpilih yang dilantik PAS Pusat untuk mengetuai parti "dijamin syurga" di Kedah....

Nak tahu kenapa aku kata dia ni pelik? 

Cuba baca apa yang dia jawab bila ditanya pasal Syiah kat bawah ni... betul-betul takde faedah bercakap dengan Mahfuz ni...


"Syiah itu benda apa? Kuih berbuka puasa? Saya pun tak tahu apa Syiah. Ingat kuih buka puasa. Kawasan saya buat bubur lambuk sahaja,'' - Mahfuz Omar, Ramadhan 1434H.
Amboi..! Sampai Syiah pun dia tak tahu? Tak tahu atau pura-pura tak tahu? 

Aku rasa dia tahu apa benda Syiah tu. Tapi pasal cuba mengelak dari jawab soalan media, dia buat-buat bodoh macam Mr Bean. Sorry la Mahfuz... Aku mintak maaf la. Kalau ini jawapan hang, hang tak layak jadi Pesuruhjaya PAS Kedah...

Kalau aku jadi orang PAS Kedah, aku malu berketuakan orang macam Mahfuz ni. Dia lari dari tanggungjawab untuk menjawab soalan mudah.

Kalau betul Syiah ada dalam PAS, mengaku sajalah. Kalau tak ada, nafikanlah. Kalau tak tahu sama ada Syiah ada atau tidak dalam PAS, cakap la saya tak tahu. Kan mudah?

Yang pegi jawab melalut tu apahal? Kalau nak elak jawab soalan sekali pun, tak payah la menipu tak tahu apa benda Syiah tu. Menipu di bulan Ramadhan pulak tu..kan?

Setahu aku, syaitan takde di bulan puasa ni, kena rantai. Jadi Mahfuz jawab tu berdasarkan dirinya sendiri tanpa sebarang hasutan dari syaitan. Maknanya, Mahfuz ni memang semulajadi kaki penipu putar alam, kah?

Pelik betul. Orang macam ni pun PAS lantik jadi Pesuruhjaya PAS Kedah? Hancur..hancur..hancur...!

1 comment:

Anonymous said...

bukan nak sokong mahfuz tapi gua sendiri pun naik meluat dengan isu sunni syiah. cuma gua nak remind lu orang melayu especialy, gua rasa akan berlaku satu masa nanti masjid dalam kampong melayu convert jadi church.

Nothing impossible.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!