Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Tuesday, June 18, 2013

TMK DAN PUAK PAS PERLU HENTI SERANG "UNCLE ZUL YA"...BOLEH?

"uncle Zul Ya" aku dengan kroninya, Sanusi Setpol... ensem tak? heh!
Sebenarnya aku tengah sedih dan kecik hati. Aku sedih bila "uncle Zul Ya" aku tu diserang bertalu-talu oleh puak-puak PAS sendiri dengan pelbagai tuduhan sambil maki hamun dia tanpa ada sekelumit pun rasa kemanusiaan...

Aku ingat lagi macamana "uncle Zul Ya" marah aku masa aku tegur dia dulu. Kecoh dia marah aku. Tapi sebagai "anak menakan", aku beralah la masa tu... beralah tak bererti kalah, kan? kan? kan?

Tapi kali ni betul aku kesian kat dia. Puak PAS kata dia adalah antara punca kekalahan PAS di Kedah. Kata depa, strategi dia tabur berita tak betul pasal 403 tu tak betul dan tak strategik langsung. Bahkan strategi tu dikatakan antara faktor PAS kalah di Kedah...



Weiiii..!!! Hangpa tak tau... "uncle Zul Ya" aku tu bijak orangnya. Mana ada salah strategi dia. Betul la tu... mana ada salah kat mana-mana. Dia betul semua laa... kalau korang nak tahu, tak silap aku dia ada 2 degree tau dakkk.. khabarnya dari oversea pulak tu... dia bijak laa... korang ada? Heh!

Macam-macam lagi yang puak-puak PAS serang dia... mentang-mentang la dia dah takdak kuasa, hangpa buli "uncle Zul Ya" aku noooo... ish..ish...ishhhh..!!!

Bukan takat tu saja, geng-geng TMK aku pun serang "uncle" aku tu jugak? Ni Mcthoery ni... tak pasal-pasal je tuduh kata gaji "uncle Zul Ya" aku tu RM8,000..!!! Betul ke Mc? Hang silap kotttt...???

Setahu aku, gaji "uncle Zul Ya" aku tu sama dengan gaji Anwar Berahim jadi penasihat ekonomi kat Selangor tu. Tak silap aku, gaji "uncle" aku tu hanya RM1 sebulan! Tu pun dia terpaksa kumpul sampai 5 tahun, baru dia claim gaji dia... 12 x 5 x RM1.. baru RM60 jer... mana ada RM8,000..!!!

Aku harap korang berhenti la serang "uncle Zul Ya" aku tu. Bukan apa... korang serang dasar dah la.. Peribadi tu tak payah la serang. Walaupun ada kena mengena peribadi dengan dasar PAS tu, aku harap korang tak payah sebut la... sembunyikan jer... tak baik la korang ni...ishhhh!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!