Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, June 14, 2013

SYYHHH..!!! SIAPA BEKAS EXCO YANG ADA SKANDAL NIHH...???

Ishhh...! Aku sebenarnya tengah risau ni... Lepas solat Jumaat tadi, aku ada jumpa member aku ni. Alaaa.. informer aku kat dalam Wisma tu laaaa... Dia dok cerita macam-macam kat aku pasal hal dalaman Wisma...

Tengah dok kecoh sekarang ni pasal skandal bekas Exco... Ishhh!!! Awatnya? Aku bagi amaran kat member aku..jangan dok jolok fitnah kat aku.. aku baru lepas solat Jumaat tadi nihhhh... naya je dapat dosa free..!!! Tak mau woooo...

Kawan aku kata, buka nak fitnah atau bukak aib orang... dia pun tahu dosa pahala... dia cuma nak beritahu sesuatu yang tengah kecoh kat Wisma saja...Dia kata...



Errr... perlu ke aku cerita? Hmmmm... nanti dulu kot? Sebab aku belum tahu kesahihan cerita kawan aku ni. Memang aku ada dengar cerita ni dari member-member aku yang lain. Tapi aku masih siasat lagi...

Katanya kat Wisma tengah kecoh pasal skandal seorang bekas Exco dengan GLC... betul ke?

Anyway, pada aku, biarkan auditor masuk audit dulu GLC dan akaun keluar masuk duit Kerajaan Negeri Kedah. Mana la tahu nanti kalau depa ada jumpa pasal sebuah GLC yang melabur sampai RM160 juta, tapi dapat pulangan hanya seciputttttt...heh!

Bagi auditor siasat dulu...okay? Bukan apa...biar sahih dulu, lepas tu baru kita dedah pasal GLC tu. Siapa yang suruh GLC tu labur.. Apa yang dorong GLC tu melabur.. kat mana depa melabur.. berapa pulangan dari pelaburan GLC tu.. heh!

Kita tunggu duluuuuu... tak lama dahhh... Lepas dapat semua tu, baru boleh bawak kes ke SPRM ke... report polis ke... apa ke...kan? Silap-silap ADUN boleh bertukar profesyen jadi banduan, kan?

P/s: Siapa kata Pak Lebai PAS tak pandai "main duit"? Heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!