Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, June 12, 2013

PANASSSS...!!! TRANSFORMASI UMNO KEDAH..???!!!

Apa dah jadi kat member aku sorang ni? Tetiba je dia bagi mesej kat UMNO Kedah...heh! Apa yang dia cuba nak sampaikan? Heh! Dia tak mau apa-apa rasanya... tapi dari lenggok tulisannya, aku faham apa yang dia cuba sampaikan...

Cuba baca betul-betul tulisan member aku ni kat bawah...

Aku rasa, hangpa pun setuju dengan tulisan dia ni...kan? Well...aku setuju bangettttt..!!! Heh!


PANASS!! UMNO Kedah Perlu Transformasi yang Besar!! #UMNOKedah

Semalam Datuk Bashah Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Kedah sudah memberi signal untuk melepaskan jawatannya sebagai pengerusi perhubungan UMNO Negeri. Maknanya UMNO Kedah akan ada pengerusi perhubungan yang baru.
Alhamdulillah, sudah tentu akan ada perubahan juga dalam organisasi dibangunan UMNO tu.

Mc minta jika nak kukuhkan UMNO Kedah, gantikan bahagian-bahagian penting seperti penerangan UMNO dengan orang-orang yang lebih muda dan peka dengan persekitaran. Bukan orang lama tak penting, tapi zaman sekarang ni orang dah pakai komputer, cara penerangan pun dah berubah.

Tolong jangan salah faham, Mc bukan nak mengajar pimpinan UMNO buat keputusan, tapi UMNO juga perlu lakukan transformasi untuk berubah menjadi lebih baik. Kekalkan yang boleh buat kerja dan jujur. Singkirkan yang selalu bawa masalah dan makin duit orang sesuka hati.

Dalam UMNO bukan semuanya baik, malah yang masuk UMNO untuk cari makan pun ramai. Depan sokong UMNO, menjerit sokong sana, sokong sini. Tapi pada hakikatnya jerit untuk cari makan, bukan untuk semangat.

Yang betul-betul buat kerja, siang malam tak tidur si persisihkan, malah jentera dulu yang jadi idaman, lani merempat tak makan. Itulah politik, kadang-kadang syaitan lebih dimuliakan lebih dari malaikat yang merempat.

Sebab tu, posisi yang penting perlu di isi oleh orang yang boleh buat kerja. Bukan boleh bercakap saja.

Mc percaya Dato Paduka Mukhriz akan buat keputusan mengikut kebijaksanaannya, jangan terpengaruh dengan kaki bodek yang dok mengikut Dato 24jam tu sudah. he he he..

McTheory:Transformasikan UMNO Kedah!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!