Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, June 17, 2013

PANASSS..!!! PENYOKONG PAS TUNJUK "KURAP" DI TUBUH SENDIRI..???!!!

Nampaknya aksi panas ni dah tak dapat disembunyikan lagi. Aksi pergaduhan di antara puak Phahrolrazi dan team Ustaz Azizan semakin parah..! Yang dah pernah kami londeh sebelum ni, terus ditelanjangkan puak-puak PAS sendiri..!!!

Malu aku tengok perangai puak-puak PAS ni. Walaupun aku ni orang UMNO, tapi aku tetap malu tengok perangai puak-puak yang kononnya lebih Islam dari kita dan tuduh kita sebagai orang kafir. Aku malu sebab aku sedar, depa tetap saudara seagama aku...

Sekarang ni, depa dah takde cover-cover lagi dah. Depa gaduh secara terbuka. Lebih teruk dari perang Sifin dulu di zaman sahabat. Bukan setakat londeh, habis depa buka pekung di dada PAS Kedah..!!!



Puak-puak Phahrolrazi dan Nasir Mustapha di Kuala Kedah makin galak menyerang team Ustaz Azizan. Antara yang teruk diserang ialah Sanusi Setpol, "Uncle Zul Ya" dan mereka-mereka yang sokong Ustaz Azizan sekarang ni...

Depa ungkit kes balak dan kaitkan dengan Sanusi. Lepas tu, depa sulamkan londehan itu dengan kata-kata yang sangat nista untuk aku ceritakan kat sini. Masa Ustaz Azizan jadi MB dulu, depa tak berani bukak mulut kat Sanusi...

"Uncle" Zul Ya aku tu pun kena taruk jugak? Kesian dia... Hangpa jangan la buat macam tu kat "pak menakan" aku tuuu... kalau hangpa balun dia, nanti dia marah nanti aku tak tauuu... aku dah penah kena marah dah hari tu...adehhh...

Kesian la kat dia. Jangan la balun dia teruk-teruk sangat. Apa? 403 tu idea dia? Heh! Idea yang menjahanamkan PAS? Errr... yang dah lepas tu lepas la.. dah kalah dah pun. Tak payah la balun dia... maafkan la dia...boleh? Heh! Memang dari awal kami tau semua tu fitnah jer.. biasa la tu...

Dah laaa... jangan gaduh. Tak baik gaduh ni. Kita ni sama-sama jemaah.. Ehh.. silap! Korang tu sama-sama dalam PAS, tak payah gaduh la. Aku dah kata dah sebelum ni. Ada dosa dan Allah tak redha pada PAS, sebab tu memanjang je asyik kalah... terima la hakikat tu dan berubah la..!!!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!