Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

  • - PETALING JAYA – Datuk Seri Mohamad Norza Zakaria kini secara rasmin menyandang jawatan Presiden Persatuan Badminton Malaysia (BAM) selepas dipilih sebulat ...
    49 minutes ago

Tuesday, June 25, 2013

PANASSS..!!! ABBY BELA PENGHINA ISLAM DAN RASULULLAH..??!!! @abby_abadi112


Sebenarnya aku tak tahu nak cakap apa pasal Abby Abadi ni. Sebab, aku sendiri tak tahu dia ni ada akal atau tidak. Aku yakin dia ada otak, tapi aku jugak yakin dia ni tidak berakal..!!!

Nak tahu kenapa? Dia tak kisah budak kurang ajar Sally Yen yang hina Islam dan Rasulullah tu sebab amoi tu bukan Islam, dan tak tahu pasal rukun iman atau rukun Islam....

Perghhh..!!! Apa ke bodohnya Ostazah PAS PIS PUS ni? Ni ke cara pendakwah PAS berfikir? Patut pun makin ramai orang PAS yang benci dan marah kat Abby ni.. Poyo je lebih..!!! Dia ingat dia selebriti maka dia semua betul..? Heh! Silap besar laaa...




Orang marah kat amoi suwey tu sebab dia biadap, kurang ajar dan tak reti hormat agama orang lain. Islam tu agama rasmi negara dan majoriti rakyat Malaysia ni beragama Islam. Wajar ke dia hina Islam dan Rasulullah?

Aku bukan beragama Kristian, Buddha atau Hindu. Aku tak berapa tahu pasal agama-agama tu. Aku tak tahu pun sama ada agama-agama tu ada rukun macam rukun Islam atau rukun iman. Tapi, adakah aku boleh sewenang-wenangnya hina agama-agama tu?


Orang tak marah kat Sally Yen tu pasal dia tak tahu Islam atau rukun-rukun di dalam Islam. Orang marah kat dia sebab DIA HINA ISLAM DAN RASULULLAH SAW. Dia TAK RETI HORMAT ISLAM dan SENSITIVITI UMAT ISLAM Itu pointnya..!!! Ko faham ke tidak ni Abby? 

Padan la ramai geng-geng PAS aku yang mengadu dan kutuk Abby lepas PRU ni. Depa kata macam-macam kat Abby. Tapi tak payah la aku tulis. Nanti Abby meroyan sakan pulak... Malu wooo kalau janda meroyan ni...heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!