Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, June 17, 2013

PALING PANASSS..!!! JENTERA PAS NAK LUDAH MUKA SETPOL USTAZ AZIZAN..!!!

Perghhh..!!! Teruk betoi puak-puak PAS bergaduh. Sampai ada yang nak ludah muka Sanusi Md Noor? Punya marah kat bekas Setpol MB tu? Macam-macam depa tuduh dia... Sampai loya aku baca apa yang depa dok maki hamun Sanusi... adeh...

Sanusi dituduh biadap. Dia dikatakan bodoh. Ustaz Azizan yang dok kat hospital tu pun depa balun jugak. Depa kata, Ustaz Azizan dan Sanusi dah dibeli untuk pastikan PAS kalah di Kedah. Depa tuduh kata dosa Sanusi kat PAS Kedah besaq ya amatttt... Tu diaaa..

Tak puas hati lagi depa kata Sanusi "pelaq" dan suka sembang deraih.. ishhhh..!!! Aku tak sanggup la nak tulis. Korang baca je la "print screen" kat bawah ni... Sanusi punya "counter attack" pun ada kat bawah ni jugak... heh!



Sanusi... ni la si Mail yang naik kuda tuuu... heh! Dalam gambar ni dia tak naik kuda.. dia naik bas kottt..? Heh!
Yang ni tertulis di wall budak PAS yang diasuh YB Nasir Mustapha, ADUN PAS Kubang Rotan yang seteru team Ustaz Azizan tu...







Teruk Sanusi kena maki kat wall si Mail ni.. Tapi cuba tengok pulak "counter attack" di wall FB Sanusi Setpol... tak kurang jugak hebat maki hamunnya... Heh!



Aikkk..? "Uncle Zul Ya" aku pun kena tibai jugak... cisss.. kesian kat "uncle" aku tu...heh!



Dok tengah sebok depa mengutuk, si Mail ni datang kat wall FB Sanusi Setpol... Bergaduh lagi...heh!



P/s: PAS yang aku kenal di zaman arwah Ustaz Fadhil Noor dulu tak macam ni. Ukhuwah kami kuat, malah ukhuwah dengan orang dan pemimpin UMNO pun terbaik! Takdak pun perangai macam sekarang ni.. Tu salah satu sebab aku tinggal PAS kot.. cakap tak serupa bikin.. katanya pejuang Islam, tapi macam pejuang politik jer aku tengok... buat rosak nama Islam jer.. heh!

2 comments:

Anonymous said...

Dahsyat dahsyaaaattt.. bila depa ni begaduh. Depa ni jenis mirip syi'ah, bila begaduh boleh bunuh orang, hampa tau tak....?

FATIN NURAQEELA said...

U r rite! Mcm mane org nk dkatkn dgn parti Pas jikalau ada di antara ahli pas mempunyai karekter seperti ini, :'(

Bila Kak Su Bersuara... Heh!