Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, June 26, 2013

GEMPARRR..!!! SAHABAT ANWAR GESA ANWAR DISIASAT SEGERA...!!!

Perkara ni bukan didedahkan oleh warga Malaysia. Tapi warga luar yang kenal dan rapat dengan Anwar. Malah Anwar sebelum PRU13 pernah jumpa orang ni untuk jadi orang tengah untuk dia buat perjanjian denga DS Najib...

Paling menarik, DS Najib tak layan kehendak Anwar yang macam budak-budak tu. Heh! 

Walau bagaimana pun, orang tengah tu telah mendedahkan sesuatu yang perlu kita tahu mengenai Anwar. Aku yakin, pendedahan tentang Anwar itu betul. Cuba teliti betul-betul pendedahan di bawah...


Pertama saya mahu beritahu bahawa saya mengetahui Anwar dibantu oleh beberapa pihak khususnya dari Turki, Washington, Filipina, dan mungkin juga di negara Thai dan China, itu kamu kena selidiki.

Pemberi dana yang besar itu dari sebuah syarikat besar di Filipina, dan sedikit-sedikit dari Turki untuk membantu aktiviti himpunan bantahan itu. Mereka tidak boleh menyembunyikan diri mereka kerana mereka adalah rakan-rakan bisnes yang kita ketahui siapa mereka.

Baru-baru ini Presiden Susilo menelefon saya bertanyakan mengenai panggilan telefon dari “Polis Washington” supaya Presiden Susilo menerima permintaan Anwar untuk bertemu dengannya.

Saya memberitahu Presiden Susilo supaya tidak tunduk kepada tekanan Washington dan tidak kena dengan peraturan kenegaraan untuk menerima permintaan Anwar kerana Anwar hanya pembangkang bukan Perdana Menteri. 

Ini bermakna, saya sangat yakin, bahawa ada elemen Washington dalam urusan campurtangan kuasa luar dalam politik negara Malaysia. Anda perlu terus menyiasat perkara ini.- Jusuf Kalla, bekas pemimpin utama Indonesia.
Dari pendedahan ini, ia mengesahkan dakwaan kita sebelum ni bahawa Anwar dan parti pembangkang dapat bantuan dari negara luar. Mungkin ia dalam bentuk dana berbilion-bilion USD dan bantuan dari segi tekanan pengaruh kuasa besar...

Turki, US, Filipina, Thailand dan China adalah antara negara utama yang disebut oleh Jusuf Kalla. Dan kita tahu betapa rapatnya Anwar dengan beberapa pemimpin dan bekas pemimpin di negara-negara tersebut...

Persoalannya, kenapa depa tolong Anwar? Apa kepentingan depa nak tolong Anwar? Tolong sebab kawan? Tak mungkin, sebab depa tu semua "melabur" kat Anwar dengan jumlah yang lumayan! Dah tentu mereka mahukan "pulangan" yang lumayan jugak, kan?

Apa pandangan korang? Boleh caya lagi ke kat Anwar tu?

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!