Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Friday, June 14, 2013

GEMPARRR..!!! INI AKHLAK BAHASA BLOGGER PAS KEDAH..??? "ISLAMIK" SUNGGUH..!!!

Amboiii...!!! Sedapnya bahasa orang PAS Kedah ni..kan? Blogger PAS pulak tuu..! Marah sangat sampai buat tajuk macam tu punya bahasa.. Biasa laaa.. Orang PAS memang macam tu..!!! Akhlak "murni" la katakannn...

Errr... mana Urusetia Penerangan PAS Kedah? Tak tegur cara "bahasa blogger PAS Kedah" ke? Atau memang blogger PAS Kedah dialu-alukan untuk guna perkataan macam tu? 

Betul ke pakcik tu kata macam tu? Atau pakcik tu tak kata macam tu pun? Ntah-ntah, pakcik tu pun tak wujud...kan? Saja je depa buat cerita nak maki hamun Kerajaan BN Kedah... maklum laa.. orang PAS dalam "mood kalah" ni memang "meroyan" sikit.. dah kalah tu kalah lahhhhh...heh!



Anyway, blogger PAS Kedah tu marah pasal soal jalan berlubang. Tapi dia siarkan gambar dari "Oh!Media" yang entah di mana dan di zaman mana dirakamkan.. saja buat propaganda la tu... Tu cara "Islam" dari blogger PAS Kedah la kottt...

Meh sini aku nak cerita sikit.. sebenarnya, kalau nak ditulis, dirakam dan disiarkan gambar berlubang teruk sampai ada yang cedera parah eksiden masa PAS mentadbir Kedah dulu memang banyak sangat.. Rim keta buruk aku pun berapa kali kena tukar masa dok pusing Kedah masa PRU13 hari tu..

Kerajaan PAS Kedah dapat peruntukan lebih kurang RM150 juta untuk selenggara jalanraya di Kedah. Tapi depa hanya pakai RM60 juta saja untuk tampung jalan di sana sini. Itu pun kalau teruk sangat orang komplen. Kalau tak komplen, depa buat tak tau saja...

Lebih RM90 juta tu depa simpan dalam tabung. Ntah tabung apa benda ntahhhh...! Dan duit tu digunakan untuk biayai gaji staff kerajaan negeri dan sebagainya. Apa benda ni? Patut la jalanraya terukkk!!! Kambuih hari ni, esok tar terkopak balik... hampehhh..!!! Buang duit rakyat je kerja PAS..

Tapi tu la tahap IQ dan akhlak puak-puak PAS ni. Pada depa, akhlak dan akal yang waras ditolak ke tepi asalkan depa dapat penuhkan tuntutan nafsu politik depa... Berubah la saudara-saudara ku.. Bukannya kita ni hidup nak tongkat langit pun... tak ingat dosa pahala ke?

3 comments:

Anak Lenggong said...

Camner oyak lobai PAS nak membangun sebab timbalan presiden mat sabu serta naib presiden merangkap Pesuruh jaya negeri kedah pun otak sama juga..tugasan cuma sabagai saorang badut dan pak lawak dipentas ceramah PAS dengan segala pembohongan, fitnah dan menjatuhkan maruah orang..si mahfus pula ada tugasan sampingan iaitu menjadi monyet didalam persidangan parlimen dengan tugasan mengganggu perbahsan didalam dewan..so tak salah la sekiranya blogger PAS pun berperangai sedemikian rupa.

Anonymous said...

Sah! Ajis pencen punya angkara!

Anonymous said...

Sori to say...pas hanya parti low class yg diterajui oleh ulamak2 totok...

Bila Kak Su Bersuara... Heh!