Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Wednesday, June 12, 2013

GEMPARRR..!!! GADIS NI KE YANG AZHAR IDRUS AJAK BERZINA..???!!!

Ekceli... aku malas nak tulih perkara ni. Bukan apa, perkara ni macam bagi publisiti murahan pulak kat UAI... tapi memandangkan aku tak mau fitnah bermaharajalela di media sosial, aku sebagai pengamalnya perlu kekang masalah ni dari terus berlaku...

Terbaru, depa dok kecoh pasal budak pompuan ni yang kata UIA cuba raba dan ajak dia berzina kat hotel... ishhhh...!!! Agak-agak laaaa nak tuduh tu weiiiii... Melampau sangat tuduhan tu... 

Aku yakin, tuduhan budak pompuan tu tak betul. Dan aku rasa, akaun FB budak pompuan tu pun adalah "fake account"... akaun palsu! Mungkin dia pakai tempek je muka budak pompuan mana ntah.. lepas tu tuduh UAI yang bukan-bukan...



Aku bukan nak masuk sebelah UAI pun. Tapi, rasanya semua ni saja nak glemerkan Ostat yang suka hukum orang Islam lain ikut suka mak bapak dia saja tu. Orang lain semua haram, dia sorang saja yang betoiii... maklum laa... Ostart la katakannnn...heh!

Anyway, fitnah ni melampau sangat. Kalau syubhah fitnah pun aku dah tentang, apatah lagi kalau fitnah melampau macam ni, lagi la aku balunnnn...kan? Perkara macam ni la yang merosakkan kreadibiliti media sosial kat negara kita ni... takde etika!

Aku sarankan agar UAI buat laporan polis. Suruh polis siasat perkara ni dan bersihkan nama dia. Maklum la... UAI kena jaga nama baik bapak-bapak dan mak-mak mertua dia. Family dia besar... buruk pulak nanti imej dia... 

Aku mintak supaya semua pengamal-pengamal media sosial, sama ada dari pihak pro-kerajaan mahupun pembangkang, sama-sama la tolak budaya fitnah dalam media sosial ni.. Makin hari makin teruk pulak aku tengok... lebih-lebih lagi Red Bean Army dan puak pembangkang, makin teruk depa tabur fitnah....

Peliknya, ada pulak yang "bijak pandai" sampai percaya kat fitnah-fitnah macam tu. Hmmmm... umat akhir zaman ni macam-macam kerenah... semoga kita semua kembali la ke cara Islam... Islam is the way of life...!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!