Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Monday, June 24, 2013

GAMBAR "PANAS" PUNCA PAK LEBAI PAS SERTAI GAGAK HITAM 505..???

Adehhhh... Malu aku nak siarkan gambar "panas" kat bawah ni. Tapi kalau tak disiarkan, nanti tak terbeliak pulak mata pak-pak lebai PAS kat Kedah yang "dipaksa rela" hadir di himpunan "gagak hitam 505" tu...kan?

Aku harap, dengan tersiarnya gambar kat bawah ni, boleh la kita ambil iktibar bahawa himpunan yang depa anjurkan tu bukannya ada faedah apa pun selain menjamu mata dengan "dosa kering" yang dibawa DAP...

Apatah lagi depa ni semua penyokong tegar LGBT. Bila dah bercampur tu, maka agak-agak sendiri la apa yang berlaku. Dulu PAS tak macam ni. Depa bantah konsert di sana sini atas alasan "budaya kat bawah" ni.. Tapi sejak dah "sekatil" dengan PKR dan DAP, semuanya dah jadi "halal" di mata PAS...

Sila tutup mata kalau tak sanggup tengok gambar "panas" kat bawah ni.. Astaghfirullahil'azim... maafkanlah aku...






1 comment:

Jane Duncan said...

Itulah sebabnya majoriti yang pergi bersama himpunan demo ni sebenarnya budak-budak muda yang yang nak lepas gian dapat bergesel dengan segala macam benda! Yang tua lebai lebai PAS tu ikut sama ibarat harimau tua baru lepas kandang! Apa lagi mengaum sakan lah!!! Tapi tak terfikirkah budak budak muda tu kenapa bilangan Cina tak ramai? Masa insiden september 11 dulu pun macam tu! mana pergi orang-orang Yahudi?? Islam tetap telah dipermainkan!!!

Bila Kak Su Bersuara... Heh!