Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Sunday, June 23, 2013

EKSKLUSIF..!!! BLACK505 DARI KACAMATA WARTAWAN PRO-PAKATAN HARAM..!!!

Aku tak tahu la sama ada Ahli Parlimen Sg Petani, Joe Bedul tahu mengira atau tidak. Aku pun tak sure sama ada Joe Bedul ni hanya sekadar pak turut yang hanya mengikut saja apa yang orang kata walaupun faktanya tu dari seorang penipu...

Semalam, tetiba saja Joe Bedul kata kehadiran di Black505 tu berjumlah 55,000 orang! Perghhh..!!! Ramai gila bebbbb..!!! Biasa la tu... kalau nak umum kat depan orang, mesti la sebut ramai gila.. nanti orang kata "tak cerdik" pulakkkk...kan?

Petikan dari Harakahdaily...

Aku takde kat Padang Merbok semalam. Tapi member aku seorang wartawan "pro-pembangkang" ada di sana. Dia la jadi "informer tak rasmi" aku. Meh sini aku cerita apa yang dia cerita kat aku... bukan cerita tipu... tapi cerita sebenar dari seorang wartawan pro-pembangkang tauuu.. heh!


Dia kata, Black505 tak dapat sambutan seperti yang dijangka. Dia kata, Bershit hari tu lebih ramai. Bershit dalam lingkungan 50,000 orang, tapi Black505 lebih kurang 20,000 orang je. Itu pun dah bagi 'markah kesian"... 

Aku cakap kat member aku tu.. "hang tipu la bro.. Joe Bedul kata 55,000 kat Harakah..." Dia jawab, "Tu kata dari seorang Ahli Politik... sejak bila kita boleh percaya kat Ahli Politik ni?" Heh! Aku tersengih kat cellphone aku.. bukan member aku nampak pun...

Dia kata, biasa la orang politik ni memang suka exergerrate... Tambah-tambah kalau dari Pakatan.. depa suka lebih-lebih... Aku kata kat member aku.. "Dah tu.. boss hang pun publish jumlah yang sama..". Dia jawab, "Yang tu boss aku punya kerja, aku lapor tak lebih 20k jer.." Ooooo... itu macam kaaa...maknanya, boss member aku pun suka exergerrate la tu....

Member aku kata, suasana kali ni tak berapa best. Tak macam Bershit hari tu. Black505 kurang bersemangat dan dihadiri oleh budak-budak yang takde hala tuju, tak tahu tujuan apa yang depa buat. Kebanyakkan dari PKR dan PAS.. Dia kata ramai budak Cina DAP yang back off blah dari situ..

Mengejutkan, member aku kata, bebudak yang datang tu ramai jugak yang tak puas hati kat Anwar sebab sanggup angkat sumpah kat Dewan Rakyat nanti. Depa marah. Depa kata, kalau dah kata PRU13 tu tipu, patutnya tak payah angkat sumpah la... boikot angkat sumpah tu dan desak PRU diadakan semula...

Lepas tu, dia kata...ceramah kat Padang Merbok tu pun boring. Takde "kick" macam Bershit dulu. Ishhhh... member aku ni biar betul..! Bunyi macam wartawan pro-BN pulak...

"Oiii.. hang kutuk Pakatan ka? Nanti aku report boss hang, ingat aku tak kenal dia..?" Aku saja gertak member aku.. "Betul laaa.. aku bagitau yang betul... dia nak terima atau tidak itu hak dia.. aku tetap dengan Pakatan..."

Member aku tanya.."Bila hang nak balik KL? Dah lama aku tak gaduh dengan hang.." Heh! Dia saja provoke aku.. "Tengok laaa.. aku "tanam buah anggur" kat Kedah ni... tengah menganggur lepas BN menang" Heh!

Member aku kata.."Meh la dok KL...jadi blogger Pakatan pulak.. lumayan bro!" Aku jawab.." Boleh blahhhh..!!! Kah! Kah! Kah! Berderai kami ketawa sama-sama sebelum perbualan berakhir.. heh! 

P/s: Siapa kata 55,000? Wartawan pro-pembangkang pun kata lebih kurang 20,000 je laaa...heh!

No comments:

Bila Kak Su Bersuara... Heh!