Iklan Berbayar

Himpunan Anak-Anak Kedah!

Himpunan Anak-Anak Kedah!
Sapa Rasa Dia Anak Kedah, Sila LIKE Page Ni... Tengkiu!

Portal Berita Kedah

Thursday, June 27, 2013

BREAKING NEWS..!!! GUAN ENG TUTUP BAZAR RAMADHAN DI SELURUH PENANG..!!!???

Aku dengar, DAP nak tutup semua bazar Ramadhan menjelang bulan puasa ni. Nak tahu sebabnya? Ia disebabkan oleh Kerajaan Negeri Melaka tutup Jonker Walk selama 4 minggu...heh!

Siapa punya idea? Tony Pua "Chu Kang" punya idea...

Okay. Aku cabar Tony Pua dan DAP supaya tutup semua bazar Ramadhan pada bulan puasa ni. Tak payah seluruh Malaysia, aku cabar Negeri DAP di Pulau Pinang tutup bazar-bazar Ramadhan di negeri jajahan depa tu bulan puasa ni..



Aku cabar..!!! Amacam? Ada berani ke? Try la tutup aku nak tengok... Heh! Try laaa.. dah tentu DAP tak berani punyaaaa..!!! 

4 comments:

Anonymous said...



ni lanchaupunta tony .lu ingat orang melayu takut sama lu ke.kalau berani boleh cuba.

Mat13 said...

Ala tutup pun takpe biar dia orang rasa....dia orang kan nak ubah....heheheheh...yang banyak jadi macai dia orang pun dari geng2 pasar malam ni.....heheheh....rasakan.Tutup kat Sel.PPn Kelantan. Negeri lain kalau dah menang nanti baru bole yeee bangggggg.

Anonymous said...

Kalau berani tutuplah. Pasti Anwar akan pertahan habis-habisan.

Pejuang Melayu sejati. Bukan macam Nazri.

Anonymous said...

Ramai2 pi buka kat border2 KEDAH, bukan jauh sangat pun.. lagi meriah!

Sediakan bas khas untuk siapa yang nak kesana tiap hari.

Kalau dapat sambutan, tahun depan usahakan delivery services door to door pulak.

Bila Kak Su Bersuara... Heh!